گروه تولیدی مبل نوین ملایر

گروه تولیدی مبل نوین ملایر یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین واحدهای صنعتی فعال در حوزه مبلمان در غرب کشور بشمار می رود.

گروه تولیدی مبل نوین ملایر

هنر منبت از دیر باز در شهر ملایر رواج داشته و به تبع آن محصول نهایی این هنر که تولید مبل است بعنوان یکی از مشاغل شناخته شده در این شهر جایگاه ویژه ای یافته است.

در گذشته پراکندگی مکانی هنرمندان منبت کار و همچنین عدم تجربه و دانش کافی در زمینه ساخت  و ارائه مطلوب مبلمان این صنعت را تا مدتها ناشناخته و مهجور می گذاشت.

اما در سالهای اخیر ، انسجام  نسبی این هنرمندان در یک مکان و حضور تولیدکنندگان مبل با هدفی یکسان و مسیری واحد ، باعث درخشش این هنر  و صنعت مبل ملایر شده است.  و اکنون انتخاب شهر ملایر بعنوان شهر ملی مبل و منبت، مسئولیت ما را در قبال ارائه خدمات شایسته، دو چندان نموده است.

گروه تولیدی مبل نوین ملایر

گروه تولیدی مبل نوین ملایر یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین واحدهای صنعتی فعال در حوزه مبلمان در غرب کشور بشمار می رود. این مجموعه از سال        آغاز بکار نموده و در حال حاضر انواع مبلمان شامل مبل استیل (سلطنتی)، مبل کلاسیک، راحتی و همچنین صنایع چوبی خانگی دیگر از جمله بوفه، سرویس خواب میز نهار خوری و ... را تولید و عرضه می­نماید.

این واحد در زمینه تولید مبل صاحب تجربه­ای طولانی می باشد که علاوه بر مدیریت موفق و کارآمد با حضور افراد متخصص و ماهر به این مهم دست یافته­است ما با توجه به نیازها و سلایق مشتریان بهترین محصولات را ارائه می­نماییم و این ویژگی­ها به شکل بارز در تولیدات ما  نمود دارد. گروه تولیدی مبل نوین ملایر با اجتناب از یک روند تکراری، طرحهای جدیدی را همگام با پیشرفت صنعت مبلمان و تقاضای بازار و با بهره­گیری از اطلاعات به روز به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

گروه تولیدی مبل نوین ملایر

روند تولید مبل در این مجموعه شامل سه مرحله اصلی، کار روی چوب( برش، نجاری، منبت کاری) رنگ­کاری و رویه کوبی می­باشد. و هر کدام از این مراحل خود شامل شاخه­های مختلفی هستند. لازم بذکر است که تهیه مواد اولیه و مصرفی در این واحد تولیدی با دقت و وسواس خاصی صورت می­گیرد.

مرحله اول انتخاب چوب مرغوب جهت تهیه  کلاف مبل می­باشدکه با توجه به نوع مبل اعم از سلطنتی، کلاسیک یا راحتی  چوب مناسب برای هر استایل در نظر گرفته می شود. چوب ها بعد از آماده سازی و برش، در صورت لزوم( برای مبلهای سلطنتی و کلاسیک) به دست هنرمندان ماشین کار و منبت کار سپرده میشود و آنان طرح­هایی زیبا و مبهوت کننده را از سرانگشتان چابک و ماهر خود بر روی چوب گره می زنند.پس از مونتاژ و چسباندن چوب  در مرحله رنگ­کاری، پرسنل مجرب و کار آزموده­ی ما با استفاده از مرغوبترین رنگهای موجود در بازار مراحل مقدماتی و نهایی کار را با دقت و وسواسی بینظیر بر روی چوب اجرا می­کنند . همچنین در مرحله رویه کوبی که شامل فنر بندی، نصب اسفنج و فوم بر روی کار و پر کردن محتوا، پارچه کوبی و در نهایت نصب نوار و سرمه که تمام این مراحل نیز به بهترین نحو اجرا شده و در محصول تکمیل شده بخوبی نمایان می­شود.

همانطور که می­دانید کیفیت در خط تولید مبل ضرورتی مهم است که در بازار پر رقابت امروزی تنها تضمین ادامه فعالیت، کیفیت محصول و توانمندی رقابت است. به این منظور  مدیریت و پرسنل این مجموعه با لحاظ کردن این امر در تمامی مراحل تولید، نهایت سعی خود را در ارائه محصولی بی نقص و شکیل بکار می­بندند.  

صنعت مبل با تلفیق سه عنصر چوب، رنگ و پارچه هزاران طرح و مدل از مبلمان  را تولید و عرضه می داردو   ما مفتخریم  که این تنوع محصول را با کیفیت و قیمت مناسب در هم آمیخته­ایم.

بعد از اطمینان از کیفیت، قیمت برای مشتریان محترم نکته ای  بسیار حائز اهمیت است. کاستن بخشی از سهم سود فروش و رضایت مشتری اولویت کاری ماست. قیمت گذاری در این واحد تولیدی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به شما عزیزان می­باشد. قیمت های ارائه شده نسبت به کیفیت کار و در مقایسه با مجموعه­های دیگر بسیار مناسب است و دلیل منطقی این امر، خرید مستقیم و بدون واسطه می­باشد.

گروه تولیدی مبل نوین ملایر علاوه بر کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، بر سه اصل اساسی در روند فعالیت خود پایبند است.  

1. ارائه مشاوره به مشتریان در انتخاب کالا مانند طرح مبل، رنگ آن، نوع پارچه و .. که در پایان، انتخاب نهایی با سلیقه و خواست مشتری می باشد.

2. احترام به مشتری و انجام کلیه تعهدات جهت رضایت ایشان . بر این اساس تمام سفارشات به موقع انجام ودر زمان مقرر به مشتری تحویل می­گردد.

3. ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مشتریان عزیز همراه با حسن رفتار، در راستای این هدف خریداران محترم می­توانند در صورت تمایل از کارگاه و مراحل تولید بازدید نمایند.

 

تحقق خواسته  شما در زمینه مبل تخصص ماست

جلوه ای ماندگار در منزل شما و افتخاری برای ما در تولید محصولی فاخر و با کیفیت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان