جدیدترین محصول آنلاینر منتشر شد

پکیج ۰ تا ۱۰۰ آنلاینر

با ۳ ماه تلاش مداوم تیم آنلاینر بالاخره پکیج صفر تا صد آماده ارائه شد. این پکیج حاوی راه اندازی کامل فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشن اندروید فروشگاهی خواهد بود. با این پکیج میتوانید یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با ظاهر سایت دیجی کالا و یا بامیلو و یا کاملا اختصاصی را انتخاب و کسب و کار خود را شروع کنید.

پکیچ آنلاینر

همانطور که پر واضح است در کسب و کار های اینترنتی اولین و مهمترین ابزار،وب سایت و پس از آن اپلیکیشن موبایل و تبلیغات و ... است. شرکت آنلاینر با فعالیت تخصصی در زمینه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل و سئو، ۳ نیاز اصلی یک کسب و کار هدفمند ،هوشمند و حرفه ای را برای مشتریان خود تامین می نماید و اکنون پس از ۳ ماه تلاش مداوم تیم آنلاینر با عنایت خداوند متعال توانست محصولی جدید و کاربردی را با عنوان پکیج صفر تا صد به مشتریان خود عرضه کند. در این پکیج کلیه الزامات راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای با هزینه ای بسیار مناسب تعبیه شده است.

پکیج صفر تا صد آنلاینر حاوی موارد زیر است:

۱- وب سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا - بامیلو و یا ظاهر اختصاصی قالب ووکامرس پرسون

قالب وردپرس فروشگاهی و کاملا حرفه ای با قابلیت های متنوع که تمامی نیاز های شما را پاسخگوست. از جمله این نیاز ها میتوان به سیستم فروش محصولات دانلودی و فیزیکی - سیستم چند فروشندگی و امکان تعریف کوپن های تخفیف منعطف و همچنین امکان تعریف انواع درگاه پرداخت مستقیم (بانک) و غیر مستقیم (زرین پال و پی لاین و ...) اشاره کرد. 

 

۲- اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

در این اپلیکیشن اندروید که حاصل ۴ ماه تلاش حرفه ای و مستمر تیم آنلاینر هست فارغ از امکانات بی‌نظیر آن می‌توانید با خیال راحت اقدام به انتشار آن در مارکت گوگل پلی بازار و سایر مارکت های ایرانی و خارجی نمایید. از جمله امکانات در دسترس برای این اپلیکیشن همسان بودن آن با وب سایت، امکان تعیین چینش صفحه اول اپلیکیشن، سیستم تبلیغاتی فوق حرفه ای، پشتیبانی از محصولات متغیر، پشتیبانی از سیستم محاسبه هزینه ارسال بر اساس نرخ اداره پست و ... است.

 

۳- ۶ ماه پشتیبانی فنی و حرفه ای

پس از دریافت این پکیج آنلاینر تا ۶ ماه (و پس از آن با تمدید پشتیبانی) در کنار شما خواهد بود. در صورتی که در روند کسب و کار شما مشکلی به وجود آمد تیم آنلاینر در کمترین زمان ممکن به رفع مشکل خواهد پرداخت.

 

۴- کانفیگ اولیه سئو وب سایت

کانفیگ اولیه سئو شامل آنالیز کلمات کلیدی کسب و کار شما و زمینههای مرتبط با آن به همراه تنظیمات اولیه و حرفه ای سئوی سایت خواهد بود. به طوری که با انجام این کانفیگ سایت با کلمات کلیدی تعیین شده رشد چشمگیری در رتبه های گوگل و متعاقبا افزایش بازدید و فروش در سایت خواهد داشت.


۵- کانفیگ اولیه امنیت وب سایت و هاست

پس از آماده سازی وب سایت تنظیمات و اقداماتی روی سایت و هاستینگ شما انجام خواهد شد تا کسب و کار شما را از هرگونه خطر و تهدیدی ایمن نگه دارد. اقداماتی کاملا تخصصی حرفه ای که انجام آنها حدود ۲ روز کاری زمان خواهد برد.

 

۶- درج محتوای اولیه سایت

در این پکیج حرفه ای آنلاینر محصولات و محتوای اولیه شما را نیز در سایت درج خواهد کرد. این درج محتوا از لحاظ سئو اهمیت خاصی خواهد داشت. تیم آنلاینر در درج محتوا کلیه اصول سئو را رعایت خواهد کرد تا وب سایت شما نهایت بازخورد مثبت را از موتور های جستجو دریافت کند.

 

۷- ۱۰ گیگا بایت هاست پرسرعت SSD

داشتن یک هاست خوب برای یک وب سایت فروشگاهی و حرفه ای بسیار مهم است. در این پکیج شما یک هاست پرسرعت با ظرفیت 10 گیگابایت دریافت خواهید کرد تا حداقل در ۵ سال آینده هیچ دغدغه ای در زمینه هاست و ارتقا فضای آن نداشته باشید.

در نهایت تیم آنلاینر بسیار خرسند است که توانسته در مدت زمان حدود ۱ ماه بازخورد بسیار مناسبی از مشتریان این پکیج دریافت کند. نظر سنجی از خریداران این پکیج نشان دهنده رضایت حداکثری آنان و موفقیتشان در کسب کار بود.
 

شما نیز به جمع ما بپیوندید

شروع

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان