"تیم کوچکی از یک کشور کوچک هستیم که به کشور بزرگی آمده‌ایم"

تن‌کاته: استرس نداریم/ اگر جلال حسینی سوپرمن است باید قهرمان جام جهانی شود

سرمربی تیم فوتبال الجزیره می‌گوید تیمش باید از نتیجه بازی رفت با پرسپولیس دفاع کند. هر چند بازی مقابل هواداران پرسپولیس دشوار خواهد بود.

تن‌کاته: استرس نداریم/ اگر جلال حسینی سوپرمن است باید قهرمان جام جهانی شود

به‌ گزارش ‌ایسنا، هنک تن کاته، سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: انتظار یک بازی جذاب را دارم. باید از نتیجه‌ 3 بر 2 بازی رفت دفاع کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم و طرفداران زیادی برای پشتیبانی از پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند. به خودمان اطمینان داریم و تمام بازیکنانمان آماده هستند. می‌خواهیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مقابل پرسپولیس بازی تهاجمی ارائه خواهند داد یا تدافعی تصریح کرد: ما برای بازی فردا مشکلی نداریم و می‌دانیم که قرار است چه اتفاقی بیفتد. هر چند فقط یک بازی برابر پرسپولیس انجام داده‌ایم اما بازی‌های زیادی را از این تیم تماشا کرده‌ایم. نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌شناسیم. می‌توانیم از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و باز هم پیروز شویم. بهتر است در مورد پنالتی‌ بازی رفت صحبت نکنیم. ما در بازی رفت مطمئن عمل کردیم.

سرمربی الجزیره امارات  ادامه‌ داد: ما تیم کوچکی از یک کشور کوچک هستیم که به کشور بزرگی آمده‌ایم. اولین بار است که به تهران می‌آیم. ترافیک وحشتناکی دارد ولی ایران، کشور و تهران شهر زیبایی است. ما توقع داریم که بازی زیبایی را هم شاهد باشیم. هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد اما این موضوع استرس پرسپولیس را نیز افزایش می‌دهد چون آنها توقع بالایی از پرسپولیس دارند. ما این استرس را نداریم.

تن کاته با بیان این که وقت کشی کردن در DNA تیمش نیست، خاطرنشان کرد: ما بازی مردانه و تمیزی را ارائه خواهیم کرد. شاید آخر بازی دفاع کنیم و شاید توپ را به سمتی شوت کنیم اما این‌ها جزئی از فوتبال است. ما حتی اگر جلوی رئال مادرید بازی کنیم، وقت کشی نخواهیم کرد. ما بازیکنان جوانی در اختیار داریم ولی در فلسفه آنها وقت‌کشی جایی ندارد.

سرمربی الجزیره امارات با اشاره به این که از بازی مقابل هواداران پرسپولیس لذت خواهد برد، گفت‌: خیلی وقت است که مقابل طرفداران زیادی فوتبال بازی نکرده‌ایم. این برای ما خوب است چون می‌توانیم توانایی‌هایمان را نشان دهیم.

وی همچنین در بین سوال و جواب بازیکن الجزیره امارات با خبرنگاران و در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر این که نظر بازیکن الجزیره در مورد سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس چیست، گفت‌: آیا کاپیتانی که شما می‌گوید یک سوپرمن است اگر یک سوپرمن است باید قهرمان جام جهانی شوید.

تن کاته در مورد بازیکنان پرسپولیس هم اظهار کرد: خیلی خوب نیست که از یک بازیکن صحبت کنم و می‌خواهم از تیم صحبت کنم که بسیار خوب مدیریت شده است. بازیکنان با هم تیم خوبی تشکیل داده‌اند. شماره‌های 10، 2، 15 و 80 بازیکنان خوبی هستند. عذرخواهی می‌کنم که از شماره‌ها استفاده کردم شاید شماره‌ای باشد که الان در ذهن من نباشد. من ازبازیکنان ایرانی قوچان‌نژاد و جهانبخش را می‌شناسم.

او در پاسخ به واکنش خبرنگاران به خاطر صحبت‌هایش در مورد سید جلال حسینی اظهار کرد: بله او بازیکن خوبی است اما این که فقط از یک بازیکن صحبت شود شاید برای خود تیم خوب نباشد. من احترام زیادی برای پرسپولیس و کسانی که این‌جا هستند قائلم ولی این فوتبال است و ما از کسی نمی‌ترسیم و بازی‌مان را خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان