با احترام به کی‌روش

استیلی: خط خوردن وریا و سیدجلال ناراحتم کرد

مدیر تیم ملی امید اعلام کرد پس از انجام دو اردوی تدارکاتی، لیست تیم ملی امید برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا اعلام می‌شود

به گزارش "ورزش سه" حمید استیلی مدیر تیم ملی امید در مراسم بدرقه تیم ملی ایران در راه جام جهانی در رابطه با شرایط آماده‌سازی تیم ملی گفت:


اولین اردوی ما با بازیکنان انتخابی برگزار شد و در اردوی دوم هم بازیکنان دیگری انتخاب می‌شوند. در اردوی سوم تیم منتخب را از ترکیب این بازیکنان انتخاب می‌کنیم و مجموعه آماده‌ای را راهی مسابقات جاکارتا اندونزی می‌کنیم. در هر صورت خیلی امیدوار هستیم  ضمن آنکه مربی کاربلدی مثل آقای کرانچار را بالای سر تیم داریم و امیدواریم با تعامل بین باشگاه‌ها و در اختیار گرفتن بیشتر بازیکنان نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد:


 تیم ما استعدادهای خوبی دارد و فقط باید وقت بگذاریم و آنها را هماهنگ کنیم. قطعا همانطور که تیم‌ملی بزرگسالانمان 4، 5 سالی است در رده بالای آسیا قرار دارد، تیم امیدهایمان هم می‌تواند اینطور باشد. اکنون تیم‌ملی بزرگسالان را نگاه کنید اکثرا بازیکنان سال‌های گذشته عضو تیم ملی امید بودند.

استیلی در رابطه با گروه ایران در جام جهانی بیان کرد:


ایران در گروه سختی قرار گرفته و بازی با مراکش برای ما حکم فینال را دارد. مطمئنا با  برنامه‌ریزی صورت گرفته و انجام دیدارهای تدارکاتی و همیت آقای کی‌روش و فدراسیون با روحیه مناسب برابر پرتغال قرار می‌گیریم و بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم.

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص خط خوردن سیدجلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی خاطرنشان کرد:


هم سیدجلال، هم وریا غفوری و هم سیدحسین حسینی امسال در لیگ جز بهترین‌ها بودند ولی این نظر سرمربی بوده. کی‌روش این بازیکنان را پیش‌تر دعوت کرده بود و با آنها زندگی کرده است. من یک مقدار ناراحت شدم مخصوصا برای سیدجلال و وریا که آخرین جام‌جهانی‌شان بود. به اعتقاد من باید به نظر سرمربی تیم‌ملی احترام بگذاریم چون مهم‌ترین مسئله رفتن به جام‌جهانی و حمایت از تیم‌ملی است. قطعا چیزی از شخصیت وریا و سیدجلال کم نمی‌شود و همچنان مردم ایران این دو بازیکن را دوست خواهند داشت.

وی در آخر گفت:


امسال یک سال فوتبالی برای کشور ما بوده، هم حضورمان در جام‌جهانی، هم حضور پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی باشگاه‌های آسیا و این افتخاری برای فوتبال ایران است. اگر این دو تیم به هم برخورد کنند بازی جذابی است، هم سوپر جام به هم برخورد می‌کنند و هم در لیگ و ... به نظر هرچقدر این دو تیم با هم بیشتر بازی کنند فوتبال ایران جذاب تر می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان