طالع بینی هفتگی عشق (چهاردهم تا بیست و یکم مهر)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

طالع بینی هفتگی عشق (چهاردهم تا بیست و یکم مهر)

پیش بینی هایی که در رابطه با زندگی عاشقانه متولدین هر ماه با در نظر گرفتن تاثیرات ستارگان شده است را در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم بخوانید.

فروردین

اگر در رابطه هستید وقتش رسیده که به همه چیز در رابطه نظم بدهید به خصوص در رابطه با مسائل مالی. احساس می کنید تمام احساساتی که در رابطه به خرج داده اید بیهوده بوده است. علاوه بر آن احساس می کنید هیچ کنترلی روی مسائل مالی ندارید. در چنین شرایطی بهترین کار این است که با همسرتان درباره نگرانی های تان صحبت کنید.

اردیبهشت

یک اصلاح در رابطه خواهید داشت. هر دو احساس خوشحالی می کنید اما در موقعیت پیچیده ای قرار گرفته اید که فکر می کنید هر چه زودتر باید آن را رفع کنید. در رابطه احساس بی اعتمادی و ناامنی  می کنید و از آینده می ترسید. اگر مجرد هستید با یک عشق قدیمی دوباره ارتباط برقرار می کنید. شاید راحت نباشد اما عشق و علاقه دوباره برمی گردد.

خرداد

احساس می کنید در رابطه هیچ تعادلی وجود ندارد بنابراین از محبوب کمی دور می شوید. حتی برای نشان دادن اعتراض کارها و مسئولیت های خودتان را انجام نمی دهید. قبل از بدتر شدن وضعیت بهتر است تقسیم وظایف کنید. اگر مجرد هستید و با فردی از محل کارتان ارتباط دارید پشیمان خواهید شد.

تیر

شخصی که در گذشته با او رابطه داشتید برگشته است. سوال اینجاست که آیا به او فرصت دوباره بدهید یا نه؟ و اگر فرصت دادید آیا رابطه موفقی خواهید داشت؟ زمان مشخص خواهد کرد.

مرداد

به همراه محبوب گرفتار یکسری مسائل خانوادگی شده اید. شخصی از خانواده شما محبوب تان را تایید نمی کند یا بالعکس. ممکن است هر دو خانواده از ازدواج شما راضی و خشنود نباشند و برای جدا کردن شما هر کاری انجام دهند. در چنین شرایطی بهتر است با همسرتان برای تغییر محل زندگی موافقت کنید. سعی کنید تا اواسط ماه آینده هیچ تصمیم نهایی نگیرید.

شهریور

تصمیم مهمی درباره زندگی عاشقانه شما را کاملا سردرگم کرده است و در چنین شرایطی اصلا آرامش ندارید. شما زندگی را بیش از حد کنترل می کنید و می خواهید همه چیز را از قبل برنامه ریزی کنید. اما کهکشان می گوید باید ذهن تان را تغییر دهید. ونوس سیاره عشق و رابطه در نشانه شماست و زمانش رسیده که زندگی عاشقانه را دوباره بررسی کنید. مکشل کوچکی که پیش آمده را حل کنید.

مهر

این هفته گفتگوی سختی با همسرتان در رابطه با مسائل خانوادگی خواهید داشت. مشکلی که سالهاست با آن دست و پنجه نرم می کنید اما دیگر از آن خسته شده اید. هیچکدام نمی دانید چگونه باید این موقعیت را تغییر دهید. در واقع می خواهید او را مجبور کنید که مطابق خواسته شما عمل کند اما این کار اشتباه است. مدتی است بنابر دلایلی اعتماد به نفس تان را از دست داده اید اما زمانش رسیده که به ارزش واقعی خودتان پی ببرید.

آبان

این هفته احساس می کنید محبوب به شما عشق و علاقه ای نشان نمی دهد. اگر مجرد هستید با کمبود اعتماد به نفس مواجه هستید اما باید به ارزش واقعی خودتان پی ببرید و این که آیا فردی که با او در ارتباط هستید ارزش شما را دارد یا خیر؟

آذر

درد در زندگی عاشقانه باید درمان شود و این هفته بهترین زمان برای این کار است. اگر تازگی ها رابطه ای را تمام کرده اید باید درمان را شروع کنید و باید مسیر سختی را طی کنید. اگر هم در رابطه هستید احساس می کنید مسیر اشتباهی را پیش رفته اید و برای حل مشکل باید از مشاوره کمک بگیرید و یا از یک دوست.

دی

مدتی است با یکی از دوستان بیش از حد صمیمی شده اید و رابطه را به فراتر از دوستی تبدیل کرده اید اما از این کار پشیمان شده اید. با او یک رابطه رمانتیک برقرار کرده اید اما چند روزی است دیدگاه تان تغییر کرده است در حالی که او مثل شما فکر نمی کنید و ممکن است تغییر نظرات شما برای او بسیار غیرقابل منتظره باشد.

بهمن

احساس می کنید محبوب شما را در زمینه حرفه ای حمایت نمی کند و این تبدیل به مشکل بزرگی در رابطه می شود. شاید از او توقع تشویق ندارید اما دوست دارید حداقل اشتیاق به موفقیت های کاری شما نشان دهد. اما او کاملا بی توجه است و کار شما را کسل کننده می داند. بهتر است در رابطه با این موضوع با او صحبت کنید شاید به شما حسادت می کند.

اسفند

دیگر اعتقادی به عشق واقعی ندارید و علت این دیدگاه تجربه رابطه ناموفقی است که در گذشته داشتید و نظرتان را به عشق تغییر داده است. تمام چیزهایی که فکر می کردید واقعی هستند دیگر نیستند و تمام چیزهایی که فکر می کردید امکان ندارد واقعیت داشته باشند به واقعیت تبدیل شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان