با این ماده لب هایتان را پروتز کنید

اگر لب هایی حجیم و زیبا می خواهید این مطلب را بخوانید

با این ماده لب هایتان را پروتز کنید

لَب یکی از اعضای بدن در صورت انسان و خیلی از حیوانات است. لب از دو قسمت تشکیل شده که هر دو نرم، برآمده، قابل تحرّک و اولین عضوی است که غذا با آن در ارتباط است. لب دارای اعصاب لامسه‌است و در صحبت کردن هم درگیر است.
تنها تفاوت لب بالایی با لب پایین این است که گاها  لب پایین از لب بالا یک مقدار بزرگ‌تر است لب‌ها در انسان از جمله اندام حسی در هنگام رابطه هستند.

لب زیبا

از معیارهای زیبایی لب ها میباشند که با توجه به فرم صورت همیشه مدل قلوه ای و گوشتالوی لب مورد پسند بوده است.با توجه به این نکته بسیاری از افراد برای زیبا کردن چهره خود اقدام به تغییر در لب های خود میکنند که یا با تزریق ژل در لب و یا قرار دادن پروتز هایی در لب اینکار صورت م یگیرد که هم درد و هم خطر دارد.اما د راین بخش از الو دکتر می خواهیم به شما راه حل طبیعی برای بزرگ کردن لب را به شما آموزش دهیم.

برجسته کردن لب با عسل و نایلون

خواص عسل به قدری زیاد است که می توان عسل را یکی از بهترین مواد خوراکی نام برد اما در اینجا عسل را برای خوردن و خواص آن انتخاب نکرده ایم بلکه برای یک استفاده خارجی  و حجم دادن به لب برای شما معرفی نموده ایم.
بسیاری از افراد مشهور هالیوودی ، از موم عسل برای برجسته سازی لب ها استفاده می کنند. موم زنبور عسل، ارزان است و همچنین به راحتی در دسترس است.

در این روش برای برجسته کردن لب ، شما فقط نیاز به یک لایه نازک از عسل و یا موم زنبور عسل دارید، موم عسل را به لب ها بمالید و اجازه دهید به مدت یک شب تا صبح روی لب ها باقی مانده و سپس آن را بشویید.

برجسته کردن گونه و لب به‌طور طبیعی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان