مد و لباس؛ مدل لباس نامزدی جدید برای بانوان خوش‌سلیقه

بهار فصل شکفتن و آغاز دوباره زمین است و همه جا عطر و رنگ زیبایی به خود می‌گیرد و بسیاری از افراد این فصل به‌أویژه ایام نوروز را برای جشن پیوندشان انتخاب می‌کنند

مد و لباس؛ مدل لباس نامزدی جدید برای بانوان خوش‌سلیقه

بهار فصل شکفتن و آغاز دوباره زمین است و همه جا عطر و رنگ زیبایی به خود می‌گیرد و بسیاری از افراد این فصل به‌أویژه ایام نوروز را برای جشن پیوندشان انتخاب می‌کنند. اگر از افرادی هستید که در آستانۀ ازدواجید و دنبال یک مدل لباس نامزدی جدید زیبا و خاص هستید، روزچین برای اینکه یکی از دغدغه‌های مهم این روزهایتان را کم کند مجموعه‌ای شیک از لباس‌های نامزدی را برای شما گردآوری کرده است تا از میان بهترین‌ها، لباس نامزدی‌تان را انتخاب کنید.

مدل لباس نامزدی جدید

مدل لباس نامزدی جدید

یکی از نکاتی که در انتخاب مدل لباس نامزدی باید به آن دقت کنید این است که اگر قرار است مراسم عقد هم داشته باشید، بهتر است لباس نامزدی‌تان ساده‌تر باشد.

مدل لباس نامزدی جدید

بهتر است برای لباس نامزدی از رنگ سفید استفاده نکنید. برای مدل لباس نامزدی سراغ رنگ‌های روشن و ملیح مانند صورتی کم‌رنگ، آبی روشن، گلبهی یاسی و… بروید.

مدل لباس نامزدی جدید

معمولاً برای مراسم‌های این‌چنینی بهتر است از پیراهن‌های بلند استفاده کنید. برخی دوست دارند لباس نامزدی‌شان کمی دخترانه‌تر باشد، پس سراغ لباس‌های میدی و کوتاه می‌روند.

مدل لباس نامزدی جدید

اگر دوست دارید عکس‌های زیبایی از مراسم نامزدی‌تان داشته باشید، حتماً در انتخاب مدل لباس نامزدی با آقا داماد هماهنگ باشید. مثلاً انتخاب پیراهن، دستمال گردن، کراوات یا پوشِت داماد با‌توجه‌به رنگ لباس عروس خانم باشد. اگر کت یا پیراهن داماد هم‌رنگ یا کمی تیره‌تر یا روشن‌تر از لباس عروس باشد، جلوه بیشتری خواهد داشت.

مدل لباس نامزدی جدید

در انتخاب مدل لباس نامزدی سراغ لباس‌هایی بروید که شما را برازنده‌تر و زیباتر نشان بدهد. عروس خانم و ماه‌ داماد حتماً در انتخاب رنگ و مدل لباس نامزدی نظر یکدیگر را جویا شوید و فقط به خودتان فکر نکنید.

مدل لباس نامزدی جدید

در راستای کمک به اقتصاد خانواده بهتر است لباسی را انتخاب کنید که بتوانید بعدها در مجالس دیگر هم استفاده کنید و فقط منحصر به مراسم نامزدی خودتان نشود!

مدل لباس نامزدی جدید

قبل از خرید یا دوخت لباس نامزدی حتماً با یک طراح مد یا یک خیاط کاربلد برای انتخاب مدل لباس نامزدی مشورت کنید تا با‌توجه‌به ویژگی‌های خاص خودتان لباس انتخاب کنید.

مدل لباس نامزدی جدید

حتماً هنگام خرید و پرو لباس به اندازه پاشنه کفشی که در مراسم می‌پوشید دقت کنید و با‌توجه‌به همان بلندی لباس را مشخص کنید.

مدل لباس نامزدی جدید

بهتر است در مراسم نامزدی یک آرایش و مدل موی ساده و دخترانه داشته باشید و آرایش و مدل موی خاص را برای مراسم عقد و عروسی بگذارید.

مدل لباس نامزدی جدید

 

امیدواریم مراسم نامزدی‌تان به بهترین شکل ممکن برگزار شود و یکی از زیباترین خاطرات زندگی‌تان رقم بخورد.

در انتخاب هیچ چیز سخت نگیرید و سعی کنید فقط به شما و یارتان خوش بگذرد.👰🌼🌺

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
Share
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان