فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد؛

جزئیات شهادت ۲ مرزبان در زابل

سردار قاسم رضایی با اشاره به کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ۲ درگیری مسلحانه، از شهادت ۲ تن از مرزبانان غیور زابل خبر داد.

جزئیات شهادت 2 مرزبان در زابل و کشف یک تُن مواد مخدر در درگیری با سوداگران مرگ

جزئیات شهادت 2 تن از مرزبانان غیور زابل و کشف تن مواد مخدر در درگیری با سوداگران مرگبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته سوداگران مرگ با حمایت و پشتیبابی آتش معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران، قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای جنوب شرق کشور و از دو منطقه زابل و زاهدان به صورت همزمان وارد کشور کنند که مرزبانان غیور و سلحشور هنگ مرزی زابل و زاهدان جانانه در مقابل آنها ایستادگی کردند.

وی افزود: در این درگیری‌ها که معاندین، سوداگران مرگ را با سلاح‌های نیمه سنگین حمایت و پشتیبانی می‌کردند، رزمندگان مرزبانی با شجاعت و غیرت وصف ناشدنی و اجرای آتش سنگین علیه آنها، توانستند توان رویارویی را از سوداگران مرگ و معاندین سلب و آنها در دستیابی به اهداف شومشان ناکام کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در این دو عملیات مرزبانان سیستان و بلوچستان موفق شدند 911 کیلو و 450 گرم تریاک، 200 کیلوگرم هروئین و 17 کیلو و 550 گرم مرفین به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین و تجهیزات نظامی و مخابراتی از قاچاقچیان و معاندین کشف کنند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها 2 تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی زابل به نام‌های استواریکم محسن شهرکی و سرباز وظیفه جلال بهبودی زابلی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

این مقام عالی مرزبانی کشور در خاتمه بیان داشت: با توجه به آتش پر حجم مرزبانان هنگ‌های مرزی زابل و زاهدان، 2 تن از سوداگران مرگ و معاندین به هلاکت رسیده و مابقی آنها به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان