چه کسانی با پول بیت‌المال به روسیه می‌روند؟ + جدول

در شرایطی‌که تا شروع جام جهانی روسیه چندان نمانده، دیدن فهرست توریست‌های اعزامی به این دیدارها؛ از نماینده مجلس تا کارمند فدراسیون، اگرچه تلخ اما عبرت‌آموز است.

در روزهایی که تمام نگاه‌ها به روسیه میزبان بزرگترین رویداد ورزشی جهان است، در کشورمان شاهد اتفاقاتی هستیم که نتیجه‌ای به غیر از افسوس ندارد. اعلام برخی نام ها که هر کدام به بهانه ای عازم جام جهانی هستند، با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده است.

نکته قابل توجه این است که  فهرست توریست های اعزامی به دیدارهای جام جهانی، نام برخی نمایندگان مجلس قرار دارد که بایستی خود نماد مبارزه با رانت و زیاده خواهی باشند؛ اما متاسفانه در صدر توریست‌های اعزامی قرار گرفته‌اند. (البته برخی عنوان داشته‌اند که انصراف داده‌اند؛ ولی هنوز اتفاقی رسمی در این زمینه روی نداده است) متاسفانه، مجموعه‌ای از افراد نامرتبط در این فهرست قرار گرفته و فدراسیون فوتبال نیز که مدت‌هاست دچار بحران مدیریتی است، منفعل و بی برنامه، فقط نظاره‌گر رویدادهاست.

نکته قابل تامل دیگر، وزارت ورزش است که به جای مبارزه با این تخلفات، خود نیز دستی بر آتش داشته و مجموعه ای از معاونان و مدیران خود را عازم این رقابت‌ها می‌کند.

در ادامه فهرستی از افرادی که تا کنون سفر آنان به روسیه قطعی و بلیط‌های آنان تهیه شده است را مشاهده می کنید. بی تردید، مردم بهترین ناظر و قاضی بر عملکرد مسوولان هستند و البته، قضاوت و بازخواست نهایی برای هزینه از بیت المال موکول به روز دیگری خواهد بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان