از امروز عملیاتی می‌شود؛

نصب و بهره‌برداری کتابخوان الکترونیکی فیدیبو در مرکز انتقال خون

شرکت فیدیبو همزمان با آغاز هفته اهدای خون اقدام به نصب یک دستگاه کتابخوان الکترونیکی در یکی از مراکز انتقال خون تهران کرده است.

نصب و بهره‌برداری کتابخوان الکترونیکی فیدیبو در مرکز انتقال خون

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت فیدیبو همزمان با فرارسیدن هفته اهدای خون که از امروز پنجشنبه 24 خرداد شروع می‌شود، یک دستگاه کتابخوان را در مرکز اهدای خون وصال تهران نصب کرده است.

نصب این دستگاه با اسم فیدیباکس دیروز چهارشنبه انجام شد و بهره‌برداری از آن، امروز پنجشنبه انجام می‌شود. به گفته مسئولان شرکت فیدیبو هدف از انجام این کار، دسترسی مراجعان و اهداکنندگان خون، به دستگاه کتابخوان است.

دستگاه فیدیباکس امکان دسترسی رایگان افراد به کتاب‌های الکترونیکی از طریق گوشی هوشمند و تبلت را داده و آنها را به این سامانه دانلود قانونی کتاب الکترونیک و صوتی متصل می‌کند. این شرکت بهمن‌ماه سال گذشته با همکاری شهرداری تهران در 23 ایستگاه متروی تهران به نصب دستگاه کتابخوان فیدیباکس پرداخت.

علاقه‌مندان به استفاده از این دستگاه باید اپلیکیشن فیدیبو را از سایت فیدیبو، گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود و نصب کنند و پس از اتصال به شبکه اینترنت، روی علامت مربع شکلی که برای دریافت کد اختصاصی در قسمت بالای سمت راست دستگاه قرار دارد، کلیک کنند. قرار دادن صفحه موبایل (با حدود 10 سانتیمتر فاصله) مقابل چشم الکترونیکی دستگاه فیدیباکس (مربع قرمز رنگ) مرحله بعدی است و تائید اتصال به کتابخانه فدیبو، با یک صدا همراه خواهد بود.

طبق توضیح مسئولان فیدیبو، با انجام این مراحل افرادی که در انتظار نوبت خود برای اهدای خون هستند، می‌توانند به مدت یک ساعت بین کتاب‌ها جستجو کرده و کتاب‌هایی را که می‌خواهند به صورت رایگان بخوانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان