برای همه ما مهم است که در اولین قرار تاثیر گذار و موثر باشیم. داشتن چنین ویژگی وقتی شناختی از طرف مقابل نداریم، علایق او را نمی شناسیم سخت است. راه حل این است که به شناخت کلی از مردان برسید و بدانید آنها برای اولین قضاوت و علاقه مندگی به یک زن چه نکاتی را مورد توجه قرار می دهند. 

مو ها

در اولین برخورد نگاه مردان ناخودآگاه به موهای زن جلب می‌شود. و جالب است بدانید که هرچه مو طبیعی‌تر (با رنگ اصلی‌ خود)، سالم تر و براق تر باشد، بیشتر نظر آنها را جلب می‌کند.

لبخند

داشتن لبخندی بر لب خود بسیار مهم است، چراکه بسیاری از افراد به دلیل اضطراب فراموش می‌کنند، قیافه خشک و جدی خود را با لبخندی نرم کنند، اما نوع لبخند نیز بسیار مهم است. دندان‌های تمیز، سفید و عدم افراط در باز کردن دهان عواملی مهم در این زمینه هستند.

رفتار اجتمایی‌ و نوع برخورد با دیگران

بسیار مهم است که شما در عین حفظ فاصله و احترام، خون گرمی‌ و خاکی بودن خود را نشان دهید.

نحوه ایستادن و نشستن (حالت بدن)

یکی‌ از مهمترین نشانه‌های اعتماد به نفس، با پشتی‌ صاف راه رفتن یا نشستن، در این حال احساس راحتی‌ داشتن در لباس‌ هاست. مثلا اگر با کفش‌های تخت احساس راحتی‌ بیشتری می‌کنید هرگز با پاشنه بلند سر اولین قرار نروید و البته، تا می‌توانید تمرین کنید که گوژ نداشته باشید.

چشم ها

به گفته اسکار وایلد: "چشم‌ها دریچه‌ای به روح ما انسان‌ها هستند."نوع نگاه، گرمی‌ و صمیمیت در عین حال قاطعیت و قدرت، همه مواردیست که در نگاه شما نمود خواهد داشت و بسیار تاثیر گذار است.

صدا و لحن صحبت

بسیار مهم است که تن‌ صدای شما نه زیاد بلند و نه زیاد پایین باشد؛ همچنین لحن طبیعی صحبت کردنتان بسیار بهتر از نازک کردن آن‌ یا تلاش برای اشوه‌گربودن آن است. حس اتکا به نفس و قدرت فکری شما، با کلمات بیرون ریخته می‌شود.

رفتار شما

از نوع احوالپرسی شما گرفته تا نحوه صحبت کردن شما پای تلفن با مادرتان، کنار گذاشتن گوشی همراه به هنگام قرار و نوع برخورد با گارسون، همه و همه زیر ذره‌بین خواهند بود. پس بهتر است به همه این موارد دقت کنید.