رفع اضطراب با تغییر دکوراسیون

با خواندن این مطلب چیزهای زیادی می توانیم یاد بگیریم که چگونه می توان روی طراحی خانه هایمان کار کرد تا اعصاب ناراحت ما در این روزها را تسکین دهد و چگونه رفع اضطراب با تغییر دکوراسیون امکان پذیر است!

رفع اضطراب با تغییر دکوراسیون

تحریریه زندگی آنلاین : برای کمک به تغییر دکوراسیون خانه در ادامه راهکارهایی به شما معرفی می کنیم که می تواند اضطراب شما را کاهش دهد.

تغییر مجدد دکوراسیون می تواند کمک کند

بدن ما هیچ سلاحی ندارد و بنابراین وقتی احساس استرس یا ناامنی می کنیم؛ دوست داریم خود را در فضاهای امن حس کنیم.

در یک مکان عمومی مانند کافه می توانید احساس امنیت کنید اما در خانه با یک جابجایی کوچک و حتی کشیدن صندلی به گوشه یا جابجایی تختخواب خود از وسط دیوار به گوشه دیوار حس تغییر می کنید. حتی می توانید صندلی مورد علاقه خود را به گوشه ای که دوست دارید منتقل کنید.

این طبیعی است که این کار را انجام دهید و ممکن است شما خودتان هم این کار را کرده باشید. شما ممکن است محلی را که می خواهید به عنوان مکان دیگری باشد، شناسایی کنید.

وقتی که احساس می کنید در اطراف شما زندگی را پیچیده کرده است. واقعاً به شما این حس را می دهد که شما در حال نگه داشتن اشیای بیخود هستید وکمک کند احساس راحتی بیشتری کنید. فقط کافی است کمی رنگ یا شخصیت به زندگی خود اضافه کنید.

بیشتربخوانید:

درمان افسردگی با دکوراسیون

به یک گیاه بله بگویید

استفاده از المان های محیط زیست برای محافظت از انسان در خانه بسیار مهم است. اگر به دنبال آسایش هستید، باید چیزی داشته باشید که از آن مراقبت کنید، چیزی که زنده در خانه باشد.

وقتی گیاهی دارید واقعاً شاهد رشد آن هستند که چه اتفاقی می افتد، خواه پیازچه های تازه، یا گیاهان دارویی باشد. چیزی که می توانید روی آن به صورت مثبت تأثیر بگذارید. به ویژه در حال حاضر  فقط  روی تغییر مثبت در زندگی فکر کنید.

گیاهان  و وارد کردن فضای بیرون از منزل به خانه می تواند حتی یک روز در طول روز باشد، اما من فکر می کنم که به سلامتی کمک می کند. این می تواند به سادگی برش گل ها از حیاط پشتی باشد، برای دسترسی به سطحی که شما را خوشحال می کند.

بیشتربخوانید:

کنترل و پیشگیری از وسواس به کمک دکوراسیون

 

 

 

 

شاید وقت آن رسیده که کشوی خانه را تمیز کنید

یک ویژگی روانشناختی به نام کنترل وجود دارد و وقتی احساس می کنید کنترلی در زندگی خود ندارید، این باعث افزایش سطح استرس می شود. مردم استرس را به روش های مختلفی از جمله عصبانیت ، کسالت یا سرخوردگی تفسیر می کنند.

تمیز کردن کشوهای آشپزخانه که  پر از چیزهایی با منشا نامشخص است. هر چه باشد، ارزش روانی گرفتن احساس کنترل در زندگی را دارد.

 

درباره  کل اتاقها تجدید نظر کنید

ثبت لحظات سفر یا یک لحظه خانوادگی با عکس، یا قاب کردن یک عکس و قرار دادن آن روی دیوار می تواند حال شما را خوب کند. یا می تواند در حد تغییر طرح روشنایی خانه باشد.

این می تواند درست کردن یک اتاق دارای چراغانی لایه بندی شده باشد تا بتواند صبح به شما روحیه بدهد و یک محیط کاملاً متفاوت در هنگام شب، تا بتوانید در آن نفس عمیقی بکشید و شاید یک فرش جدید به خانه اضافه کنید که قبلاً زیر یک میز بنشیند و زیبا به نظر برسد.

در این مطلب سعی کردیم در خصوص رفع اضطراب با تغییر دکوراسیون مطالبی را عنوان کنیم. آیا منزل شما نیز به تغییر دکوراسیون نیاز دارد ؟!

یشتر بخوانید:

چطور اتاق خواب سالم و راحتی داشته باشیم؟

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان