بتل رویال دیگری برای پلی استیشن ۴: نسخه کنسولی H۱Z۱ معرفی شد

بازی H۱Z۱ یکی از اولین بازی های بتل رویال موفق در سلسله طولانی بازی های بتل رویال است. مدتی است که این بازی زیر سایه بتل رویال های محبوب تر نظیر پابجی و فورتنایت مانده بود ولی سازندگان بالاخره تصمیم گرفتند معادلات را تغییر دهند و عرضه بازی برای کنسول های دیگر اولین قدم آنها برای رسیدن به این هدف است.

بتل رویال دیگری برای پلی استیشن 4: نسخه کنسولی H1Z1 معرفی شد

بازی H1Z1 یکی از اولین بازی های بتل رویال موفق در سلسله طولانی بازی های بتل رویال است. مدتی است که این بازی زیر سایه بتل رویال های محبوب تر نظیر پابجی و فورتنایت مانده بود ولی سازندگان بالاخره تصمیم گرفتند معادلات را تغییر دهند و عرضه بازی برای کنسول های دیگر اولین قدم آنها برای رسیدن به این هدف است.

بتل رویال مجانی شرکت Daybreak یعنی H1Z1 برای کنسول PS4 هم تایید شد و بالاخره طرفداران می توانند این بازی را روی کنسول محبوب سونی هم تجربه کنند. البته قبل از عرضه نسخه اصلی بازی نسخه بتای آن به صورت آزاد از سه شنبه 22 می (ماه آینده) در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. علاقه مندان می توانند با ثبت نام در سایت بازی نسخه آزمایشی محدود بازی هم دریافت کنند.

البته نسخه PS4 صرفا کپی کردن بازی فعلی از کامپیوتر به کنسول نیست. قرار است با پورت محصول محتوای جدیدی به بازی اضافه شود، از جمله یک سیستم پیشرفت جدید، منوهای جدید و ابزار و سلاح های جدید. همچنین، سازندگان بازی در کنترل ها اصلاحات و تغییرات زیادی به وجود آورده تا بازی را برای بازیکنان با دسته روان تر و راحت تر کند. همچنین در سیستم فرود آمدن و جنگیدن هم تغییراتی به وجود آمده تا ضرباهنگ سریع و هیجان انگیز بازی حفظ شود. همچنین، صاحبان PS4 Pro می توانند به صورت انحصاری بازی را با 60 فریم در ثانیه تجربه کنند.

بازی هم اکنون برای پیش فروش موجود است و کسانی که بازی را الان سفارش دهند آیتم هایی خاص و زیبا دریافت خواهند کرد. کسانی که قبل از 22 می بازی را سفارش دهند این آیتم ها و یک تم پویا درون بازی دریافت خواهند کرد. همچنین، کسانی که عضو PlayStation Plus باشند برای خرید بازی 20 درصد تخفیف دریافت خواهند کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان