داورزنی: قلب ۸۰ میلیون ایران با کی‌روش و سربازانش است

معاون وزیر ورزش می گوید که قلب ۸۰ میلیون ایرانی با کیروش و سربازانش است.

داورزنی: قلب 80 میلیون ایران با کی‌روش و سربازانش است

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش، در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال اظهار کرد: از همه کسانی که به این مراسم آمدند تشکر می‌کنم. دشمنان ما نباید از بمب بترسند بلکه باید از جوانان ما بترسند. به کی‌روش، فدراسیون فوتبال و 23 بازیکن تیم ملی خسته‌نباشید می‌گویم. قلب 80 میلیون ایران با کی‌روش و سربازانش است. این تجلی فرهنگ ایران است.

وی افزود: من مطمئن هستم که سرداران این کشور به نمایندگی از شما در جام جهانی حضور خواهند داشت و باعث غرور ما خواهند شد. از تمام کسانی که در این راه تلاش کردند به ویژه کارلوس کی‌روش تشکر می‌کنم و آرزوی توفیق می‌کنم.

داورزنی همچنین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دولت تدبیر و امید کنار تیم ملی فوتبال بود و برای اولین بار است که رئیس جمهور در یک مدت زمانی کوتاه مدت تیم ملی فوتبال را برای بار دوم دیدار کرد چون برایش ارزشمند است. دستگاه‌های مختلف نیز همکاری کردند تا تیم ملی مشکلی نداشته باشد چون تیم ملی یعنی ملت 80 میلیونی.

او همچنین درباره تامین ارز هواداران تیم ملی که به روسیه خواهند رفت، توضیح داد: تصمیم گرفته شده که 500 یورو به آن‌ها تعلق ‌گیرد اما با پیگیری دولت به دنیال این هستیم این رقم را به هزار یورو برسانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان