احتمال حضور جیک جیلنهال در قسمت دوم Spider-Man: Homecoming

کاراکتر میستریو یکی دیگر از دشمنان مرد عنکبوتی است که در سال ۱۹۶۴ توسط استن لی و استیو دیتکو به دنیای کامیک معرفی شد. میستریو در ابتدا یک متخصص در جلوه‌های ویژه بود که بعدها از توانایی‌های شگفت انگیزش برای تبهکاری استفاده کرد.

احتمال حضور جیک جیلنهال در قسمت دوم Spider-Man: Homecoming

جیک جیلنهال در حال انجام مذاکرات برای بازی در نقش «میستریو» (Mysterio) است؛ بنابراین اگر همه چیز به خوبی پیش برود، وی شخصیت منفی دومین قسمت فیلم Spider-Man: Homecoming خواهد بود.

کاراکتر میستریو یکی دیگر از دشمنان مرد عنکبوتی است که در سال 1964 توسط استن لی و استیو دیتکو به دنیای کامیک معرفی شد. میستریو در ابتدا یک متخصص در جلوه‌های ویژه بود که بعدها از توانایی‌های شگفت انگیزش برای تبهکاری استفاده کرد.

در دنیای سینمایی مارول، تام هالند تازه‌ترین بازیگر نقش مرد عنکبوتی است که تاکنون در دو فیلم Spider-Man: Homecoming و Avengers: Infinity War حضور داشته است. فیلم Spider-Man: Homecoming بیش از 800 میلیون دلار فروش داشت و همین باعث شد تا کارگردان و فیلمنامه‌نویسان قسمت اول (جان واتس، کریس مک‌کنا و اریک سامرز) کار تولید قسمت دوم را هم بر عهده داشته باشند.

در پایان باید اضافه کرد که جیک جیلنهال با مرد عنکبوتی چندان غریبه نیست؛ زمانی توبی مگوایر در حین فیلمبرداری  Spider-Man 2002 مجروح شد جیلنهال می‌توانست جایگزین وی باشد، اما جراحت مگوایر به سرعت بهبود یافت و این نقش هرگز به جیلنهال نرسید.

کمپانی مارول دیگر از تمام فیلم‌های خود مطمئن است، تا جایی که تاریخ اکران دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming را از مدت ها پیش معین نموده: 5 جولای 2019 (14 تیر 1398)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان