تلاش جان بولتون برای بر هم زدن دیدار ترامپ و کیم جونگ‌اون

رسانه‌های آمریکا به نقل از منابع آگاه گزارش دادند که مشاور امنیت ملی این کشور در تلاش برای بر هم زدن دیدار سران این کشور و کره شمالی است.

تلاش جان بولتون برای بر هم زدن دیدار ترامپ و کیم جونگ‌اونبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، رسانه‌های آمریکا به نقل از منابع آگاه گزارش دادند که مشاور امنیت ملی این کشور در تلاش برای بر هم زدن دیدار سران این کشور و کره شمالی است.

شبکه سی.‌ان.‌ان به نقل از مقامات وزارت خارجه آمریکا گزارش داد که برخی اظهارات «جان بولتون» با هدف از دور خارج کردن مذاکرات میان کره شمالی و آمریکا صورت گرفته است.

بر اساس گزارش این منابع، «جان بولتون» بر این عقیده است که مذاکرات دو کشور نتایجی برای منافع امنیت ملی آمریکا نخواهد داشت و به همین دلیل در تلاش است تا این مذاکرات را بر هم زند.

این اقدامات جان بولتون در حالی صورت می‌گیرد که مقدمات دیدار میان سران دو کشور صورت گرفته و ترامپ و کیم جونگ اون طی روز‌های آتی با یکدیگر در سنگاپور یدار خواهند کرد.

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید نیز در نشست خبری کاخ سفید ضمن بیان اینکه مقدمات دیدار ترامپ و کیم در حال فراهم شدن است، گفت: رئیس‌جمهور هر روز گزارشی را از سوی تیم مشاورین امنیت ملی خود درباره کره‌شمالی دریافت می‌کند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان