انواع مدل موی زنانه ۲۰۱۸

تنوع مدل موهای سال ۲۰۱۸ زیاد است و برای هر اندازه مو یک مدل متنوع در نظر گرفته شده است. اگر دوست دارید در سال ۲۰۱۸ یک تغییر اساسی به ظاهرتان بدهید یکی از این مدل موها را انتخاب کنید.

مدل موی زنانه 2018

تنوع مدل موهای سال 2018 زیاد است و برای هر اندازه مو یک مدل متنوع در نظر گرفته شده است. اگر دوست دارید در سال 2018 یک تغییر اساسی به ظاهرتان بدهید یکی از این مدل موها را انتخاب کنید.

آبشاری و لایه لایه

مدل موهای سال 2018

مدل موهای سال 2018

خیلی ها برای بیشتر نشان دادن حجم موها مدل آبشاری یا لایه لایه کوتاه می کنند. مدل موهای لایه لایه باید موجدار باشد و رنگ موی آمبره زیبایی آن را دو چندان می کند.

مدل موی باب

مدل موهای سال 2018

مدل موهای سال 2018

مدل موی باب یکی از مدل های بسیار معروف است و کسانی که آمادگی موهای زیاد کوتاه را ندارند می توانند قد موها را کمی بلندتر بگیرند که به آن مدل باب بلند می گویند. مدل باب یک مدل کلاسیک است که نیاز چندانی به مرتب کردن ندارد. به این مدل موها می توانید تنوع بدهید و برای رنگ کردن آن مدل آمبره، هایلایت یا رنگ ساده را انتخاب کنید.

کروکات و آندکارت

مدل موهای سال 2018

کسانی که می خواهند تغییر اساسی به مدل موهای خود بدهند و مشکلی با موهای کوتاه ندارند می توانند مدل کروکات یا آندرکات را امتحان کنند. در مدل آندرکات قسمت بالای موها کمی بلندتر است. رنگ موی روشن این مدل مو را زیباتر نشان می دهد.

پیکسی

مدل موهای سال 2018

اگر دوست ندارید موها را بیش از حد کنید مدل پیکسی را امتحان کنید. یک مدل موی اسپرت و زیبا به سبک فرانسوی که هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است. برای این مدل موها بهتر است رنگ های روشن یا مدل چند رنگ به کار ببرید.

هندسه ای

مدل موهای سال 2018

مدل موهای سال 2018

برای کسانی که از موهای به هم ریخته و نامنظم خوششان نمی آید مدل های هندسه ای مناسب است که امسال مد شده اند. این مدل موها به توجه و مراقبت زیادی نیاز دارند و کوچک ترین ایراد در آن بسیار نمایان است. پس باید آرایشگر و رنگ موهایتان را با دقت انتخاب کنید.

مدل ساسون

مدل موهای سال 2018

برای این مدل موها که از دهه 70 و 80 آمده اند باید رنگ موهای کلاسیک به کار ببرید.

و باز هم چتری

مدل موهای سال 2018

مدل موهای سال 2018

امسال مدل موی چتری بسیار رایج شده است و تنوع زیادی دارد. چتری می تواند ضخیم، باریک، کوتاه یا بلند باشد. نکته مهم این است که باید مدل چتری ها را متناسب با فرم پیشانی انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان