شیائومی گوشی هوشمند Mi ۶X را معرفی کرد

شیائومی دقایقی قبل گوشی میان رده Mi ۶X شیائومی را با دوربین اصلی دوگانه و چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که انتظار می رود در کشورهایی به غیر از چین، شاهد عرضه آن با نام Mi A۲ و بر اساس پروژه اندروید وان باشیم.

شیائومی گوشی هوشمند Mi 6X را معرفی کرد

شیائومی دقایقی قبل گوشی میان رده Mi 6X شیائومی را با دوربین اصلی دوگانه و چیپست اسنپدراگون 660 معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که انتظار می رود در کشورهایی به غیر از چین، شاهد عرضه آن با نام Mi A2 و بر اساس پروژه اندروید وان باشیم.

کمپانی چینی برای نسل قبلی گوشی مورد بحث (Mi A1) اسنپدراگون 625 را در نظر گرفته بود، در حالی که این بار چیپست قدرتمند تر اسنپدراگون 660 به Mi 6X نیرو می دهد.

البته باتری چندان تغییری نسبت به قبل نداشته و از ظرفیتی 3010 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. با این حال شیائومی پشتیبانی از نسخه 3.0 شارژ سریع را فراموش نکرده است.

شیائومی Mi 6X

نمایشگر این میان رده 6 اینچی با نسبت 18 به 9 است و رم 4 یا 6 گیگابایت به همراه حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت برایش در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی دوگانه حسگرهای 20 و 12 مگاپیکسلی دارد که از گشودگی دیافراگم f1.75 بهره می برند. حسگرهای این دوربین ها به ترتیب IMX376 و IMX486  ساخت سونی هستند و قابلیت ثبت تصاویر پرتره را فراهم می کنند.

حسگر 20 مگاپیکسلی دوربین همچنین از قابلیت ویژه ای بهره می برد که چهار پیکسل را در قالب یک پیکسل 2 میکرونی بزرگتر ترکیب می کند تا تصاویر بهتری ثبت شوند. برای دوربین جلویی نیز حسگر 20 مگاپیکسلی IMX376 ساخت سونی در نظر گرفته شده است.

شیائومی Mi 6X

شیائومی روی قابلیت های هوش مصنوعی که برای تشخیص صحنه ها توسط دوربین توسعه داده شده، تأکید بسیاری کرده. بنا بر گفته این کمپانی Mi 6X می تواند بسیاری از صحنه ها، سوژه ها و اشیاء را به طور خودکار تشخیص دهد و بهترین حالت عکاسی را انتخاب نماید.

Mi 6X از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی، درگاه USB-C، فرستنده مادون قرمز و درگاه 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد. ضخامت این گوشی هوشمند نیز 7.6 میلی متر بوده که کمی نسبت به نسل قبلی خود ضخیم تر شده است.

شیائومی Mi 6X

نمونه تصویر ثبت شده با دوربین شیائومی Mi 6X

حدود قیمت در نظر گرفته شده برای مدل های مختلف Mi 6X به این شرح است:

  • 253 دلار برای مدل با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • 285 دلار برای مدل با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • 316 دلار برای مدل با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی

رنگ های در نظر گرفته شده برای محصول جدید شیائومی صورتی، طلایی، آبی، قرمز و مشکی است.

شیائومی، Mi 6X را از 7 اردیبهشت ماه با اندروید 8.1 و نسخه 9.5 رابط کاربری اختصاصی خود، MIUI روانه بازار می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان