خصوصی ترین و انحصاری ترین هتل های جهان!!

خصوصی ترین و انحصاری ترین هتل های جهان!! پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - گردشگری,جهان گردی,هتل و کمپینگ یک نوع از خاص ترین هتل ها و از زیباترین و گرانترین هتل جهان که تنها از گردشگران ثروتمند ب ...

یک نوع از خاص ترین هتل ها و از زیباترین و گرانترین هتل جهان که تنها از گردشگران ثروتمند با سلیقه و فهمیده پذیرایی می کنند و آنچنان فراموش ناشدنی و استثنایی هستند که اگر تنها چند روز در یکی از برترین هتل جهان اقامت کنید، دوست دارید همیشه آنجا بمانید و مالک آنها باشید. در این مطلب همگردی به معرفی خصوصی ترین، انحصاری ترین و مجلل ترین هتل های جهان می پردازیم که از نظر موقعیت مکانی، نوع تجمل، تاریخ، اعتبار و گاهی از همه این جهات با هم متفاوت و متمایز هستند. با همگردی همراه باشید تا این هتل های بی همتا را بیشتر بشناسید خصوصی ترین، انحصاری ترین و مجلل ترین هتل های جهان

مجموعه اقامتی Four Seasons Resort Bali در بالی اندونزی

مجموعه اقامتی Four Seasons Resort Bali از زیباترین و گرانترین هتل جهان است که در میان جنگل ها و شالیزارهای برنج واقع در تپه های مرتفع و سرسبز بالی در اندونزی پنهان شده است، به یک خلوتگاه استوایی رازآمیز شباهت دارد. 42 ویلای اختصاصی این مجموعه همراه با استخرها، برکه ها و بخش های ویژه مدیتیشن، میزبان شخصیت های مشهوری مانند جولیا رابرتز و حتی باراک و میشل اوباما بوده است.
در این مجموعه با اسپای فوق العاده، شفا دهنده های اهل بالی و غذاهای فصلی و خوش طعم محلی، تاکید خاصی روی سلامتی وجود دارد. حتی تنوع فرهنگی نیز در این مجموعه به حد اعلا می رسد. برای مثال آیین تصفیه آب توسط یک راهب هندو، قایق سواری در رودخانه و اطراف مکان های حاضر در فهرست میراث جهانی و ماساژ های سنتی بالی در سواحل رودخانه آیونگ Ayung که نشان از ترکیب فرهنگ ها دارند. قیمت اتاق ها از 569 دلار آغاز می شوند.
Four Seasons Resort Bali at Sayan, Sayan, Ubud, Bali 80571; +62 361 977577

مجموعه اقامتی Four Seasons Resort Bali در بالی اندونزی

هتل Bel-Air در لوس آنجلس

هتل Bel-Air از مجلل ترین هتل های جهان که در بالای کنیون های مرتفع شیک ترین محله لس آنجلس و در میان 12 جریب باغ طراحی شده قرار دارد، اختصاصی بودن و انحصاری بودن را به حد اعلاء رسانده است. این هتل  که از برترین هتل جهان است، دارای 103 اتاق و سوییت می باشد که بیشتر آنها دارای شومینه های چوب سوز، پاسیو و استخرهای گرمایشی هستند.
این هتل بخاطر موقعیت محتاطانه و فضای دنجی که دارد، برای مدت های طولانی محبوب سلبریتی ها بوده است و از اسطوره هایی مانند رابرت ردفورد، مریلین مونرو و گریس کلی (بازیگر هالیوود و ملکه موناکو که آنقدر به این هتل رفت و آمد داشت که یکی از سوییت ها را به نام او زده اند) پذیرایی کرده است. جالب ترین بخش های این هتل، رستوران، سالن نشیمن دنج بهمراه موسیقی زنده و یک دریاچه قوی واقعی که از قو های زیبا پر شده است می باشند. قیمت اتاق ها از 545 دلار آغاز می شوند.
Hotel Bel-Air, 701 Stone Canyon Road, Los Angeles, CA 90077; +1 310 472 1211
هتل Bel-Air در لوس آنجلس

هتل Royal Mansour در مراکش

پادشاه مراکش، پادشاه محمد ششم، زمانی که دستور ساخت هتل Royal Mansour یکی از مجلل ترین هتل های جهان در نزدیکی شهر تاریخی Medina را می داد، از هیچ هزینه ای فروگذار نکرد و این حقیقت را می شود از ظاهر و باطن هتل دریافت. تمامی از 53 ریاض (مهمان خانه مراکشی) دو طبقه این هتل دارای پنجره های شیشه رنگی و کاشی های دست ساز، فرش های ابریشمین، مبلمان مخمل زربافت و مجسمه های کریستالی ونیزی می باشند. علاوه بر شکوه و جلال فوق العاده که این هتل دارد، با وجود چهار رستوران، سه بار، گالری هنری، کتابخانه و حمام، کاملا به عنوان یک شهر محصور نیز عمل می کند. و از همه مهم تر، بخاطر وجود راهرو های مخفی ویژه مستخدمان و کارکنان هتل، خدماتی که آنها ارائه می کنند کاملا نامحسوس و بدون نقص است. قیمت اتاق ها از 1336 دلار آغاز می شوند.
Royal Mansour, Rue Abou Abbas El Sebti, Marrakech 40000 Morocco; +212 52980 8080
هتل Royal Mansour در مراکش

مجموعه اقامتی براندو The Brando Resort در تاهیتی

وقتی صحبت از تجربه های اقامتی فوق العاده انحصاری و اختصاصی، زیباترین و گرانترین هتل جهان، تجملی و پرهزینه به میان می آید، مجموعه اقامتی براندو The Brando Resort در تاهیتی فرمانروایی می کند. این مجموعه که به افتخار بهترین بازیگر تاریخ سینمای جهان، مارلون براندو نام گذاری شده، در یک جزیره خصوصی که مارلون براندو سال ها پیش آن را خریداری کرده بود، ساخته شده است و دارای 35 ویلای دوستدار طبیعت بسیار شیک که هر کدام یک استخر و یک ساحل اختصاصی دارند می باشد. ویژگی های دیگر این هتل، غذا های تهیه شده تتوسط دو سرآشپز دارای ستاره میشلین، اسپای بسیار آرامش بخش و منوی نامحدود و متنوعی از فعالیت های جالب مانند غواصی و کلاس های آشپزی هستند. بنابراین عجیب نیست که اخیرا میهمانانی مانند لئوناردو دی کاپریو، الن دی جنرس، بیانسه و باراک اوباما در این هتل اقامت کرده اند. قیمت اتاق ها از 3700 دلار آغاز می شوند.
The Brando Resort , Onetahi, French Polynesia; +689 40 86 63 00
مجموعه اقامتی براندو The Brando Resort در تاهیتی

مجموعه اقامتی The Peninsula Manila در فیلیپین

مجموعه اقامتی The Peninsula Manila یکی از برترین هتل جهان که در سال 1976 افتتاح شده است، نه تنها قدیمی ترین و شیک ترین هتل تجملی در شهر مانیلا می باشد، بلکه یک جاذبه گردشگری و نماد ملی نیز و از زیباترین و گرانترین هتل جهان هم هست. لابی بی نظیر چهار طبقه ای این هتل با سقف بلند 50 فوتی (16 متری) آن، پلکان مرمر، درخت های نخل بسیار بلند و لوسترهای بزرگ خورشید شکل این هتل، بهترین ها و بزرگ ترین ها در شهر هستند و اتاق های آن نیز به همین اندازه شیک و عالی می باشند.
جالب ترین و مهم ترین بخش های این هتل، اسپای فوق العاده آن (که برنده جوایز شده است)، پنج رستوران و دو بار دنج آن می باشند که برای تماشای آدم ها و زیر نظر گرفتن سلبریتی ها ایده آل هستند. هتل The Peninsula Manila از مجلل ترین هتل های جهان به طور دائمی میزبان شخصیت هایی مانند تونی بنت، استیوی واندر، دیوید هاسلهوف، دنیل کریگ، ادوارد نورتون، ریچل وایز و سایر هنرمندان و شخصیت های مشهور جهانی می باشد. قیمت اتاق ها از 205 دلار آغاز می شود.
The Peninsula Manila, Corner of Ayala and Makati Avenues, 1226 Makati City, Metro Manila; +63 2 887 2888
مجموعه اقامتی The Peninsula Manila در فیلیپین

قلعه اشفورد Ashford Castle در ایرلند

قلعه اشفورد Ashford Castle از زیباترین و گرانترین هتل جهان است که توسط جنگل های انبوه احاطه شده و در سواحل بسیار زیبای دریاچه Lough Corrib قرار گرفته است، انگار از یک داستان شاه پریان بیرون آمده است. این قلعه که ابتدا در سال 1228 ساخته شده بود، به طرز شگفت انگیزی عظیم است، با مرمر  پوشانده شده و با مخمل زربافت مبلمان شده است و دارای لوسترهای کریستالی، لوازم آنتیک و آثار هنری اوریجینال ایرلندی می باشد.
به دلیل این که این هتل از برترین هتل جهان تنها 82 اتاق دارد، هر کدام از این اتاق ها به طور متمایز و جداگانه مبلمان شده اند، اکثر آنها دارای تختخواب های ستون دار، شومینه و وان های حمام عالی می باشند، شما به راحتی احساس خواهید کرد که کل قلعه به شما تعلق دارد. اتاق های این هتل از 488 دلار آغاز می شوند.
Ashford Castle, Cong, County Mayo, Ireland; +353 94 954 6003
قلعه اشفورد Ashford Castle در ایرلند

هتل Soho House در استانبول

این هتل از مجلل ترین هتل های جهان نیز مانند تمامی هتل های Soho House در سایر نقاط جهان، حسی از راز آمیزی و انحصاری بودن با خود دارد. برای شروع باید گفت این هتل به دور از هیاهو و شلوغی مکان های توریستی، در منطقه بسیار شیک  واقع شده است و بیشتر شبیه به عمارت بسیار مجلل یکی از دوستانتان به نظر می رسد تا یکی از زیباترین و گرانترین هتل جهان. 87 اتاق این هتل دارای ترکیب بسیار جالبی از دکوراسیون غربی و شرقی هستند با تزئیناتی مانند فرش ها و گلیم های زیبا، رو تختی های طرح دار و بالشتک های دست ساز توسط هنرمندان محلی. جالب ترین بخش های این هتل، سینمای اختصاصی، دو حمام، یک کلوب شبانه و استخر روی بام آن هستند. اتاق های این هتل از 290 دلار آغاز می شوند.
Soho House Istanbul, Evliya Çelebi Mahallesi, 34430 Beyoğlu/Istanbul, Turkey; +90 212 377 71 00
هتل Soho House در استانبول

مجموعه اقامتی Grand Resort Bad Ragaz در سوییس

این مجموعه اقامتی که در میان کوه های شرقی سوئیس ساخته شده است و از زیباترین و گرانترین هتل جهان است که بخاطر مناظر زیبای کوه های آلپ، ارزش بازدید کردن دارد. این هتل همچنین بخاطر وجود یک اسپای 13 هزار متر مربعی و آب های معدنی غنی آن که از گلوگاه Tamina در همان نزدیکی سرچشمه می گیرند، یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه سلامتی و حال خوب روحی در اروپا به شمار می رود. هتل Grand Resort Bad Ragaz که یکی از برترین و مجلل ترین هتل های جهان محسوب می شود، از دو هتل پنج ستاره تشکیل شده است؛ هتل مدیترانه ای Grand Hotel Hof Ragaz و هتل مجلل Grand Hotel Quellenhof که دارای سوییت های مجلل با سونای اختصاصی و شیر آب معدنی می باشند. اتاق های این هتل از 505 دلار آغاز می شوند.
Grand Resort Bad Ragaz, Bernhard-Simonstrasse, 7310 Bad Ragaz, Switzerland; +41 81 303 30 30 مجموعه اقامتی Grand Resort Bad Ragaz در سوییس

مجموعه اقامتی صحرایی Qasr Al Sarab در ابوظبی

هتل فرازمینی Qasr Al Sarab از برترین هتل جهان که نام آن در عربی به معنای "قصر سراب" می باشد دقیقا مانند یک سراب از میان صحرا بیرون آمده است؛ اما خوشبختانه با سراب خیلی فاصله دارد و کاملا واقعی است. 154 اتاق این هتل، بزرگ و جادار هستند و با آثار هنری و مبلمان سبک عربی تزئین شده اند. همچنین 52 ویلا وجود دارند که همگی دارای استخرهای اختصاصی و سکوی آفتاب گیری هستند.
سایر بخش های جالب این هتل، استخر نخل شکل آن و اسپای فوق العاده آن هستند. اما ویژگی برجسته این هتل، موقعیت مکان آن است که در کناره Empty Quarter، بزرگ ترین و بکرترین صحرای ماسه ای در جهان واقع شده است.
Qasr Al Sarab Desert Resort by Anantara, 1 Qasr al Sarab Road, Abu Dhabi; +971 2 886 2088
مجموعه اقامتی صحرایی Qasr Al Sarab در ابوظبی

هتل Fogo Island Inn در کانادا

هتل Fogo Island Inn از مجلل ترین هتل های جهان که روی یک صخره در یک جزیره دور افتاده در سواحل  واقع شده است، به نظر می رسد که در لبه دنیا قرار دارد. رسیدن به این هتل 29 سوییته نیاز به دو پرواز مجزا (و اگر از خارج از کانادا می آیید سه پرواز)، یک سواری با ماشین و یک سواری با قایق دارد و در نهایت، در جایی که به نظر ناکجا آباد می آید پیاده تان می کنن که البته ارزش طی این مسیر طولانی را دارد.
وقتی که بالاخره به این هتل می رسید، با یک شومینه رویایی، یک وان پر از آب داغ و بهتر از همه، چشم اندازهای کف تا سقف فوق العاده آتلانتیک شمالی پوشیده شده از یخ. اتاق های این هتل که یکی از زیباترین و گرانترین هتل جهان است از 1329 دلار آغاز می شوند.
Fogo Island Inn, 210 Main Road, Joe Batt's Arm, Newfoundland, A0G 2XO; +1 709 658 3444
هتل Fogo Island Inn در کانادا

مجموعه اقامتی The Silo در کیپ تاون

این هتل جدید از برترین هتل جهان در آفریقای جنوبی با همان ظاهر زیبایش با پنجره های هندسی حبابی شکل و جذاب که نزدیک به یک متر از نمای شیک و صنعتی ساختمان جلوتر هستند، همه را تحت تاثیر زیبایی خود قرار می دهد. درون این هتل، 28 اتاق بسیار مجلل وجود دارد که همگی به طور مجزا و جداگانه با فرش های ایرانی، لوستر های کریستال مصری و آثار هنری اوریجینال آفریقایی تزئین شده اند. اما بهترین و جالب ترین بخش این هتل، استخر روی بام آن است که مشرف به کوه Table، سواحل Victoria & Albert و اقیانوس آتلانتیک (اطلس) می باشد. اتاق های این هتل از 1127 دلار آغاز می شوند.
The Silo Hotel, Silo Square, V&A Waterfront 8001, Cape Town; +27 (0) 21 670 0500
مجموعه اقامتی The Silo در کیپ تاون

نمای داخلی از مجموعه اقامتی The Silo در کیپ تاون

اردوگاه صحرایی Scarabeo Stone در مراکش

این مجموعه ممکن است از بیرون مانند یک اردوگاه ساده به نظر برسد، اما گول ظاهر آن را نخورید. اردوگاه Scarabeo Stone یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های جهان است. 15 چادر این اردوگاه، به طرز شگفت انگیزی شیک هستند و با صندلی های چرم، فانوس های آنتیک، فرش های ضخیم Berber و آثار هنری مراکشی تزئین شده اند.
در این اردوگاه یک سالن همگانی نیز وجود دارد که به طرز بسیار مجللی با بالشتک ها و فرش های دستباف تزئین شده اند و چادر ویژه غذا خوری که با لوسترهای بزرگ و زیبایی روشن می شود. امتیازهای ویژه: با این که این هتل به نظر بسیار دور افتاده می آید، تنها 45 دقیقه با مراکش فاصله دارد. چادرهای این هتل از 270 دلار آغاز می شوند.
Scarabeo Stone Desert Camp, Désert Agafay، Marrakech 40000, Morocco; +212 662 800823
اردوگاه صحرایی Scarabeo Stone در مراکش

مجموعه اقامتی Pedregal در مکزیک

این مجموعه اقامتی رویایی از برترین هتل جهان آنچنان انحصاری و اختصاصی می باشد که برای رفتن به آن، می بایست قبل از رانندگی در یک تونل بسیار طولانی روشن شده توسط لوسترهای بزرگ که درون یک کوه بسیار مرتفع کنده شده است، از دروازه های امنیتی بسیار بزرگی رد شوید. وقتی بالاخره از تاریکی تونل بیرون می آیید، با یک خلوتگاه بهشت مانند مخفی روبرو می شوید که به نظر یک میلیون مایل از Cabo یا هر جای دیگری در جهان فاصله دارد. بخش رازآمیز تر این مجموعه، کلبه های فوق اختصاصی آن هستند که استخرهای اختصاصی خود را دارند و مستقیما به سمت اقیانوس باز می شوند. یکی از مهم ترین بخش های این هتل، رستوران فوق عالی آن  می باشد که بخاطر صخره های بسیار زیبا و چشم انداز های فوق العاده از غروب آفتاب، قطعا یکی از زیباترین رستوران های Cabo  به شمار می رود. اتاق های این هتل از 799 دلار آغاز می شوند.
The Resort at Pedregal, Camino del Mar 1, Pedregal, 23455 Cabo San Lucas, B.C.S., Mexico; +1 844 733 7342
مجموعه اقامتی Pedregal در مکزیک

مجموعه اقامتی Anantara Al Jabal Al Akhdar در عمان

اگر شما به دنبال جایی در وسط ناکجا آباد و ترکیب شده با تجملات هستید، مجموعه اقامتی Anantara Al Jabal Al Akhdar از برترین هتل جهان، بهترین و ایده آل ترین برای شما به شمار می رود. این مجموعه که در کوهپایه Jabal Akhdar (کوه سبز) واقع شده است، منظره فوق العاده زیبایی در پس زمینه خود دارد که مبهوت کننده است.
ویلا های این مجموعه نیز با نمای خارجی عالی و استخرهای مشرف به کوه های Hajar بسیار تاثیر گذار هستند. یک اسپای خارق العاده و یک حمام مجلل، سوییت های آب گرم و یک اتاق نمک هیمالایی نیز وجود دارند. اتاق های این هتل از 635 دلار آغاز می شوند.
Anantara Al Jabal Al Akhdar Resort, No 110, Al Jabal Al Akhdar, Nizwa 621, Oman; +968 25 218000
مجموعه اقامتی Anantara Al Jabal Al Akhdar در عمان

هتل Giraffe Manor در نایروبی

هتل Giraffe Manor یکی از برترین هتل جهان ممکن است در یک مساحت 140 جریبی (570 هزار متر مربعی) از جنگل قرار گرفته باشد؛ اما این هتل یک هتل سافاری معمولی نیست. این هتل 12 اتاقه با شومینه های بزرگش، تراس های آفتابی اش، مبلمان آنتیک و عدم وجود استخر، بیشتر شبیه به یک خانه روستایی بسیار شیک می باشد.
البته اگر شما به این هتل آمده اید، مطمئنا بخاطر زرافه های آن آمده اید، که نه تنها در بیرون عمارت به چریدن مشغولند، گاهی سرهای خود را از پنجره های سالن غذا خوری به درون هتل می آورند تا لقمه ای از صبحانه شما را بدزدند؛ تجربه بی نظیری که هیچ ارزشی نمی توان برای آن تعیین کرد. اتاق های این هتل از 565 دلار آغاز می شوند.
Giraffe Manor, Gogo Falls Road, Nairobi, Kenya; +254 725 675830
هتل Giraffe Manor در نایروبی

مجموعه اقامتی Mashpi Lodge در اکوادور

در این هتل بسیار مدرن و شگفت انگیز ساخته شده از استیل و شیشه که در اعماق جنگل 3200 جریبی Mashpi در شمال غربی اکوادور واقع شده است، طبیعت با تجملات ملاقات می کند. 22 اتاق این هتل، بسیار شیک و مدرن هستند و با وان های عمیق و زیبای  و پنجره های وسیعی مشرف به جنگل های انبوه تکمیل شده اند. اگر زیبایی این مجموعه را در نظر نگیریم، هتل Mashpi از برترین هتل جهان است و بخاطر استفاده از نیروی هیدروالکتریک سرچشمه گرفته از آب های رودخانه های محلی و وجود فضای سبز دست نخورده در اطراف آن، یک پیشرو در زمینه گردشگری دوستدار طبیعت به شمار می رود. اتاق های این هتل از 1098 دلار آغاز می شوند.
Mashpi Lodge, Reserva Privada Mashpi, Mashpi 150150, Ecuador; +593 2400 8000 مجموعه اقامتی Mashpi Lodge در اکوادور

مجموعه اقامتی Soneva Kiri در تایلند

مجموعه اقامتی Soneva Kiri از برترین هتل جهان که مابین جنگل و اقیانوس در جزیره واقع شده است، یکی از انحصاری ترین و اختصاصی ترین گریزگاه های ساحلی در تایلند به شمار می رود. این مجموعه که دسترسی به آن از طریق یک پرواز خصوصی 70 دقیقه ای از بانکوک امکان پذیر است، تنها دارای 36 ویلا می باشد که از چوب و مواد قابل بازیافت ساخته شده و با یک استخر بی نهایت، یک سکوی آفتاب گیری و حمام های سرپوشیده و روباز تکمیل گشته است. این مجموعه بخاطر خلوت اختصاصی آن و فضای دور افتاده و در عین حال شیک خود، یک مجموعه اقامتی بسیار محبوب بین سلبریتی های درجه یک در جهان مانند آنجلینا جولی و برد پیت است. اتاق های این هتل از 970 دلار آغاز می شوند.
Soneva Kiri, 110 Moo 4, Koh Kood Sub-District, Koh Kood District, Trat 23000, Thailand; +66 (0) 82 208 888
مجموعه اقامتی Soneva Kiri در تایلند

هتل یخی ICEHOTEL در سوئد

هتل یخی ICEHOTEL  که در یک روستای بسیار کوچک دور افتاده در شمال سوئد واقع شده است، یکی از خارق العاده ترین و برترین هتل جهان محسوب می شود. همانطور که از اسم این هتل مشخص است، این هتل هر زمستان از ابتدا با برف و یخ ساخته می شود و حدود 100 اتاق دارد که همگی از بلوک های یخ ساخته شده و در فصل بهار، به طور کامل ذوب می گردند.
با وجود این که در سال 2016، هتل ICEHOTEL 365 با سوییت های سرد و گرم موجود در تمامی طول سال (حتی بهار و تابستان) افتتاح شد، این هتل آنچنان محبوب است که از یک سال قبل، تمامی اتاق های آن رزرو می شوند. اتاق های این هتل از 180 دلار آغاز می شوند.
ICEHOTEL, Marknadsvägen 63, 981 91 Jukkasjärvi, Sweden; +46 980 668 00
هتل یخی ICEHOTEL در سوئد

هتل Monastero Santa Rosa در سواحل آمالفی در ایتالیا

هتل Monastero Santa Rosa که روی یک صخره در ارتفاع 1000 پایی (305 متری) از سطح اقیانوس واقع شده است، بیشتر شبیه به خانه ایتالیایی رویایی تان به نظر می رسد تا یک هتل در سواحل آمالفی. این هتل از برترین هتل جهان است که در قرن هفدهم یک صومعه خانه بوده است، تنها 20 سوییت بسیار مجلل دارد که دارای سقف های گچ بری شده و پنجره های بسیار بزرگ ساحلی مشرف به چشم انداز های خیره کننده از دریایی می باشند.
اما مهم ترین و محبوب ترین بخش این هتل، استخر بی نهایت آن است. این استخر که در پایه باغ های آبشاری قرار دارد، روی یک صخره واقع شده و یکی از چشم انداز های فوق العاده زیبا از سواحل آمالفی، مخصوص عکس های اینستاگرامی، را به میهمانان خود هدیه می دهد. اتاق های این هتل از 480 دلار آغاز می شوند.
Monastero Santa Rosa, Via Roma, 2, 84010 Conca dei Marini, Italy; +39 089 832 1199
هتل Monastero Santa Rosa در سواحل آمالفی در ایتالیا

اردوگاه Jack's Camp در بوتسوانا

اردوگاه Jack's Camp که در دهه 1960 در بوتسوانا ساخته شده است، یکی از افسانه ای ترین اردوگاه های سافاری در آفریقای جنوبی به شمار می رود. چادرهای این اردوگاه با فرش های بسیار مجلل ایرانی، تابلوهای سنگی و لوازم آنتیک تزئین شده اند که شکوه یک سافاری قدیمی را به بهترین وجه به نمایش می گذارند.
و با وجود این که شما از ابتدا بخاطر حیات وحش و مناظر خیره کننده این منطقه به این اردوگاه آمده اید، به سختی می توانید آن را ترک کنید. در اردوگاه، یک استخر، یک چادر ویژه چای خوری و یک چادر بسیار بزرگ و مجلل که به عنوان موزه، کتابخانه، اتاق بازی و بار سلف سرویس عمل می کند وجود دارند. چادرهای این اردوگاه از 1290 دلار آغاز می شوند.
Jack's Camp, Makgadikgadi Pans National Park, Botswana; +1 (415) 814 6676
اردوگاه Jack's Camp در بوتسوانا

هتل Las Alcobas در دره ناپا

با وجود این که هتل Las Alcobas به تازگی و در سال 2017 افتتاح شده است، به سرعت مقام خود را تا یکی از برترین هتل جهان در دره ناپا بالا برده است. این هتل که تنها هتل در جهان است که به چنین مقامی دست پیدا کرده، دقیقا در میان تاکستان های تاریخی  واقع شده است و 68 اتاق آن دارای چشم انداز های فوق العاده زیبا و اینستاگرامی از تاکستان های پیش رو هستند.
بسیاری از سوییت های این هتل دارای تراس های خصوصی و آتش گاه هستند؛ برخی از آنها دارای وان های حمام روباز می باشند که برای فرو رفتن در آب و کسب آرامش بعد از یک روز طولانی گشت و گذار در تاکستان و نوشیدن شربت های خوش طعم ایده آل به نظر می رسند. سایر بخش های جالب این مجموعه، اسپای 326 متر مربعی آن (که ترکیب روغن های مورد علاقه شما برای ماساژ استفاده می شوند) و یک رستوران فصلی می باشد که توسط سرآشپز مشهور کریس کاسنتینو Chris Cosentino اداره می گردد. اتاق های این هتل از 695 دلار آغاز می شوند.
Las Alcobas,1915 Main St, St Helena, CA 94574; +1 707-963-7000
هتل Las Alcobas در دره ناپا

هتل Marina Bay Sands در سنگاپور

هتل Marina Bay Sands که گران قیمت ترین مجموعه اقامتی ساخته شده تا این زمان به شمار می رود (هزینه ساخت آن حدود 6 میلیارد دلار بوده است)، یکی از هتل هایی است که اقامت در آن را حتما می بایست در فهرست کار هایی که قبل از مرگ انجام می دهید قرار دهید. این هتل دارای 2561 اتاق، نه رستوران با سرآشپزهای بسیار مشهور، 270 فروشگاه، یک پارک آسمانی فوق العاده به نام  و یک سوییت 560 متر مربعی بی نظیر (که رزرو کردن آن تنها با دعوتنامه معتبر امکان پذیر است) با هزینه شبی ده هزار دلار می باشد.
اما بخشی از این هتل که بخاطر آن بسیار مشهور شده است، استخر بی نهایت خارق العاده آن با 150 متر طول می باشد. استخری که از درون آن می توانید چشم اندازهای بی همتا از افق شهر سنگاپور را تماشا کنید. اتاق های این هتل از 343 دلار آغاز می شوند.
Marina Bay Sands, 10 Bayfront Avenue, Singapore 018956; +65 6688 8868
هتل Marina Bay Sands در سنگاپور

مجموعه اقامتی Helena Bay Lodge در نیوزیلند

مجموعه اقامتی Helena Bay Lodge که تنها 10 نفر میهمان می پذیرد، تعریف کاملی از انحصاری بودن و اختصاصی بودن است. پنج ویلای موجود در این مجموعه دارای سه کیلومتر ساحل اختصاصی هستند، بسیار دنج می باشند و با شومینه های چوب سوز و تراس های مشرف به خلیج آرام  تکمیل شده اند.
مهم ترین بخش های این مجموعه، رستوران عالی ایتالیایی آن با نوشیدنی های خوش طعم و اسپای آن که از حمام سنتی روسی الهام گرفته است می باشند. ویلاهای این مجموعه از 3950 دلار آغاز می شوند.
Helena Bay Lodge, 1948 Russell Rd, RD4, Helena Bay 0184, New Zealand; +64 9-433 6006
مجموعه اقامتی Helena Bay Lodge در نیوزیلند

هتل The Gritti Palace در ونیز

هتل The Gritti Palace که در سال 1475 ساخته شده یکی از بزرگ ترین و مشهورترین هتل های جهان به حساب می آید. این هتل زمانی محبوب شخصیت هایی مانند الیزابت تیلور، همسرش ریچارد برتون و نویسنده مشهور ارنست همینگوی بوده است.
جای تعجب ندارد که اتاق های این هتل بسیار مجلل هستند و با آنتیک های با ارزش ونیزی، آثار هنری بی نظیر و ابریشم های زربافت گران قیمت تزئین شده اند. بهتر از همه این که، اتاق های این هتل از چشم اندازهای بی نظیر کانال بزرگ آب ونیز Grand Canal بهره می برند و کلیسای افسون کننده Santa Maria della Salute در منظره پیش روی میهمانان قرار دارد. اتاق های این هتل از 726 دلار آغاز می شوند.
The Gritti Palace, Campo Santa Maria del Giglio, 30124 Venezia VE, Italy; +39 041 794611
هتل The Gritti Palace در ونیز

مجموعه اقامتی Ponta dos Ganchos در برزیل

همانطور که نام این مجموعه نشان می دهد، این گریزگاه مجلل ویژه بزرگسالان در ساحل برزیل، بسیار انحصاری و اختصاصی می باشد. این مجموعه آنچنان اختصاصی است که میهمانان آن به وسیله هلی کوپتر اختصاصی به آن آورده می شوند. 25 ویلای این مجموعه بین جنگل بارانی و اقیانوس واقع شده اند، فوق العاده اختصاصی هستند و دارای وان های آب گرم، سونای اختصاصی و استخر های بی نهایت با چشم اندازهای پانورامایی از دریا می باشند.
حتی رستوران این مجموعه نیز جزو بهترین هاست. علاوه بر یک رستوران پنج ستاره ویژه غذاهای دریایی، میهماان می توانند در یک جزیره خصوصی روشن شده با مشغل به تنهایی شام خود را میل نماییند.
Ponta dos Ganchos Exclusive Resort, Rua Eupídio Alves do Nascimento, 104 Gov. Celso Ramos, Santa Catarina, Brazil: +55 48 3953-7000
مجموعه اقامتی Ponta dos Ganchos در برزیل


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان