روایت کمک سردار سامرا به دانشجو در سوریه

من در تماس تلفنی با حاج حمید که در ایران بود این موضوع مطرح کردم. حاج حمید که همیشه آماده‌ی کمک به مردم بود قبول کرد که به آن خانم دانشجو کمک کند.

روایت کمک سردار سامرا به دانشجو در سوریه

پروین مرادی همسر سردار شهید مدافع حرم حاج حمیدتقوی‌فر با بیان خاطره‌ای از کمک کردن این فرمانده به یک دانشجو در خارج از کشور  برای ایسنا روایت کرد: چند وقتی بود که به سوریه رفته بودیم. یک روز در حرم حضرت رقیه (س) با خانومی آشنا شدیم که ایرانی بود و در سوریه تحصیل می‌کرد.

این دانشجو وقتی فهمید ما ایرانی هستیم، گفت: «راستش من باید نمراتم را برای دانشگاه به تأیید ایران برسانم اما وقت کم دارم و کسی را ندارم که نمراتم را برایم به ایران ببرد.» آن خانم خیلی ناراحت بود و می‌گفت: ا«گر نمراتم را به تأیید ایران نرسانم از تحصیلم عقب می‌مانم.»

من در تماس تلفنی با حاج حمید که در ایران بود این موضوع مطرح کردم. حاج حمید که همیشه آماده‌ی کمک به مردم بود قبول کرد که به آن خانم دانشجو کمک کند و به من گفت: «نمرات آن خانم را به یکی از دوستانش درسوریه بدهم تا در سریع ترین زمان ممکن به ایران بیاورد.» حاج حمید در ایران نمرات را گرفت و به تأیید سازمان سنجش ایران رساند. آن خانم وقتی دید که به این سرعت کارش درست شد، بسیار خوشحال شد و خیلی دعا و تشکر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان