نقوی حسینی در گفتگو با افکار نیوز:

تورم به ۸۰ درصد رسیده اما دولت بی خیال است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر تورم در کشور به ۸۰ درصد رسیده گفت: متاسفانه دولت برای کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد و بی خیال است.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با تاکید بر ضرورت ترمیم کابینه و تغییر برخی از وزرای دولت گفت: دولت روحانی در حوزه اقتصادی موفق نبوده و مردم از عملکردها ناراضی هستند.

وی افزود: متاسفانه در پنچ سال گذشته در بخشهای مختلف کشور بخصوص بخش اقتصادی و تولید شاهد رکود بودیم که عوارض آنافزایش قیمت سکه، خودرو، ارز، کاهش ارزش پول ملی، افزایشقیمت مسکن و چند برابر شدن اقلام مصرفی مردم بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بدترین حالت کنترل تورم، حاکمیت رکود است و یکی از آثار آن افزایش نقدینگی است.

نقوی حسینی تصریح کرد: این شیوه و روش دولت در کنترل تورم باعث انفجار 80 درصدی تورم در کشور شد.

وی افزود: وقتی دلار از سه هزار و 500 تومان به هفت هزار تومان رسید و یا سکه از یک میلیون و 200 هزار تومان به 2 میلیون 600 هزار تومان رسید این به معنای تورم 80 درصد و حتی بیشتر است.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت برای بهبود شرایط اقتصادی و کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد و باید تیم اقتصادی قوی، ماهر و کاردان بر سر کار بیاید و تیم فعلی اقتصادی باید تغییر کند.

نقوی حسینی افزود: اگر رئیس جمهور نسبت به ترمیم کابینه و اصلاح تیم اقتصادی اقدام نکند، مجلس وظیفه نظارتی خود را انجام خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان