غلط املایی در فرمان اجرایی جدید ترامپ!

در فرمان اجرایی که رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه آن را به امضا رساند، یک غلط املایی وجود داشت.

باشگاه خبرنگاران: در فرمان اجرایی که رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه آن را به امضا رساند، یک غلط املایی وجود داشت.

به گزارش نشریه هیل، کاخ سفید در فرمان اجرایی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز چهارشنبه آن را به امضا رساند، مرتکب اشتباه املایی شده است. در این فرمان اجرایی که به منظور پایان دادن به جدایی کودکان مهاجر از والدینشان در مرز‌های آمریکا تنظیم شده بود، واژه جدایی (separation) به اشتباه (seperation) نوشته شده است.

 

 

این فرمان اجرایی، «اعطای فرصتی به کنگره برای حل کردن مسئله جدایی خانواده‌ها» نام گرفته بود. با این حال، واژه جدایی در این فرمان اجرایی با اشتباه املایی نگاشته شده بود و به سرعت توجه کاربران در فضای مجازی را به خود جلب کرد.

با این‌که ترامپ پیش از این از سیاستی که کودکان مهاجر را از خانواده‌هایشان در مرز مکزیک جدا می‌کرد به طور دائم دفاع کرده بود، وی روز چهارشنبه تصمیم خود را تغییر داد و فرمانی اجرایی به امضا رساند تا این فرآیند متوقف شود.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: «سیاست این دولت این است که اتحاد خانواده را با دستگیری خانواده‌های خارجی در مکان مناسب و طبق قانون و منابع در دسترس حفظ کند.» با این حال، ترامپ در هنگام امضای این فرمان اجرایی همچنان گفت: سیاست دولت در برابر مهاجران غیرقانونی به آمریکا تغییر نکرده است.

بیانیه‌های کاخ سفید در دوران ترامپ پیش از این نیز دارای غلط‌های املایی بوده اند. در ماه ژانویه، کاخ سفید نام ترزا می، نخست وزیر انگلیس، را چند بار در یک یادداشت اشتباه نوشته بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخکرامت سلیمی | 1397/03/31 - 23:20
بدون تعصب بخوانید ( دروغی در لباس حقیقت )‎ با سلام و احترام شاید در ظاهر مطلب نامربوطی را خدمتتان می فرستم اما کتاب زیر را حتما" بدون تعصب بخوانید. با توجه به روحیه انتقادی شما این کتاب می تواند جواب سوالات بینندگان سایت شما را بدهد و حتی منشا تحولات فکری انها گردد. کتاب کم صفحه و با فونت بزرگ می باشد و خواندن ان زمان کمی می خواهد.
ارسال نظر
پیشخوان