انتقاد تند ابطحی از وزرای سوپر محافظه‌کار روحانی

حجت‌الاسلام ابطحی خطاب به روحانی در کانال تلگرامی‌ خود نوشت: دولت گُنگ و لال که نمی‌تواند فضاهای روانی را بشکند. خیلی از وزرای سوپر محافظه‌کار عامل به وجودآمدن این فضای روانی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، طی سخنانی در مراسم افطاری با اصحاب رسانه، وضعیت اقتصادی کشور را به یک جنگ‌ورانی تشبیه کرده بود.

سید محمد ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در همین زمینه و در واکنش به روحانی، گفت: فاصله بین اتاق روسای دولتی با واقعیت های گرانیِ بازار مشکلی است که بار آن بر دوش مردم است. رییس جمهور می‌گوید گرانی روی کاغذها و آمارها و جلسات ما وجود ندارد. این یک جنگ روانی است اما رابطه جیب مردم با اتاق جلسات هیئت دولت نیست. با واقعیت بازار است.


ابطحی با تاکید بر اینکه "اگر هم گرانی جنگ روانی است، این جو روانی باید توسط دولتی ها شکسته شود، دولت گُنگ و لال که نمی‌تواند فضاهای روانی را بشکند. خیلی از وزرای سوپر محافظه کار شما، عامل به وجودآمدن این فضای به قول شما روانی هستند. تو را به خدا زودتر تغییرشان دهید. دولت ساکت ومحافظه کار شما بهترین بستر جنگ روانی یا اقتصادی رقبا و یا دشمنان ایران است. میلیون‌ها ایرانی که‌به شما رای دادند و بزرگانی که از شما در انتخابات حمایت کردند، حالشان خوب نیست".

214214

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان