رنگ مورد علاقه شما چه چیز درباره‌تان می‌گوید؟

روانشناسی رنگ می‌گوید نمی‌توان تاثیر رنگ‌ها را بر خلق و خو انکار کرد و البته شاید ندانید رنگ‌هایی که در لباس‌هایتان به کار می‌برید، می‌تواند جنبه‌های پنهانی از شخصیت شما را نشان دهد.

رنگ مورد علاقه شما چه چیز درباره‌تان می‌گوید؟
 

روانشناسی رنگ می‌گوید نمی‌توان تاثیر رنگ‌ها را بر خلق و خو انکار کرد و البته شاید ندانید رنگ‌هایی که در لباس‌هایتان به کار می‌برید، می‌تواند جنبه‌های پنهانی از شخصیت شما را نشان دهد.

پس دانستن نکاتی درمورد روانشناسی رنگ در لباس و ویژگی‌های شخصیتی هر یک از رنگ‌ها می‌تواند به شما در شناخت بهتر خودتان و انتخاب دقیق‌تر لباس‌ها کمک کند. علاوه بر این مقاله وبلاگ stitchfix به شما می‌گوید چه رنگ‌هایی را با رنگ مورد علاقه خودتان ست کنید.

ست لباس مشکی شیک

اگر رنگ موردعلاقه شما مشکی است…

شما شخصیت پیچیده‌ای دارید که گاهی هم جدی می‌شود اما هیچکدام از این ویژگی‌ها نمی‌توانند مانع خلاقیت شما شوند. اگر گاهی استایل سرتاپا مشکی خود را با جزییات نارنجی هماهنگ می‌کنید، شخصیتی پرانرژی دارید و اگر مشکی ساده و تنها را ترجیح می‌دهید، پررمز و راز هستید.

تیپ مشکی

مشکی را با این استایل تجربه کنید: اگر استایل تیره را ترجیح می‌دهید می‌توانید مشکی را با طوسی زغالی، کرم یا یک رنگ جیغ و یا قرمز ترکیب کنید که در این صورت استایل شما مدرن می‌شود.

تیپ سبز شیک جدید

اگر رنگ مورد علاقه شما سبز است…

اگر بیشتر اوقات سبز می‌پوشید، بیشتر به کارایی و تناسب کامل همه جزییات اهمیت می‌دهید و ضخصیتی آرام و حساس دارید. شما همیشه به دیگران کمک می‌کنید که موفق باشند و همین نشان می‌دهد که معملا از جایگاه اجتماعی خوبی برخوردارید.

تیپ سبز

سبز را با این استایل تجربه کنید: لباس‌هایی با رنگ سبز خاکی بپوشید و آن را با جزییات قرمز ست کنید، این ترکیب یک ترکیب کامل و کاربردی است.

مدل لباس زنانه جدید 2018

اگر رنگ مورد علاقه شما نارنجی است…

شاد، سرحال، خلاق چند کلمه‌ای است که برای توصیف شما می‌توان از آن استفاده کرد. شما در ابراز احساسات خود هیچگاه مشکلی ندارید. شخصیت گرم و پذیرایی دارید که دیگران را به سادگی جذب می‌کند.

تیپ نارنجی

نارنجی را با این استایل تجربه کنید: نارنجی را با رنگ‌های خاکی و طبیعی ست کنید یا برای ایجاد کنتراست آن را با لاجوردی بپوشید.

ست زنانه و مردانه تیپ شیک

اگر رنگ مورد علاقه شما صورتی است…

استایل شما سرشار از ظرافت و لطافت است و البته این می‌تواند مثل یک آرام‌بخش روی اطرافیانتان اثر بگذارد. دیگران شما را فردی گرم و همدل معرفی می‌کنند اما روانشناسی رنگ می‌گوید شما شخصیت ضعیفی ندارید. برای شما قدرتمند بودن به معنای دیده شدن در هر جمعی نیست.

تیپ صورتی

صورتی را با این استایل تجربه کنید: برای آنکه یک سبک مدرن داشته باشید صورتی را با سرمه‌ای یا سبز ارتشی ست کنید.

ست لباس زن و شوهری شیک 2018

اگر رنگ مورد علاقه شما آبی است…

شما آرام و بااعتماد به نفس هستید بنابراین نیازی به لباس‌هایی که بیش از حد به چشم می‌آید و خودنمایی می‌کند ندارید. وفاداری برای شما مهمترین ویژگی است و همیشه به یاد گرفتن علاقه مندید. دور و بر شما پر است از افرادی که شور و شوق آموختن دارند.

تیپ آبی

آبی را با این استایل تجربه کنید: برای یک استایل خلاقانه آبی را می‌توانید با مشکی یا خاکستری ست کنید اما همیشه می‌توانید سراغ یک استایل سرتاپا آبی هم بروید، مثلا جین را روی جین بپوشید. یک شلوار یا دامن جین با کت جین استایل مورد علاقه‌تان است.

ست لباس زنونه و مردونه جدید

اگر رنگ مورد علاقه شما زرد است…

روانشناسی رنگ می‌گوید رنگ‌های کهربایی و زرد سرشار از انرژی هستند، شما در هر جمعی با یک درخشش خورشیدوار وارد می‌شوید و به سادیگ با افراد جدید ارتباط می‌گیرید چون شادی شما امری مسری است! شما کمی ایده‌آلیست هستید اما این ویژگی را در کنار خلاق بودن دارید.

تیپ زرد

زرد را با این استایل تجربه کنید: می‌توانید به لباس‌های زردرنگ‌تان با کمی آبی درباری یا نارنجی غلیظ تعادل ببخشید.

کت شلوار شیک مجلسی زنونه

اگر رنگ مورد علاقه شما قرمز است…

شما پر از انرژی، پر از شوق زندگی و پر از عشق هستید. دوستانتان همیشه از شما مشروت می‌گیرند به ویژه اگر پای استایل و سبک لباس پوشید وسط باشد. شما با هیجان مد را دنبال می‌کنید و همیشه از جدیدترین ترندها استقبال می‌کنید.

تیپ قرمز

قرمز را با این استایل تجربه کنید: وقتی قرمز می‌پوشید همه سرها به سوی شما برمی‌گردد! استایل‌تان را با رنگ‌های پاستلی یا بنفش خیلی روشن ست کنید تا بیشتر بدرخشد.

ست لباس مد رنگ سال 2018

اگر رنگ مورد علاقه شما بنفش است…

باید بگوییم 2018 سال شانس شماست، چون رنگ امسال بنفش است! اما علاوه بر این شما فردی مهربان و آرام هستید که دوست دارید خلاقیتتان را با لباس‌هایی که می‌پوشید به نمایش بگذارید. خلاقیت و بصیرت شما همیشه هدایتتان می‌کند. شما باعتماد به نفس و در عین حال و فروتن هستید، به احساساتتان آگاهی دارید و این ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود دیگران تحسین‌تان کنند.

تیپ بنفش

بنفش را با این استایل تجربه کنید: برای آنکه یک استایل منحصربه فرد داشته باشید، بنفش را با خردلی یا نارنجی ملایم ترکیب کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان