ماهان شبکه ایرانیان

گزارش دیجیاتو از کنفرانس «روز بازاریابی دیجیتال» [تماشا کنید]

اولین دوره کنفرانس ‎«روز بازاریابی دیجیتال» با حضور مدیران مارکتینگ شرکت‌های مختلف دیروز در دانشگاه الزهرای تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد، به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کسب شده با توجه به شرایط بومی و فرهنگ بازاریابی ایران برای مواجه شدن با چالش‌های کمتر شناخته شده در این حوزه بود.

گزارش دیجیاتو از کنفرانس «روز بازاریابی دیجیتال» [تماشا کنید]

اولین دوره کنفرانس ‎«روز بازاریابی دیجیتال» با حضور مدیران مارکتینگ شرکت‌های مختلف دیروز در دانشگاه الزهرای تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این رویداد، به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کسب شده با توجه به شرایط بومی و فرهنگ بازاریابی ایران برای مواجه شدن با چالش‌های کمتر شناخته شده در این حوزه بود.

مدیران بازاریابی 7 شرکت دیجی‌کالا، ریحون، علی‌بابا، سامسونگ، چیلیوری، تپ‌سی، دیوار و بادکوبه در این رویداد تلاش کردند تا تجربیات خود را به مخاطبان منتقل کنند.

دعوت می‌کنیم گزارش دیجیاتو از این رویداد و مصاحبه با مدیران بازاریابی سه شرکت علی‌بابا، چیلیوری و دیجی‌کالا را تماشا کنید. در این گفتگو «توحید علی اشرفی» از علی بابا، در مورد جنگ کسب‌وکارهای نوین و سنتی برای گرفتن سهم بیشتر از بازار ایران می‌گوید. «متین ارشادی» مدیر بازاریابی چیلیوری به موضوع کدهای تخفیف و نوآوری در سیستم‌های ثبت سفارش غذا می‌پردازد، و در نهایت «حمیدرضا سعادتی» مدیر بازاریابی عملکرد دیجی‌کالا نیز از سیستم جدید همکاری در فروش در دیجی‌کالا می‌گوید که از خرداد ماه آغاز به کار خواهد کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان