کریمی قدوسی: کره‌شمالی همواره از موضع اقتدار برخورد می‌کند و نه از موضع خزانه‌ام خالی است

نماینده مردم در مجلس دهم گفت: برخی در داخل تلاش می کنند کره شمالی را عبرتی برای ما قرار دهند در حالی که کره شمالی برای بسیاری از افراد واداده داخل کشورمان باید عبرت باشد؛ کره شمالی دست برتر در دفاع و هجوم داشته و می خواهد دست برتر در حوزه سیاسی و دیپلماسی هم را هم داشته باشد.

کریمی قدوسی: کره‌شمالی همواره از موضع اقتدار برخورد می‌کند و نه از موضع خزانه‌ام خالی است

جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، با اشاره به انهدام تاسیسات آزمایشگاهی هسته ای کره شمالی به عنوان پیش شرط مذاکره با آمریکا گفت: ملت کره ملتی کاملا منسجم و متحد بوده و همواره پشت سر رهبر خود هستند و تا کنون کوچک ترین نفوذ در اتحاد آنها دیده نشده و بعد از این هم دیده نخواهد شد.

مقتدرترین پدافند غیرعامل در سطح دنیا از آن کره شمالی است

وی در ادامه ملت کره را ملتی قانع و با سطح انتظارات پایین دانست که عزت ملی بسیار برای آنها اهمیت دارد و اظهار داشت: آنچه در رسانه ها درباره انهدام تاسیسات هسته ای کره شمالی آمده در واقع روغن ریخته نذر امامزاده بوده است و صرفا برای پایین کشیدن طرف مقابل بود.

کره شمالی توان هدف گیری تا اعماق خاک آمریکا را دارد

کریمی قدوسی ادامه داد: کره شمالی تمام آزمایش های هسته ای و هیدروشیمی خود را انجام داده و می تواند تا اعماق خاک آمریکا را هدف گیری کند چنانچه تا کنون در آزمایش های موشکی خود موفق بوده و همه چیز منتظر فشار یک دکمه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه کره شمالی همواره از موضع اقتدار برخورد می کند و نه از موضع «خزانه ام خالی است»، یادآور شد: برخی در داخل تلاش می کنند کره شمالی را عبرتی برای ما قرار دهند در حالی که کره شمالی برای بسیاری از افراد واداده داخل کشورمان باید عبرت باشد؛ کره شمالی دست برتر در دفاع و هجوم داشته و می خواهد دست برتر در حوزه سیاسی و دیپلماسی هم را هم داشته باشد.

آمریکا جز خلع سلاح کامل هسته ای کره شمالی به چیزی رضایت نمی دهد

وی در ادامه با تاکید بر اینکه آمریکا جز خلع سلاح کامل هسته ای کره شمالی به چیزی رضایت نمی دهد، تصریح کرد: کره شمالی حتی یک موشک برد کوتاه خود را نیز از زرادخانه اش حذف نمی کند.

کریمی قدوسی اضافه کرد: احتمالا اون به ترامپ پیشنهاد می دهد هر دو با هم خلع سلاح هسته ای شوند که اگر آمریکا بپذیرد اون هم خواهد پذیرفت و در غیر این صورت مذاکرات بی نتیجه می ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آمادگی کره شمالی بی نظیر است و جای نگرانی برای حمله آمریکا ندارند چنانچه در سفری که به کره جنوبی داشتیم آنها را با آسانسور به صد متر زمین بردند که وارد تونلی از جنس سنگ گرانیت شدیم و این تونل تنها یکی از صدها تونلی بود که کره شمالی زیر کره جنوبی احداث کرده و آنها موفق به کشف آن نشده اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مقتدرترین پدافند غیرعامل در سطح دنیا از آن کره شمالی است، عنوان کرد: همه تجهیزات امنیتی این کشور در اعماق صد متری زمین بوده و کره شمالی به هیچ وجه در یک جنگ هسته ای گسترده نیز آسیب پذیر نیست چرا که طی سالیان دراز خود را آماده رویارویی جدی با آمریکا کرده است.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان