کفش کتانی مردانه و نحوه پوشیدن آن در بهار و تابستان

کفش کتانی جزو کفش هایی است که برای هر فصلی می توان آن را پوشید. البته در فصل تابستان که هوا گرم است بهتر است در انتخاب نوع این کفش ها دقت بیشتری به خرج دهید

کفش کتانی جزو کفش هایی است که برای هر فصلی می توان آن را پوشید. البته در فصل تابستان که هوا گرم است بهتر است در انتخاب نوع این کفش ها دقت بیشتری به خرج دهید. اسنیکر یا همان کفش کتانی را تنها می توان با سبک های روزمره، نیمه رسمی و ورزشی (اسپرت) پوشید. البته گاهی اوقات در برخی صحنه های مد کفش های کتانی مردانه را همراه سبک های رسمی نیز استفاده می کنند، اما به ما اعتماد کنید. این انتخاب درستی نیست.

انتخاب کفش کتانی مردانه مناسب

کفش کتانی

امروزه کفش کتانی حرفه ای به گونه ای طراحی می شود که فصل زمستان و تابستان نمی شناسد. بسته به کیفیت آنها جریان هوا در بهترین شکل ممکن صورت می گیرد. طراحی و الیاف داخلی به شکلی است که بدون هیچ دردسری می توان در هوای گرم تابستان آنها را پوشید و نگرانی از بابت دمای هوا نداشت. البته این به شرطی صدق می کند که کفش کتانی باکیفیتی تهیه کنید.

وقتی که صحبت از انتخاب می شود، باید چند شاخصه را مدنظر داشت. رنگ، راحتی و وزن جزو اصلی ترین ملاک های انتخاب کفش هستند.

برای فصل بهار و تابستان بهتر است از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید. بعد از انتخاب رنگ معمولاً به راحتی کفش باید توجه کرد. کسی نمی خواهد کفش های عذاب آور را به بهای زیبایی آنها، 6 ماه استفاده کند. در نهایت نیز در نظر داشته باشید که کفش مهمترین پوشش هر فرد به لحاظ پزشکی است. پاهای شما به طور مستقیم و غیر مستقیم روی تمامی اعضای بدن شما (ستون فقرات، کمر، زانوها و …) تأثیر دارند و تنها فاصله ی بین شما و زمین هستند. کفش های استاندارد نباید وزن زیادی داشته باشند.

رنگ های خنثی (بژ،سفید، مشکی، خاکستری و …) و رنگ های روشن (آبی کمرنگ و …) جزو محبوب ترین رنگ ها برای این فصل محسوب می شوند.

رنگ های خنثی

کتانی مردانه

در میان رنگ ها، رنگ های خنثی برای کفش کتانی حرف اول را می زند. رنگ های خنثی به راحتی با بیشتر سبک های پوشش منطبق می شوند. البته رنگ مشکی با وجود زیبایی خاصی که دارد ممکن است به دلیل جذب حرارت بالا انتخاب اول خیلی افراد نباشد. رنگ های سفید، بژ و خاکستری ایده آل ترین رنگ ها برای بهار و بخصوص تابستان هستند.

رنگ سبز

کتانی مردانه و نحوه پوشیدن آن در بهار و تابستان

رنگ سبز نماد طبیعت، پویایی و زندگی است. البته سعی کنید برای کفش هایتان رنگ بسیار غلیظی استفاده نکنید. ترکیبی از دو رنگ سبز و سفید، سبز و مشکی یا سبز و خاکستری نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد.

رنگ های روشن و شاد

کفش کتانی و نحوه پوشیدن آن در بهار و تابستان

فصل بهار و تابستان رنگ های روشن برای کفش کتانی ایده آل هستند. رنگ هایی مثل قرمز، آبی، صورتی (به صورت ترکیبی با رنگ های دیگر برای آقایان) و زرد را می توان در انتخاب کتانی مورد نظر داشت.

نحوه پوشیدن کفش کتانی

نحوه پوشیدن کفش کتانی

در فصول بهار و تابستان که هوا گرم است بهترین شیوه ی پوشیدن کفش کتانی بدون جوراب است. سعی کنید دمپای شلوار مقداری (نه زیاد) کوتاه باشد به گونه ای که قوزک پا مشخص باشد. برخی آقایان به راحتی این کار را می کنند و مشکلی با نپوشیدن جوراب ندارند. برخی دیگر اما با این مسأله نمی توانند کنار بیایند و بدون جوراب اصلاً نمی توانند راه بروند. جدای از این، هنگامی که بدون جوراب کفش های خود را می پوشید کف کفش ها به شدت فرسوده شده و اثر پاهایتان به خوبی روی آن نمایان می شود.

اگر دوست دارید بیشتر در این مورد بخوانید و بدانید مطلب پوشیدن کفش کتانی با جوراب یا بدون آن را از دست ندهید.

پوشیدن کفش کتانی با جوراب یا بدون آن، مساله این است

جوراب کفی با کفش کتانی

در این مواقع بهتر است یک ترفند ساده به کار بگیرید. جوراب های کفی بهترین انتخاب برای این سبک پوشش هستند. جوراب های کفی یا به اصطلاح جوراب کالج به راحتی پاهایتان کمک کرده و سبک پوششتان را نیز حفظ می کنند. البته بهتر است از رنگ های سبز و صورتی و قرمز استفاده نکنید چون به هر دلیل ممکن است مجبور به بیرون آوردن کفش هایتان در یک موقعیت شوید! رنگ های سفید، مشکی، آبی، خاکستری و از این دست گزینه های مناسبی خواهند بود.

اگر از شلوار جین استفاده می کنید کافی است چند لایه دمپای آن را تا کنید. پهنای تا برای شلوار جین نباید خیلی زیاد باشد. برای دیگر شلوارها هم به همین شکل، اما در این مورد پهنای تا را می توانید بیشتر انتخاب کنید. شلوارهای لوله تفنگی و در کل شلوارهایی که دمپای آنها کوتاه و تنگ است بهترین گزینه برای این سبک پوشش هستند.

در نهایت شما نیز سبک و رنگ مورد علاقه ی خود را برای بهار و تابستان امسال در بخش نظرات عنوان کنید.

منبع: fashionbeans

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان