به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش را می توان یکی از بین المللیترین بازیکنان فوتبال ایران دانست. بال راست محجوب تیم ملی که با پیراهن تیم آلکمار هلند موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ هلند دست پیدا کند در کانون توجه بسیاری از تیم های معتبر دنیای فوتبال قرار دارد و به همین دلیل یکی از مهمترین سوالات در رابطه با وی آینده دوران فوتبال اوست. جهانبخش این روزها با تصمیمی جالب به عنوان سفیر کلییر فعالیت خود را آغاز کرد و به همین دلیل نشست خبری مشترک علیرضا جهانبخش، ستاره تیمملی فوتبال کشورمان و اوزگور کولوکفاکی مدیرعامل شرکت یونیلیور ایران با حضور سردبیران و دبیران گروه ورزشی و اقتصادی رسانههای مطرح کشور برگزار شد.
علیرضا جهانبخش که امروز در مراسم معرفی سفیر برند کلییر در ایران حضور داشت درباره مقصد بعدیاش گفت: جواب دادن به این سوال الان مشکل است چون تا آخرین بازی لیگ خیلی تمرکز نگذاشتم برای مقصد بعدی و فقط خواستم تیمم موفق باشد. وقتی به عنوان اولین ایرانی و آسیایی به عنوان آقای گلی در یک لیگ اروپایی رسیدم قطعا خیلی اتفاقهای مثبت تری پیش رویم است و قرار است اتفاق بیفتد. صحبتهایی شده و علاقههایی هست اما فعلا تعطیلات هست و از پس فردا در تیم ملی هستم و تمرکزم روی جام جهانی است.
او افزود: هنوز با مدیربرنامهام درباره آینده حرف نزدهام و قطعا در روزهای آینده این کار را صورت می دهم و نمیخواهم عجله کنم چون میخواهم روندم را حفظ کنم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم.
ملیپوش فوتبال ایران همچنین درباره آینده تیم ملی بعد از جام جهانی و حضور کیروش گفت: تصمیم گیرنده این مساله من نیستم اما به عنوان بازیکن تیم ملی باید بگویم چند سال است شرایط خوبی در آسیا و جهان داریم و نمیشود از تاثیر کیروش چشم پوشی کرد. حضور خود در جام جهانی و بعد از آن جام ملتها با این تیم میتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. موفقیت ایران در سالهای اخیر به خاطر تلاش بی وقفه این سالهاست و قطعا حضور کیروش خیلی موثر بوده است.
جهانبخش درباره تجربه حضورش در جام جهانی 2014 در جام جهانی پیش رو گفت: در 19 سالگی این شانس را داشتم که به جام جهانی بروم. در داخل و بیرون زمین چیزهای زیادی یاد گرفتم و سعی میکنم این تجربه را در مقاطع بعدی هم استفاده کنم. فقط نه از من بلکه از تیم ملی انتظار زیادی در جام جهانی هست. مسئولیت همه ما سنگینتر است. هر وقت فرصت بازی داشته باشم با افتخار برای تیم ملی و اهتزاز پرچم ایران کار میکنم. این جام جهانی نسبت به گروه ما جذابیت بیشتری برای مردم دارد و ما تلاش میکنیم استعداد و ظرفیت فوتبال ایران را به دنیا نشان دهیم.
ملیپوش ایرانی آلکمار درباره رویارویی با حکیم زیخ مراکشی در جام جهانی گفت: در سختترین گروه جام جهانی هستیم که یک بعد مثبت دارد و آن برای مردم جذاب است. بازی برابر بهترین تیمها و بازیکنان دنیا برای مردم جذابیت دارد. تمام تلاش ما این است که از آبروی ورزش ایران و فرهنگ کشورمان دفاع کنیم. میرویم که نشان دهیم چرا چند سال بهترین تیم آسیا هستیم. زیخ در آژاکس بازی میکند و من برابرش بازی کردهام همین طور بازیکنان دیگری از اسپانیا و پرتغال که بازی برابر آنها جذابیت زیادی برای مردم دارد.
او درباره پیشبینیاش از نتایج تیم ملی در روسیه گفت: خیلی سخت است. کادر فنی همیشه گفته تمام تلاشمان را میکنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. 4 سال قبل برابر آرژانتین باختیم اما چون مردم دیدند تمام تلاشمان را کردیم از ما استقبال کردند. امیدواریم امسال هم اول عملکرد خوبی داشته باشیم و بعد هم نتایج خوبی بگیریم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم اتفاقهای خوبی برای تیم ملی رخ دهد.
بازیکن تیم ملی ایران درباره حضورش به عنوان سفیر ایرانی برند کلیر گفت: خوشحالم که از سوی کلییر شرایطی فراهم شد که این جا باشم و خوشحالم که این اتفاق با آقای گلی من در هلند تقارن پیدا کرد. روحیات این برند با روحیات خودم مشابه بود و من همیشه از این محصولات استفاده میکردم. او سپس درباره همکاریاش با این برند و ویژگیهای آن توضیحاتی داد.
جهانبخش در ادامه گفت: همیشه دوست داشتم به عنوان یک فوتبالیست، آراسته باشم. این مساله اعتماد به نفس را هم بیشتر میکند. فوتبالیستهای جوان هم میتوانند با تلاش و اعتماد به نفس به پیشرفت برسند.
جهانبخش درباره ورودش به دنیای تبلیغات هم گفت: قدم بزرگی برای من بود که وارد دنیای تبلیغات شوم. خیلی برایم مهم بود که کدام برند را انتخاب کنم. دوست داشتم برندی را انتخاب کنم که به روحیات خودم شبیه باشد. برند کلییر نگاه مثبتی به خدمت به مردم دارد.
در ادامه مراسم اوزگور کولوکفاکی مدیر شرکت کلییر در ایران درباره موفقیت جهانبخش در لیگ برتر فوتبال هلند صحبت کرد و به او تبریک گفت. او سپس درباره پیشینه برند کلییر و تکنولوژی آن که از سال 2006 در ایران فعال است، توضیحاتی ارائه کرد.
او در این باره گفت: شرکت کلییر در سال 2003 به عنوان یک شخصیت حقوقی ثبت جهانی شده است و ما باور میکنیم که پتانسیل استفاده از این محصولات در ایران بالاست، ما با بسیاری از برندهایی کار میکنیم که با مصرفکننده متصل هستند و خوشحالیم که در آینده در ایران مصرف بیشتری خواهیم داشت.
اوزگور کولوکفاکی ادامه داد: در سال 1975 کلییر در هند راه افتاد و سپس به همه جهان اشاعه پیدا کرد، ما به دنبال تکنولوژی بهتر هستیم، شامپوی مردانه شماره یک کلییر در سال 2006 در دنیا مورد مصرف قرار گرفت و از سال 2009 در بازار ایران به دست مصرفکننده رسید. همچنین ما محصولات بسیار خوبی برای خانمها داریم.
او سپس گفت: رونالدو سفیر شامپوی شماره یک ما از سال 2009 بوده است ما وقتی در ایران دنبال یک سفیر بودیم همه جهانبخش را انتخاب کردیم و همه باور کردیم که او یک کاراکتر دقیقی دارد و او کاملا با ما هماهنگ بود. ما سعی کردیم با تکنولوژی بهتر اعتماد به نفسها را بالا ببریم و خیلی خوشحالیم و افتخار میکنیم که علیرضا جهانبخش جزو اولین کسی است که در این کمپینهمراه ماست. علیرضا روحیه قهرمانی دارد و ما خوشحالیم و افتخار میکنیم که کنار ماست. وقتی تصمیم گرفتیم برند خود را تقویت کنیم به بازیکنان ایرانی نگاه کردیم و جهانبخش را برگزیدیم چون هم در ایران و هم جهان خیلی موفق بودند. همه ایرانیها او را دوست دارند و انتخاب اولشان علیرضا بود. روحیه قهرمانی و موهای زیبایش باعث شد که انتخاب ما او باشد. معتقدیم علیرضا و رونالدو در یک تیم خوب با هم هستند.
کولوکفاکی درباره این که تمایلی برای کمک به پیشرفت اقتصاد ورزش ایران دارد گفت: استفاده از جهانبخش به نوعی کمک به اقتصاد ورزش ایران است و ما کمپین های مختلفی داشتهایم. اینها مثالهای خوبی برای همین مساله است.