به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دیجیتال مارکتینگ و یا همان تبلیغات اینترنتی راهیست برای توسعه کسب و کارها در بستر دنیای اینترنت. به جرات می توان گفت که امروزه تبلیغات اینترنتی وسیلهای بسیار کارآمد برای معرفی کالاها و خدمات به مشتریان است. در واقع تبلیغات اینترنتی، پل ارتباطی میان خریدار و فروشنده بوده و آن ها را بیش از هر زمانی بهم نزدیکتر میکند. استفاده از روشهای نوین تبلیغاتی موجب ترغیب مردم به خریداری محصولات و استفاده از خدمات مورد نظر میشود.
تبلیغات آنلاین، صنعتی است که میلیاردها دلار پول در آن جابهجا میشود، به طوری که در سال 2014 چیزی در حدود 137 میلیارد دلار صرف تبلیغات دیجیتال در کل جهان شده که معادل یک چهارم هزینهی صرف شده در کل رسانههاست. هم اکنون تبلیغات اینترنتی نقش بسیار مهمی در افزایش درآمد شرکتهای کوچک و بزرگ ایفا میکند و دقیقاٌ بهمین دلیل است که آژانسهای تبلیغاتی بزرگ دنیا همچون گوگل سالیانه میلیاردها دلار از راه تبلیغات برای شرکتها کسب درآمد میکنند.
بر طبق آماری که سازمان فناوری اطلاعات کشورمان در سال 1393 منتشر کرده بود تعداد تلفنهای هوشمند مورد کاربرد در سال 93 ، 20 میلیون دستگاه بود و پیشبینی شده بود که این عدد در سال 94 به 40 میلیون دستگاه برسد که تمامی این اطلاعات میتواند یک مشخصه بارز داشته باشد؛ کاهش توجه از محیط اطراف و هجوم تمرکز به سمت ابزارهای کوچک هوشمند همچون موبایل و تبلت. بسیار واضح است که هم اکنون این آمار در سال 1397 بسیار بیشتر از آن رقم پیش بینی شده است.
این آمار یعنی فضایی بکر و بسیار عالی برای بازاریابی و معرفی و فروش محصولات و خدمات و مشتریانی همیشه در دسترس برای مدیران و صاحبان کسب و کار و شرکتها که همواره بدنبال یافتن مشتریان تازه برای محصولات و خدمات خود هستند.
امروز اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم، در و دیوار شهر پر شده از انواع تبلیغات و به عبارتی این فضا اشباع شده و از طرفی در مقایسه با روشهای نوین تبلیغاتی کارایی لازم را هم همچون گذشته ندارد و همچنین هزینه تبلیغات بهروشهای سنتی نیز بسیار بالاست و این میزان هزینه در توان اکثر کسب و کارهای نوپا نیست.
![](/Upload/Public/Content/Images/1397/05/14/1441040094s.jpeg)
کافیست فقط برای اینکه خیالتان راحت شود با یک آژانس تبلیغات محیطی تماس بگیرید تا ببینید تعرفه تبلیغات در اتوبانها و یا فروشگاهها و یا در سطح شهر چقدر نجومیه! در حال حاضر تعرفه تبلیغ اینترنتی بسیار ارزان بوده و با توجه به کارآرایی بالای این نوع از تبلیغات انتظار میرود که بزودی شاهد افزایش قیمت در این نوع از تبلیغات باشیم.
از طرفی دیگر روشهای نوین تبلیغاتی در مقایسه با روشهای سنتی مزایای بسیاری دارد، یکی از این روشها که این روزها طرفداران بیشماری پیدا کرده پوش نوتیفیکیشن است، این یکی از روشهای بسیار کارآمد در تبلیغات آنلاین بوده که نسبت به برخی از روشهای قدیمی دیگر مانند ایمیل مارکتینگ، عمر کوتاهی دارد و جدیدتر است. (معنی فارسی کلمه نوتیفیکیشن (Notification) میشود اطلاع، اطلاعیه، اعلان، خبر، تذکر و آگاهسازی.)
فروش محصولات و معرفی خدمات و همچنین عضویت در کانال های شبکه های اجتماعی و همچنین هدایت کاربران به سمت یک مقصد خاص، بعنوان مثال صفحه یک محصول در وبسایت و یا کانال در شبکه های اجتماعی جزو کاربردهای این نوع از تبلیغات آنلاین می باشد. در نمونه عضویت در کانال و یا فروش محصولات و خدمات بعد از ارسال این نوع تبلیغ مخاطب در صورتی که دیتا و یا وایفای خود را روشن نگاه داشته باشد و یا از زمان ارسال تا یک تایم مشخص وایفایش را روشن کند، این تبلیغ را مشاهده خواهد کرد و در صورت تمایل روی تبلیغ کلیک کرده و وارد کانال خواهد شد و در تبلیغات فروش محصولات و یا خدمات در صورت تمایل و پس از کلیک مخاطب روی تبلیغ صفحه شماره گیر و یا صفحه پیامک و یا حتی صفحه فرود وبسایت بصورت اتوماتیک برای برقراری ارتباط کاربر با شما برای مخاطب باز خواهد شد. در ارسال این نوع تبلیغ اینترنتی میتوان از تصویر (بنر) و متن تبلیغاتی نیز استفاده کرد.
لازم به ذکر است که امروزه تبلیغات آنلاین بهروش نوتیفیکیشن در بین صاحبان کسب و کار، مدیران و کار آفرینان و همچنین وبمستران بسیار محبوب شده و از روش های ارسال رقیب همانند پاپ آپ پیشی گرفته و همواره بهترین بوده و در حال فراگیر شدن نیز هست. با اینکه از لحاظ قیمتی کمی تفاوت با دیگر روشها دارد اما میتوان گفت به صرفه است و میتوان در این روش بازگشت پول + سود یک روزه را تجربه کرد. روشی موفق و کمیاب با بازدهی بسیار بالا.
یکی از آژانسهای تبلیغاتی موفق فعال در این حوزه مجموعه تبلیغات نوین است که به ارائه خدمات تبلیغات اینترنتی همچون تبلیغات کلیکی، پاپ آپ، پوش نوتیفیکیشن، تبلیغات در گوگل و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و غیره ... مشغول است.
به گفته مدیر بازاریابی این مجموعه امروزه سیر صعودی و روبه رشدی در تقاضای تبلیغات اینترنتی در ایران به وجود آمده و در مقایسه با سالهای نه چندان دور شاهد تحولی اساسی در توسعه این تکنولوژی در ایران هستیم، دلیل تقاضای بالای تولیدکنندگان، فعالیتهای گوناگون خدماتی و سازمانی در ساخت و اجرای تبلیغات اینترنتی، بازخورد بسیار عالی این صنعت در معرفی کسب و کارها در کشورمان بوده است، تقاضایی که روز به روز بیشتر شده و همواره در حال سبقت گرفتن از بافت سنتی تبلیغات محیطی است. این خود نشان دهنده آن است که امروزه قرار گرفتن در بازار تبلیغات آنلاین برای مدیران و کارآفرینان و تجار بسیار مهم و موثر است.
یکی از محبوبترین نوع تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی (PPC) است که به ازای هر بار کلیک یک IP، یک بار از حساب آگهیدهنده کسر میشود. یعنی شما تنها زمانی هزینهای پرداخت میکنید که روی تبلیع شما کلیک شود. همچنین لازم است بدانید که در تبلیغات کلیکی تعداد نمایش تبلیغ و یا مدت زمان کمپین برایتان هزینهای دربر نخواهد داشت.
مجموعه تبلیغات نوین به عنوان یکی از بزرگترین آژانس های ارائه دهنده تبلیغات اینترنتی و آنلاین در ایران و با دارا بودن بیش از 5 سال تجربه موفق در حوزه تبلیغات آنلاین، مفتخر است که توانسته، خدمات تبلیغات اینترنتی را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار طیف گسترده ای از مشتریان از سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی تا وب سایت های کوچک و بزرگ و فروشگاهی قرار دهد.
تبلیغات نوین (www.TablighatNovin.com) با توجه به تجربه بالا و دارا بودن تیمی متخصص در ایجاد کمپینهای تبلیغاتی می تواند تاثیر گذاری و موفقیت در کسب و کار شما را تضمین کند.