بهار چی بپوشیم؛ صندل مردانه انتخاب بهاری آقایان شیک‌پوش

خرید صندل مردانه برای آقایانی که تحمل گرمای روزهای بهاری و تابستانی را ندارند انتخاب ایده‌آلی است. این نوع کفش هم برای استایل کژوال و هم تیپ بیرونی برای مهمانی‌ها مناسب است

بهار چی بپوشیم؛ صندل مردانه انتخاب بهاری آقایان شیک‌پوش

خرید صندل مردانه برای آقایانی که تحمل گرمای روزهای بهاری و تابستانی را ندارند انتخاب ایده‌آلی است. این نوع کفش هم برای استایل کژوال و هم تیپ بیرونی برای مهمانی‌ها مناسب است. صندل را هم برای لباس‌های اسپرت می‌پوشند هم با کت‌وشلوار. با‌توجه‌به رنگ استایل‌تان رنگ صندل را خریداری کنید. رنگ مشکی برای هر نوع پوششی مناسب است. در این مقاله اصول انتخاب یک صندل مناسب را هماره با مدل‌های متنوع صندل مردانه خواهید دید.

نحوۀ انتخاب صندل مردانه ایده‌آل در روزهای آفتابی

یک صندل مردانه ایده‌آل، صندلی است که انعطاف‌پذیر و نرم باشد تا پا به‌راحتی در آن خم شود و کفۀ نرمی داشته باشد. بهترین نوع زیره برای صندل، زیرۀ چرم است. در این سبک صندل‌ها پا عرق نمی‌کند و بوی بد نمی‌گیرد. پا درون صندل چرم لیز نمی‌خورد. کف صندل اگر از جنس پلاستیک و نامرغوب باشد در آفتاب داغ تابستانه گرمای زمین را به پا منتقل کرده و به جای دادن حس خنکی گرمی و کلافگی را نصیبتان می‌کند. از خرید صندل‌های تک بند خودداری کنید! پا درون این صندل‌ها راحت نیست و احتمال پیچ خوردن پا وجود دارد، پا درون صندل باید محکم و ثابت باشد. مدل‌هایی که جلوی آن‌ها پوشیده است انتخاب بهتری است و مانع از ضربه‌دیدن انگشت‌های پا می‌شود.

صندل مردانه

برای خرید شایستۀ صندل مردانه حتماً از برندهای شناخته‌شده و جنس چرم صندلتان را انتخاب کنید. یکی از معایب بزرگ پوشیدن صندل در روزهای گرم، تجمع آلودگی‌ها و میکروب‌ها درون صندل و روی پای شماست. حتماً بلافاصله بعد از رسیدن به منزل پاهایتان را با مواد شوینده بهداشتی تمیز کنید. اگر جنس پوستتان خشک است، احتمال ترک‌خوردن کف پا با پوشیدن صندل وجود دارد، در‌این‌صورت بهتر است صندل را با جوراب بپوشید، ترک‌های پا محل تجمع میکروب است و باعث عفونت‌های پوستی می‌شود. از خرید صندل‌های خیلی تخت خودداری کنید.

صندل مردانه

صندل مردانه

صندل مردانه

صندل مردانه

صندل مردانه

صندل مردانه

صندل مردانه

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان