آیا شوهرم همجنسگراس؟! راه های مناسب برای تشخیص همجنس گرا بودن همسر

از کجا بفهمم آیا شوهرم همجنسگراست؟! وقتی مردی از نظر جنسی سرد و بی تفاوته، خانومشون بعد از حذف گزینه "خیانت" به این فکر می افتن که نکنه ایشون همجنس گرا باشه

از کجا بفهمم آیا شوهرم همجنسگراست؟!

وقتی مردی از نظر جنسی سرد و بی تفاوته، خانومشون بعد از حذف گزینه "خیانت" به این فکر می افتن که نکنه ایشون همجنس گرا باشه. حتی ممکنه خانمی داخل موبایل یا کامپیوترهمسرش متوجه بشه شوهرش فیلمهای با محتوای همجنس گرایی می دیده یا حتی تو پیغاماش می فهمه که با مرد دیگه ای رابطه جنسی داشته. هیچکدم از اینا نمی تونه به طور قطع به معنی همجنس گرا بودن یا حتی دوجنس گرا بودن پارتنرتون باشه، که متاسفانه خیلی از همکارای روانشناس و روانپزشک من ممکنه به اشتباه، سریع تشخیص "همجنس گرا" بذارن.درحالیکه، اصلا ماجرا به این سادگیها نیست.

دکتر جو کورت، متخصص روابط جنسی تراپ و استاد دانشگاه میشیگان:

تو کتابش میگه یکی از مهمترین فاکتورهایی که مردای گی رو از بقیه متمایز می کنه اینه که آیا تو نوجوانی و جوانیشون به مردای دیگه به لحاظ عاطفی یا جنسی گرایش داشتن یا نه. مردای غیرهمجنس گرا هرگز گزارشی مبنی بر علاقه عاطفی به جنس موافق رو تو دوران بعد از بلوغ ارائه نمیدن. یه نکته دیگه، اینه که حتی اگه خانمی به گی بودن همسرش مشکوک شد در نظر داشته باشه اگر همسرش با مورد کنکاش قرار گرفتن توسط ایشون یا روانشناس مشکلی نداره به احتمال زیاد گی نیست چون معمولا مرد گی ای که ازدواج کرده، با گی بودنش راحت نبوده که ازدواج کرده!
حالا سئوالی که پیش میاد اینه که پس چرا باید "یه مرد غیرهمجنس گرا" به رابطه با یه مرد دیگه رو بیاره؟

دلایل خیلی زیادی واسش مطرحه،اگر فرض کنیم که حتی اون فرد دوجنس گرا هم نیست،مهمترین دلیلش می تونه تجربه "سواستفاده شدن جنسی" در کودکی این مردها باشه. این دسته از مردها با بازآفرینی گذشته این بار میخوان به جای نقش اون پسربچه قربانی و مظلوم، نقش یه مرد قوی و متحکم رو بازی کنن.

یا خیلی اوقات خانم ها از من می پرسن که آیا مردی که دوست داره رابطه مقعدی روش انجام بشه یعتی حتما همجنس گرا یا دوجنس گراست؟

پاسخ این پرسش قطعا نه هستش.تمایل به روابط جنسی مقعدی صرفا یه علاقه اس و هرگز نمی تونه گرایش جنسی فردی رو نشون بده؛چرا که مردان همجنس گرای زیادی وجود دارن که حتی حاضر نیستن لحظه ای به داشتن هر مدل رابطه مقعدی فکر کنن.توصیه ام به خانومهایی که پارتنرشون تجربیات این چنینی داشتن و براشون به کمک یه متخصص محرز شده که ایشون همجنس گرا یا دوجنسگرا نیست،اینه که زندگیتون رو خراب نکنید و سعی کنید به کمک یه روانشناس دلایل این تجربه رو بفهمید و این ماجرا رو به وجود نقصی در خودتون ربطش ندید.

از کجا بفهمم آیا شوهرم همجنسگراس

همجنسگرایی شوهرم

سوال کاربر عزیز دلگرم


شوهرم فرد بسیار منفعل خجالتی و با اعتماد بنفس پایینه. توی دوره نامزدی مشکلات زیادی داشتیم و حتی تا پای طلاق هم پیش رفتیم ولی واقعا دیدم بعد طلاق شرایطم سخت تر می شه و تصمیم به سازش گرفتم. همیشه نسبت به مرد های دیگه که میدیدم نسبت به من سرد تر برخورد میکرد، گاهی قهر که میکردیم حتی تا یکی دو ماه سراغی از من نمیگرفت خیلی خود را بی تفاوت نشان میداد. در ضمن هیچ گونه حس غیرتی هم نسبت به من نداره و اصلا مهم نیست که کجا بروم و با چه کسانی ارتباط داشته باشم.

حدود یکسال است که عروسی کرده ایم و من باردار هستم. واقعا توی این یکسال مشکل حادی با هم نداشتیم و من از زندگی با او راضی بودم، از نظر جنسی مشکل خاصی نداریم. در حد معمول روابط جنسی داریم و علاقه و محبتش را به من نشان میدهد، کار میکند و از نظر مالی هم زندگی متوسطی داریم.از همان ابتدا متوجه روابط غیر معمول او با پسرهای کم سن و سال تر از خودش بودم ولی هیچوقت این قضیه را جدی نمیگرفتم. هرچند هم چیزهایی پشت سر او شنیده بودم. بعد از عروسی بیشتر روی روابطش دقت کردم. بدون اینکه بداند پسورد گوشیش را دارم و هر چند وقت گوشیش رو چک میکنم البته میدونم که کار درستی نیست.

ارتباطاتش و چت هاش رو توی شبکه های مجازی که پیگیری کردم متاسفانه متوجه حقایق بسیار وحشتناکی شدم که تمام زندگیم رو تیره و تار کرده. سعی زیادی در ایجاد ارتباط با پسر بچه های حدود10-12 داره که بعضی هاشون آشنان و بعضی هاشون رو تو دنیای مجازی پیدا کرده. حتی گاهی برای حفظ ارتباط خودش رو هم سن اونا معرفی میکنه. توی صحبت هاش با یکی نوشته بود که توی کودکی توسط پسر همسایه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته. خیلی زیاد توی چت هاش بطور بسیار وقیحانه ای در مورد مسائل جنسی صحبت میکنه و از طرفش برای انجام رابطه دعوت میکنه و از کلمات رکیکی استفاده میکنند.

حتی یه جا دیدم یکی بهش میگفت عکسایی از رابطه با شوهرم داره و تهدید به پخش کردن اونا کرده بود. و مورد خیلی بدتر اینکه این اواخر دیدم گوشیش پر بود از فیلم های اصطلاحا گی از روابط همجنس بازی هست که حالم خیلی بد شد.
جالب اینکه شوهرم از عکس و فیلم های پورن جنس مخالف بدش میاد و هیچوقت نگاه نمیکنه و به دوستاش هم گفته بود که ازین چیزا براش نفرستن و گفته بود از روابط زن و مردی بدش میاد و فقط دوست داره فیلم های همجنس بازی رو ببینه.

خیلی خیلی باور و هضم چیزایی که گفتم برام سخته اوایل همش به شوخی میگرفتم و به شوهرم اطمینان داشتم ولی کم کم داره باورم میشه. تا دوره نامزدی اصلا نماز و روزه هاش قضا نمیشد و اهل مسجد و دعا و... بود ولی بعد عروسی همشو گذاشته کنار و گاهی میخونه گاهی نه. وقتایی که جنب هست رو من متوجه میشم ولی اون نمیدونه اوایل فکر میکردم خود ارضایی میکنه ولی الان دیگه دارم دیوونه میشم. احساس میکنم این اواخر اوضاش بدتر شده چون قبلا روابط جنسیمون مرتب تر بود.

خدا میدونه که از نظر جنسی سعی کردم هیچوقت براش کم نذارم ولی ظاهرا مشکل جای دیگه است.تو رو خدا کمکم کنید نمیدونم چکار کنم ازش بدم اومده ولی مطمئنم اگه به روش بیارم شرایط بدتر میشه پیش روانشناس هم مطمئنم نمیاد. خواهش میکنم راهنماییم کنید.

شوهرم همجنسگراست

پاسخ : همجنسگرایی شوهرم

سلام ...شوهر شما مشکل نداره خانم زیاد نگران هم نباش و بدت نیاد ببین اینجوری ک تو گفتی من فکر میکنم شوهرت "گی" هست و این چیزیه ک هست و نمیشه کاریش کرد.
گی ها سه دسته اند:
تاپ: که فقط میکنند
باد: که فقط میدن
وی: که هم میدن و هم میکنن
ببخشید رک گفتم جوری دیگه بلدنبودم.
نظر من اینه که اگه نمیتونی با این مسئله کنار بیای باید حتما جدا بشی...بعدشم این فکرو نکن ک اگه جدا بشی اسمون ب زمین میاد...ایمان داشته باش...قرار نیس ک تنها بشی ...ادامه زندگیتو بکن چ با اون چ بی اون از مشکلات هرچی بترسی بزرگتر میشن فقط باید قبولشون کنی و بری جلو...امیدوارم وقتی بارداری فکرای منفی رو بریزی دور حتی اگه جداشدین هم با اعتمادبنفس باش وگرنه علاوه بر زندگیه خودت زندگیه اون بچتو هم خراب میکنی...واست بهترینارو ارزو میکنمه.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان