لباس‌های جام جهانی فوتبال

خوش‌پوش‌ترین تیم فوتبال جام جهانی

وب گردی ۱۴۰۱/۰۸/۳ ۰۸:۰۹ ۳۹۱۰۹۴۱

لباس‌های جام جهانی فوتبال

ایران عزیزمان از مردمی با گویش‌ها، زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف تشکیل شده‌است. مردمی که شاید زبان یکدیگر را متوجه نشوند اما همواره کنار هم ایستاده‌اند؛ به‎خصوص اگر پای فوتبال در میان باشد. در واقع فوتبال، نقطه‌ی اشتراک یا بهتر است بگوییم زبان مشترک مردم در سرتاسر جهان است. بی‎دلیل نیست که جام جهانی فوتبال به‌عنوان پربیننده‌ترین تورنمنت ورزشی جهان شناخته می‎شود و بسیاری از مردم را پای تلویزیون میخکوب می‌کند.

باتوجه به شکوه این رویداد ورزشی، لباس رسمی تیم‌های مختلف برای شرکت در جام جهانی اهمیت فراوانی دارد و تمامی کشورها، از جمله ایران، سعی می‌کنند تا با لباسی از بهترین برندها در مراسم افتتاحیه حاضر شوند.

به برازندگی قامت قهرمانان ایرانی

در تصاویری که از کاروان ایران در جام جهانی 2018 روسیه منتشر شد، کت و شلوار آبی و پیراهن سفیدرنگ بازیکنان فوتبال ایران چشم‌نوازی می‎کرد.

در نگاه اول هیچ‎کس گمان نمی‎کرد این پوشش اصیل و برازنده را برندی ایرانی طراحی و تولید کرده باشد اما باعث افتخار است که بگوییم هاکوپیان، طراح و تولیدکننده‌ی تمام‌صنعتی پوشاک در ایران، عهده‌دار طراحی و تولید لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه بوده‌است.  همکاری هاکوپیان و فوتبال ایران، پس ‌از آن نیز ادامه پیدا کرد و این برند فاخر ایرانی مسئولیت طراحی و تولید لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران را در رقابت‌های جام جهانی 2019 نیز بر عهده داشت.

افتخارآفرینی ادامه دارد!

افتخارآفرینی ادامه دارد!

در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه نگاه جهان معطوف به تیم ملی فوتبال ایران بود و در بین لباس‌های جام جهانی فوتبال، ایران بود که لقب خوش‎پوش‌ترین تیم ملی را از آن خود کرد.

درست یک‌سال بعد، یعنی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، نگاه خبرگزاری‌های سراسر جهان بار دیگر به سمت پوشش بازیکنان تیم ملی کشورمان ایران معطوف شد. در این سال خبری از کت و شلوار یک‌دست نبود و پوشش اعضای تیم ملی از کت سرمه‌ای، پیراهن سفید، شلوار طوسی و کفش و کمربند قهوه‌ای‌رنگ تشکیل می‌شد. این طراحی جسورانه و منحصربه‎فرد، نویدی برای طراحان لباس در ایران بود و آنان‌ را به پیشرفت صنعت مد ایران امیدوار کرد.

https://shop.hacoupian.net/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان