راهنمای خرید کمربند مردانه

کمربند مردانه جزئی مهم از لوازم جانبی (اکسسوری) و همچنین کاربردی برای آقایان محسوب می شود که می تواند ظاهر لباس آنها را چشمگیر تر و زیبا تر کند

کمربند مردانه جزئی مهم از لوازم جانبی (اکسسوری) و همچنین کاربردی برای آقایان محسوب می شود که می تواند ظاهر لباس آنها را چشمگیر تر و زیبا تر کند. با اینکه ممکن است جزء کوچکی از ستِ لباس به نظر آید، اما تناسب و زیبایی کمربند، نقش بسیار مهمی در لباس پوشیدن مردها ایفا می کند. اگر می خواهید شیک پوش جلوه کنید و یا اگر قصد دارید ظاهری ساده داشته باشید در راهنمای خرید کمربند مردانه با ما همراه باشید.

اصول و راهنمای خرید کمربند مردانه

سایز کمربند مردانه

دانستن و انتخاب سایز کمربند اولین اصل در خرید آن است. کمربند مردانه نباید بزرگتر و یا کوچکتر از حد معمول باشد. تنگ بستن کمربند یکی از اشتباهات رایج مردان است. بخصوص برای مردانی که دارای اضافه وزن هستند ظاهری ناخوشایند می سازد. شرکت های مختلف همواره سعی می کنند سایزهای استانداردی را به هنگام تولید کمربند در نظر بگیرند تا افراد بتوانند به آسانی مناسب ترین کمربند را برای شلوار خود خریداری کنند.

خرید کمربند مردانه

رسمیت لباس و تناسب آن با کمربند

عرض کمربند، بیانگر میزان رسمی و یا غیر رسمی بودن آن است. کمربند های عریض 3٫9 سانتی متری، غیررسمی تر از کمربند های 3٫4 سانتی متری تلقی می شوند. کمربند های باریک تر و یا پهن تر از مقدار گفته شده نیز وجود دارند اما این دو مقیاس، تنها استاندارد های تولید کمربند مردانه می باشند. پس باید کمربند های عریض و اسپرت را با شلوار های غیر رسمی مانند جین ست کنید و کمربند های باریک را با شلوار های پارچه ای و یا به همراه کت و شلوار ست کنید.

اگر می خواهید یک جنتلمن واقعی به نظر برسید و دوست دارید در مهمانی ها و مجالس از سبک رسمی استفاده کنید مطلب راهنمای خرید پاپیون را از دست ندهید.

راهنمای خرید پاپیون : بررسی انواع و گره های گوناگون پاپیون

کمربند مردانه

جنس کمربند

از آنجایی که کفش های موجود در بازار معمولا یکی از سه جنس کرباس، چرم و یا چرم جیر هستند، باید توجه داشته باشید که در حد امکان کمربندتان را هم از همان جنس خریداری کنید. چرم گاو متداول ترین جنس برای ساخت کمربند به حساب می آید.

کمربند مردانه

رنگ کمربند مردانه

نکته بعدی که باید به هنگام خرید یک کمربند مردانه مناسب به آن توجه شود در نظر گرفتن رنگ آن است. ساده ترین قانون برای ست کردن کمربند با لباس این است که رنگ کمربند باید همواره با رنگ کفش ها یکی باشد. بیشتر آقایان با پوشیدن کفش های مشکی مشکلی ندارند و حداقل یک جفت کفش مشکی در خانه دارند، پس به همین دلیل به یک کمربند مردانه مشکی نیز برای پوشیدن به همراه آنها احتیاج پیدا خواهند کرد. کمربند های چرم مشکی و یا قهوه ای تیره گزینه های مناسبی برای تکمیل پوشش های رسمی هستند.

خرید کمربند

شرایط و نحوه نگهداری درست از کمربند چرم

برای جلوگیری از خشک شدن چرم کمربندها، می توان آنها را دور از نور آفتاب و به صورت عمودی نگهداری کرد. متاسفانه اکثر مردها کمربندهای خود را روی شلوار رها می کنند که نگهداری کمربند به مدت طولانی در این شرایط، ظاهر چرم را خراب کرده و از عمر آن می کاهد. در نظر گرفتن قسمتی جداگانه برای نگهداری کمربند ها و یا حتی آویزان کردن آنها در کنار کراوات ها می تواند به افزایش طول عمر مفید آنها کمک بسیاری کند.

رنگ کمربند مردانه

توصیه های مفید به هنگام خرید کمربند مردانه

·        کمربند ها را به طور میانگین باید سالانه عوض کرد.

·        سگک های کمربند ساده برای تیپ های کلاسیک توصیه می شوند.

·        کمربندی را انتخاب کنید که در صورت لاغر و یا چاق شدن باز هم بتوانید از آن استفاده کنید.

توصیه های مفید به هنگام خرید کمربند مردانه

و در آخر این که اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به پوشیدن کمربند علاقه ای نشان نمی دهید و یا به عبارتی به پوشیدن آن عادت ندارید، بهتر است هرچه زودتر با این قضیه کنار بیایید، چرا که استفاده از کمربند باعث جذاب تر به نظر رسیدن استایل لباس پوشیدن شما می شود و همچنین از شما انتظار می رود که در محل کار و یا مکان های رسمی کمربند بپوشید.

با مطرح کردن نظرات مرتبط و یا همچنین تجربیات شخصی خود به کامل تر شدن این راهنمای خرید کمک کنید. قدردان توجه شما عزیزان هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان