انتخاب لباس مناسب عید دیدنی : خانم ها بخوانند!

هوا به قدری بهاری شده و خیابان ها به قدری شلوغ شده اند که خواه ناخواه به فکر آماده شدن برای عید می افتید

هوا به قدری بهاری شده و خیابان ها به قدری شلوغ شده اند که خواه ناخواه به فکر آماده شدن برای عید می افتید. یکی از دغدغه های سال نو برای خانم ها انتخاب لباس مناسب عید دیدنی است. لباسی که برای عید دیدنی انتخاب می کنید باید چند ویژگی خاص داشته باشد. مهم ترین نکته آن است که لباس های عید دیدنی در عین شاد و خوشرنگ بودن باید کاملاً مجلسی و رسمی هم باشند. چون در عید دیدنی احتمالاً کسانی را خواهیم دید که در طی سال نمی بینیم و باید لباستان مناسب شخصیت شما بوده و کاملاً سنجیده شده انتخاب شده باشد. نکته دیگر که باید حتماً در نظر بگیرید این است که همیشه در عید دیدنی ها از خانه ای به خانه دیگر می رویم. باید لباس شما به صورتی باشد که دیگر نیازی به عوض کردن آن نداشته باشید. در این مقاله پیشنهادهایی برای انتخاب لباس مناسب عید دیدنی ارائه می کنیم.

چند پیشنهاد برای انتخاب لباس مناسب عید دیدنی

پیراهن های بهاری

لباس مناسب عید دیدنی : پیراهن های بهاری

پیراهن ها یک گزینه بسیار مناسب برای اینگونه مهمانی ها هستند. شما می توانید یک پیراهن بهاری که رنگ شاد و به روز دارد را به همراه جوراب شلواری پوشیده و از استایل بهاری خود لذت ببرید. اگر دوست ندارید پیراهن خود را به همراه جوراب شلواری بپوشید، می توانید یک مانتو بلند روی آن به تن کنید تا پاهایتان را بپوشاند. بهترین گزینه برای پیراهن، آن هایی هستند که پارچه خنکی دارند و طرح گلدار آن ها را با فصل بهار هماهنگ کرده است.

کت و دامن

لباس مناسب عید دیدنی : کت و دامن

کت و دامن در عین اینکه لباسی کاملاً شیک و رسمی است، می تواند به عنوان یک لباس مناسب عید دیدنی گزینه بسیار خوبی باشد. کت و دامن را می توانید در رنگ های شاد انتخاب کنید و فقط لازم است یک جوراب شلواری زیر دامن بپوشید. می توانید یک مانتو نازک و سبک بر روی کت و دامنتان به تن کنید و دیگر نگران عوض کردن لباس در مهمانی های پشت سرهم نباشید. کت و دامن ها طراحی های متفاوت و زیبایی دارند که می توانید طرحی را که تزیینات زیادی ندارد انتخاب کنید تا استایل خود را رسمی تر جلوه بدهید.

کت و شلوار

یک لباس مناسب عید دیدنی : کت و شلوار

کت و شلوار یک گزینه کاملاً پوشیده و شیک است که می توانید به راحتی آن را انتخاب کنید و در صورتی که کت شما بلند باشد دیگر نیاز به پوشیدن مانتو نخواهید داشت. کت و شلوار را می توانید یکدست انتخاب کنید یا کت و شلوارهایی را انتخاب کنید که پارچه های طرح دار دارند؛ به این صورت که کت شما یک طرح گل دار و شاد داشته باشد و یک شلوار تک رنگ هماهنگ با رنگ کت بپوشید. این استایل یک انتخاب مناسب برای تمام خانم ها است.

لباس های سرهمی

لباس مناسب عید دیدنی

لباس های سرهمی یا جامپ سوت (jump suit)، به لباس هایی گفته می شود که شومیز و شلوار به هم متصل هستند. اتفاق خوب در مورد این مدل لباس ها آن است که چون اکثراً تکرنگ هستند شما آزادی عمل بیشتر برای انتخاب اکسسوری ها و کیف و کفشتان دارید. لباس های سرهمی مدل های مختلفی دارند و شما می توانید مناسب با اندام و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. این لباس ها به این دلیل که شلوار دارند نیاز شما را به لباسی که پاهایتان را بپوشاند برطرف می کند. اگر می خواهید به مدل های لباس های زنانه و انواع آن دسترسی داشته باشید می توانید از قسمت لباس زنانه و یا دکمه زیر استفاده کنید.

چند نکته مهم برای انتخاب لباس مناسب عید دیدنی

برای اینکه استایل شما در عید دیدنی ها به چشم بیاید و در ذهن همه بماند باید نکات مهمی را رعایت کنید تا بتوانید بر زیبایی استایل خود افزوده و آن را متفاوت کنید.

  • اکسسوری های درخشان

چند نکته مهم برای انتخاب لباس مناسب عید دیدنی

اگر فقط به فکر لباس باشید و اکسسوری ها را فراموش کنید، گویا از به چشم آمدن و زیبا بودن دوری کرده اید. در این مهمانی ها هرچه از اکسسوری های درشت تر و براق تر استفاده کنید بهتر است. ار انتخاب رنگ لاک گرفته تا زیورآلات را با دقت و وسواس زیاد انتخاب کنید. اکسسوری ها به لباس شما روح تازه ای می بخشد و استایل شما را درخشان تر می کنند.

  • انتخاب کفش مناسب

عید دیدنی

کفشی که برای مهمانی های عید دیدنی مناسب باشد، کفشی است که در عین رسمی بودن پای شما را اذیت نکند، زیرا این کفش را باید مدت طولانی به پا کنید. پس در انتخاب آن بسیار دقت داشته باشید. پیشنهاد ما کفش با پاشنه نهایتا 5 سانتی متری و جلو گرد است تا پای تان در راحت ترین حالت ممکن باشد و بتوانید از مهمانی نهایت لذت را ببرید.

  • انتخاب کیف مناسب

لباس مناسب عید دیدنی : آرایش بهاری

مسلماً برای مهمانی های عید دیدنی انتخاب کیف های کوچک از الویت زیادی برخوردار است. کیف های کوچک به خاطر راحتی و سبکی در این مهمانی ها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. می توانید در صورت امکان کیف و کفش خود را هماهنگ کنید زیرا این هماهنگی چشم نواز بوده و استایل زیبایتان را خاص تر می کند.

آرایش بهاری

برعکس آنچه در مورد زیورآلات و بزرگ و چشمگیر بودن آن گفتیم، بهتر است آرایش شما کاملاً ملایم باشد و از رنگ های روشن استفاده کنید.

با استفاده از این نکات می توانید استایل رسمی و مجلسی و در عین حال شیک و به روز داشته باشید. همچنین می توانید با انتخاب لباس مناسب عید دیدنی ظاهر بهاری خود را چشمگیرتر کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان