خلیل آبادی مطرح کرد:

جامعه عمل پوشاندن به لایحه تشکیل سازمان گردشگری در تهران

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر در خصوص تکمیل لایحه سازمان گردشگری شهر تهران، به شهردار تذکر داد.

جامعه عمل پوشاندن به لایحه تشکیل سازمان گردشگری در تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن خلیل‌آبادی رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، تاثیر صنعت گردشگری بر تولید ناخالص داخلی، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد‌های ارزی چشمگیر خواند و گفت: البته اکنون این صنعت به علت شیوع ویروس کوید19 در جهان با چالش جدی مواجه شده است و بقای عمده مشاغل حوزه گردشگری را به خطر انداخته است.

خلیل آبادی افزود: سفر مسئولانه، ایمن و حمایت‌های دولت از بخش‌های مختلف صنعت گردشگری حکایت از درک درست متولیان توسعه این صنعت دارد.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورا با بیان اینکه در شهر‌های تهران، ری و تجریش به دلیل عدم وجود مدیریت یکپارچه گردشگری در شهرداری، علیرغم ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود نتوانسته‌ایم آنچنان که باید سهم قابل توجهی از گردشگری را به خود اختصاص دهیم، گفت: متاسفانه نتوانسته‌ایم تهران را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

خلیل‌آبادی ادامه داد: از این رو در راستای توسعه گردشگری و ضرورت تبدیل این شهر به مقصد گردشگری، در سال 1397 در ماده 72 برنامه سوم توسعه شهر تهران، شهرداری مکلف به ارائه لایحه سازمان گردشگری در پایان سال اول برنامه شده است.

وی با تاکید براینکه با گذشت بیش از دوسال از برنامه و نزدیک شدن به پایان دوره پنجم شورای اسلامی، کماکان اقدام ویژه‌ای در این باره صورت نگرفته است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد عزم جدی برای تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران وجود ندارد.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران، ری و تجریش در خصوص عدم تشکیل سازمان گردشگری به شهردار تهران تذکر داد و گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به ارائه لایحه تشکیل سازمان گردشگری هرچه سریعتر اقدام شود تا به این تکلیف برنامه مصوب شورا جامه عمل بپوشاند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان