سرانجام تاریخ عرضه Fortnite برای اندروید مشخص شد

برخلاف کاربرانی که از سیستم عامل ios استفاده می‌کنند و مدتی است که به نسخه موبایل Fortnite دسترسی پیدا کرده‌اند، کاربران اندرویدی باید کمی بیشتر صبر کنند و در تابستان جاری فرصت تجربه این بازی را برروی تلفن هوشمند خود بدست خواهند آورد

سرانجام تاریخ عرضه Fortnite برای اندروید مشخص شد

محبوبیت سبک تازه وارد Battle Royal و پس از آن شهرت غیرقابل باور عناوینی مانند Fortnite و PUBG کار را به جایی رسانده است که نه تنها برروی پلتفورم‌های اصلی بازی‌های ویدیویی شامل کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی شاهد عرضه این دو بازی بوده‌ایم، بلکه اخیرا نسخه‌های مخصوص تلفن‌های هوشمند این دو بازی برای سیستم عامل اندروید یا ios منتشر شده است که به کاربران اجازه می‌دهد حتی زمانیکه به پلتفورم اصلی خود دسترسی ندارند از هیجان حضور در یک ماراتن Battle Royal بازنمانند و با استفاده از تلفن هوشمند خود سریعا وارد بازی شده و اوقات فراغت خود را پر کنند.

برخلاف کاربرانی که از سیستم عامل ios استفاده می‌کنند و مدتی است که به نسخه موبایل Fortnite دسترسی پیدا کرده‌اند، کاربران اندرویدی باید کمی بیشتر صبر کنند و در تابستان جاری فرصت تجربه این بازی را برروی تلفن هوشمند خود بدست خواهند آورد. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط استودیو Epic Games، سازنده Fortnite، مراحل ساخت و پورت کردن بازی برروی سیستم عامل اندروید در حال انجام است و به زودی شاهد انتشار این بازی برروی این سیستم عامل خواهیم بود. چندی پیش Epic Games اعلام کرده بود که به زودی و طی ماه‌های آینده شاهد عرضه Fortnite برای اندروید خواهیم بود و سرانجام این انتظار به سر رسید و بصورت رسمی مشخص شد که تابستان امسال Fortnite در فروشگاه پلی استور نیز منتشر خواهد شد. بنظر می‌رسد Epic Games تصمیم گرفته است تا در همین مدت زمان اندک نیز Fortnite را ارتقاء بخشد تا محصول نهایی تنها نسخه‌ای مشابه نسخه ios نباشد و پیشرفت‌هایی در آن دیده و حس شود. گرچه نباید فراموش کرد بزرگ‌ترین رقیب Fortnite یعنی PUBG مدت زمان زیادی است برروی پلتفورم اندروید منتشر شده است و توانسته بازخورد خوبی از طرف کاربران کسب کند، به همین خاطر Fortnite باید آماده مواجهه با رقیبی باشد که پیش از آن به خوبی نبض بازار را در اختیار گرفته است.

برخی از تغییراتی که در نسخه اندروید Fortnite شاهد آن خواهیم بود شامل توانایی تعویض HUD یا نحوه قرار گیری کلیدها و دکمه‌های صفحه در حین بازی، قابلیت صحبت کردن با هم‌ تیمی‌ها یا Voice Chat، ثبت و ضبط شدن اطلاعات و رکوردها، اوپتیمایز شدن و بهتر شدن محیط و عملکرد کلی بازی و… می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان