تجری در گفتگو با الف مطرح کرد؛ سرنوشت نامعلوم پولهای مردم در دستان سلبریتی‌ها/ کمکها به زلزله‌زدگان نرسید

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه شاید پولهایی که سبلریتی ها به بهانه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گرفتند، بیشتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، گفت: از دستگاههای نظارتی بخصوص از وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، اطلاعات نیروی انتظامی و دادستانی بعنوان مدعی العموم می خواهیم تا برای تعیین سرنوشت پولهای مردم در دست سلبریتی ها، اقدام کنند.

تجری در گفتگو با الف مطرح کرد؛			سرنوشت نامعلوم پولهای مردم در دستان سلبریتی‌ها/ کمکها به زلزله‌زدگان نرسید

فرهاد تجری نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه در پی زلزله سال گذشته کرمانشاه برخی تحت عنوان کمک به زلزله زدگان از مردم سوء استفاده کردند، گفت: پول هایی که سلبریتی‌ها از مردم برای کمک به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری کرده‌اند، بصورت نسبی گفته شده که 30 میلیارد تومان است اما شاید حتی بیشتر از این رقم هم باشد.

وی با بیان اینکه هنوز برآورد دقیقی در این زمینه نشده، تصریح کرد: ما از دستگاههای نظارتی بخصوص وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، اطلاعات نیروی انتظامی و دادستانی بعنوان مدعی العموم می خواهیم تا با ورود به این موضوع بصورت دقیق میزان این پولها را مشخص کنند.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید کرد: در همین زمینه نامه نگاریهایی انجام شده و ما از مسئولین درخواست کردیم تا برای احقاق حق مردم و همچنین زلزله زدگان نظارت کنند.

تجری تصریح کرد: خوشبختانه معاون اول قوه قضائیه دستور پیگیری موضوع را دادند که امیدواریم هر چه زودتر این موضوع برای مردم روشن شود.

وی در خصوص هزینه این پولهای جمع آوری شده، گفت: ما تا کنون ندیدیم که سلبریتی ها در جایی از کرمانشاه هزینه کرده باشند و نمود عینی داشته باشد.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ظاهرا این پولها در حساب افراد است و هنوز در جای خاصی هزینه نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان