چگونه متوجه بوی دهان خود شویم؟

راه های مختلفی برای تشخیص بوی بد دهان وجود دارد...

چگونه متوجه بوی دهان خود شویم؟

اگر فکر میکنید که ممکن است دهانتان بوی بد بدهد و اطرافیان را اذیت نکنید جای نگرانی نیست، با انجام روش هایی می توان بوی بد دهان را تشخیص داد. اگر می پرسید که چگونه متوجه بوی دهان خود شویم، این مقاله را بخوانید.

چگونه متوجه بوی دهان خود شویم؟

در اینجا روش های مختلفی را برای کنترل تنفس به شما معرفی می‌کنیم. برخی از این متدها ممکن است بهتر از بقیه برای شما جوابگو باشند، بنابراین آزمایش کنید و بهترین روش را برگزینید.

روش Hand cup

در این روش همانطور که از نام آن پیداست دست خود را به حالت زمانی که فنجانی در دست دارید و یا قصد نوشیدن آب از زیر شیر را دارید در می‌آورید. سپس دست خود را جلوی دهان گرفته و نفس بکشید، سپس بلافاصله دست خود را بو بکشید. البته این روش آنچنان که باید موثر نیست، چرا که همانگونه که پیشتر گفتیم ما به بوی دهان خود عادت کرده ایم.

روش مچ دست

1- مطمئن شوید که مچ دستتان کاملاً تمیز است و بوی عطر، ادوکلن و یا عرق نمی‌دهد. اگر چنین است آن را بشوئید و خشک کنید.
2- مچ دست را با زبان خود بلیسید و 10 ثانیه صبر کنید.
3- همان قسمت از مچ را که لیس زده‌اید بو بکشید. اگر بوی بدی به مشامتان خورد احتمالاً تنفس شما نیز بدبوست، اما اگر هیچ بویی احساس نکردید همه چیز رو به راه است.

روش کشیدن گونه‌ها

1- گونه های خود را گرفته و بکشید و از دندان ها دور کنید.
2- گونه ها را به سمت دندان ها فشار دهید.
3- این عمل را چندین بار با سرعت انجام دهید و هم زمان از راه دهان نفس بکشید.
4- اگر بوی بدی به مشامتان خورد تنفس شما نیز احتمالاً بدبو است.

استفاده از زبان

یک قاشق، گوش پاک کن، خلال دندان و یا حتی انگشت خود را در دهان برده و بر روی ته زبان بکشید، چند لحظه صبر کرده و سپس آن را از دهان بیرون آورده و بو کنید. اگر بویی استشمام کردید تنفس شما نیز احتمالاً همان بو را می‌دهد.

استفاده از گونه‌ها

این روش نیز همانند روش زبانی است منتها این بار به جای کشیدن انگشت یا شیء مورد نظر بر روی زبان، آن را به دیوارۀ داخلی گونه یا لپ می‌کِشیم.

بو کردن نخ دندان یا خلال دندان

این روش به نسبت روش‌های پیشین چندان قابل اعتماد نیست، اما این بینش را به شما می‌دهد که ذرات و یا ترکیبات غذای باقی مانده در بین دندان‌ها تا چه اندازه می‌تواند منجر به ایجاد بوی بد در دهان شما شود. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که بعد از استفاده معمول از نخ دندان یا خلال دندان، آن را بو بکشید.

نکته آخر: یکی از راحت‌ترین و دقیق‌ترین راه‌هایی که شما را از بوی دهان مطمئن می‌کند اینست که از نزدیکترین شخص به خودتان که با او کاملاً راحت هستید بخواهید که این کار را برایتان انجام دهد.

دلایل بوی بد دهان را در سه سوت شناسایی کنید!

همه دلایل بوی بد دهان و درمان آن!

 با بوی بد دهان چه کنیم ؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان