راز ازدواج موفق دو بازیگر معروف هالیوودی

از سال ۲۰۱۲، یعنی زمانی که بلیک لایولی و رایان رینولدز با هم ازدواج کردند، جزو یکی از بهترین زوج های هالیوودی شناخته شدند که رابطه خوب شان زبانزد خاص و عام است.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: از سال 2012، یعنی زمانی که بلیک لایولی و رایان رینولدز با هم ازدواج کردند، جزو یکی از بهترین زوج های هالیوودی شناخته شدند که رابطه خوب شان زبانزد خاص و عام است. هر کدام از آنها به تنهایی شخصیت های جذابی دارند، چه رسد به زمانی که در کنار هم به عنوان یک زوج  قرار گیرند. زمانی که در مورد راز ازدواج موفق شان سوال کردیم، جواب های جالبی را شنیدیم که در اینجا برخی از آنها را برایتان آورده ایم.

1. کار گروهی را در اولویت قرار می دهند

راز ازدواج موفق دو بازیگر معروف هالیوودی

بلیک و رایان به اهمیت کار گروهی واقف اند. بلیک در مصاحبه ای گفت: «ما هیچ زمانی با هم کار نمی کنیم. به عنوان مثال زمانی که رایان سر کار است، من در خانه می مانم و از بچه ها مراقبت می کنم یا بلعکس؛ یا این که ما قرار گذاشتیم بیش از یک شب را دور از هم نگذرانیم. ما باید برای حمایت از خانواده مان تلاش کنیم. به نظر من هر چه زمان کمتری دور از هم باشیم، بهتر است. کار گروهی به ما اهمیت پیوندمان را نشان می دهد. آدمها در طول زمان رشد می کنند و ما باید در کنار این تغییرات کنار هم باشیم و این همان کار گروهی است که ما در اولویت رابطه خود قرار داده ایم.»

2. به علاقمندی های هم احترام بگذاریم

این مورد از آن مواردی است که بسیاری از زوج ها آن را نادیده می گیرند. اگر چه انجام دادن فعالیت های مورد علاقه مان به تنهایی اشکالی ندارد اما بهتر است که آن را به همراه شریک زندگی مان انجام دهیم، دقیقا شبیه کاری که بلیک و رایان می کنند.

بلیک می گوید: «ما باید به علاقمندی های شریک زندگی مان احترام بگذاریم. مثلا رایان روی ذائقه یا نگاه من به دکوراسیون خانه تاثیر زیادی گذاشت. من در کنار او به چیزهایی علاقمند شدم که قبلا نبودم. بنابراین احترام متقابل به علاقمندی ها یکدیگر از موارد مهمی ست که تمام زوج ها باید بدان پایبند باشند.»

با نشان دادن علاقه به فعالیت های مورد علاقه طرف مقابل تان، خواهید دید که چقدر بر میزان صمیمیت تان افزایش خواهد یافت.

راز ازدواج موفق دو بازیگر معروف هالیوودی
3. مشکلات خود را مانند دو دوست حل می کنند

بلیک لایولی می گوید که در رابطه قبلی اش، زمانی که با شریک زندگی اش دعوا می کرد، نزد خواهر یا دوستانش می رفت و مشکل خود را برای آنها توضیح می داد. در صورتی که رفتار او با رایان هنگام دعوا بسیار متفاوت است. در واقع او یاد گرفت که به جای دیگران باید با خود او حرف بزند. او در این مورد می گوید: «در مواقعی که من از دست او ناراحت می شوم، به کنارش می نشینم و با زبانی خوش در مورد احساساتم برایش توضیح می دهم. او نیز همین رفتار را با من می کند که بهترین شیوه حل مشکل می باشد.»

4. خانواده در اولویت است

اگرچه هر دوی آنها مشغله زیادی دارند اما تحت هر شرایطی خانواده خود را در اولویت قرار می دهند و همین کلید موفقیت رابطه بلند مدت آنهاست. آنها عاشق خانواده های بزرگ اند و حال که صاحب دو فرزند شده اند، قدر زندگی خود را بیشتر می دانند. این دو ستاره هالیوودی زمان های زیادی را صرف بازی با فرزندان شان می کنند. رایان می گوید: «شیرین ترین لحظه زمانی ست که از سر کار، تنها به عشق خانواده ات، به خانه می آیی.»

5. آنها حس شوخ طبعی خود را فراموش نمی کنند

راز ازدواج موفق دو بازیگر معروف هالیوودی

اگر به عکس های بلیک و رایان نگاهی بیاندازید، خواهید دید که لبخند از لب های آنها نمی افتد. در واقع آنها خود برای شادی شان تلاش می کنند. رایان می گوید: «هنگام زایمان بلیک، دکترش گوشی اش را خاموش کرد اما بلیک با آن حال ناخوش به شوخی گفت: دکتر! گوشی ات را خاموش نکن. حتی اگر بخواهی به عشقت زنگ بزنی و با او صحبت کنی هم مشکلی ندارم.» همین حس شوخ طبعی، صمیمیت میان آنها را افزایش می دهد. اگر می خواهید از شوخی هایی که آنها با هم می کنند بیشتر بدانید، به توییتر یا اینستاگرام آنها سری بزنید.

6. همدیگر را به چالش می کشند

بلیک و رایان در موقعیت های مختلف یکدیگر را به چالش می کشند و همدیگر را مجبور می کنند تا بهترین خود را ارائه دهند. آیا کسی هست که رقابت های دوستانه را دوست نداشته باشد؟ بلیک در این باره می گوید: «من زمان هایی را که رایان مرا به چالش می کشد، دوست دارم. من به او اعتماد دارم و این خود خوشبختی ست که همسرت همراه تو در تمام لحظه های زندگی باشد.»

برخی از زوج ها توانایی های هم را زیر سال می برند اما بلیک و رایان برعکس آن عمل می کنند. آنها با به چالش کشیدن یکدیگر، موجب رشد و بهتر شدن یکدیگر می شوند.

7. خاطره بازی می کنند

آیا به یاد آوردن خاطرات خوب شیرین نیست؟ نوستالژی های این دو ستاره اهمیت زیادی برایشان دارد. به عنوان مثال آنها به رستورانی که در گذشته با آن خاطره داشته اند، می روند یا حتی یک بار بلیک تولد رایان را در رستورانی که آن دو برای اولین بار یکدیگر را دیدند و عاشق شدند، برگزار کرد. در واقع آنها می دانند که چگونه حس رمانتیک را در رابطه شان حفظ کنند. 

راز ازدواج موفق دو بازیگر معروف هالیوودی
8. وظایف فرزندداری را تقسیم می کنند

برخی از آقایان هستند که حتی پس از پدر شدن، دست به سیاه و سفید نمی زنند. در واقع آنها تمام مسئولیت های فرزند را بر دوش همسرشان می اندازند. اما رایان مانند آنها نیست. او در کارها به بلیک کمک می کند. به عنوان مثال پوشک بچه را عوض می کند یا به او غذا می دهد. این رفتار مردها نه تنها رابطه میان آنها و همسرشان، بلکه رابطه آنها با فرزندان شان را هم بهبود می بخشد.

9. با وجود فرزند، آنها بهم نزدیک تر شدند

به جای این که فرزندان مانعی میان رابطه بلیک و رایان شوند، رابطه آنها را بهتر از قبل ساختند. رایان می گوید: «از تولد فرزندانمان به بعد، من بیشتر عاشق همسرم شدم. در واقع آنها ما را به هم نزدیک تر کردند و این قشنگ ترین لحظه زندگی من است»

راز ازدواج موفق دو بازیگر معروف هالیوودی
10. از خوشگذرانی هایشان نمی گذرند

این دو ستاره هالیوودی دوستان زیادی در هالیوود دارند که هر از چند گاهی آنها را ملاقات می کنند. به عنوان مثال چند شب پیش آنها با امیلی بلانت و جان کراسینسکی یک قرار رمانتیک در رستورانی گذاشتند و بسیار خوش گذراندند. آنها گاهی فرزندانشان را به پرستارانشان می سپارند و به تنهایی به گشت و گذار می روند. 

راز ازدواج موفق دو بازیگر معروف هالیوودی

11. حامی یکدیگرند

یکی از کلیدهای موفقیت رابطه عاطفی حمایت طرفین از هم است. رابطه بلیک و رایان نیز به گونه ایست که در هر شرایطی از یکدیگر حمایت می کنند. نه تنها در خانه و حریم خصوصی، بلکه در ملا عام نیز این حمایت را به دیگران نشان می دهند. آنها تا به حال بهم توهین نکرده و از بزرگ ترین طرفداران یکدیگر هستند.

12. موقعیت کاری یکدیگر را درک می کنند

نه تنها رایان، بلکه بلیک هم عاشق شغل اش است اما این مشغله کاری آنها به رابطه عاطفی شان لطمه ای نمی زند، زیرا آنها موقعیت کاری یکدیگر را درک و از هم حمایت می کنند. آنها باید مدام در سفر یا سر صحنه فیلم برداری باشند، بنابراین وقت کافی برای بودن در کنار خانواده شان را ندارند. این موضوع می تواند موجب جدایی بسیاری از زوج ها شود، اما در مورد رایان و بلیک همه چیز فرق می کند. در این مواقع، آنها به جای بهانه گیری، پشت یکدیگرند و از اهداف و آرزوهای یکدیگر حمایت می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان