طرز تهیه کیک پنیر تمشک یک پیشنهاد عالی برای پذیرایی از مهمان ها

در این قسمت طرز تهیه چیز کیک تمشک قرار داده شده که مطالعه می کنید. این دسر ترکیب فوق العاده ای بیسکوییت با رویه خامه ای می باشد.

طرز تهیه کیک پنیر تمشک یک پیشنهاد عالی برای پذیرایی از مهمان ها

برای داشتن یک دسر متنوع با طعم و مزه بی نظیر می توانید در این بخش طرز تهیه کیک پنیر تمشک را مطالعه کنید. این دسر خوشمزه خانگی طعم فوق العاده ای داشته و با یک رسپی ساده تهیه می شود.

تهیه انواعی از دسرهای خانگی خوشمزه مزه فوق العاده ای دارد. شما می توانید در لینک با طرز تهیه کیک شکلاتی و کیک سیب شکلاتی آشنا شوید.

دستور تهیه کیک پنیر تمشکی

مواد اولیه:

  • بیسکوییت کره: 120 گرم
  • کره: 70 گرم
  • ماست خامه ای: 1 فنجان
  • شکر بلغور: 100 گرم
  • پنیر خامه ای فیلادلفیا: 2 بسته
  • خامه فرم گرفته: 240 میلی لیتر
  • تخم مرغ: 2 عدد
  • وانیل: به میزان لازم
  • نشاسته ذرت: 2 قاشق چای خوری
  • لیمو: چند قطره

طرز تهیه کیک پنیر تمشک:

برای این دسر باید یک قالب به قطر 18 سانتی متر داشته باشید. روی قالب را مقداری کره مالیده تا مواد به کف قالب بچسبد. یا استفاده از کاغذ مخصوص کف و کناره های قالب خود را پوشانده و اطراف قالب را نیز با فویل بپوشانید. شما باید فر را از قبلر در دمای 175 درجه سانتی گراد قرار دهید.

کیک پنیر تمشکی خانگی

بیسکوییت ها را باید خرد کنید. در این قسمت می توانید بیسکوییت ها را درون بسته با وردنه به خوبی له کنید. حالا در این بخش باید کره ذوب شده را به آن اضافه نمایید. مخلوط تهیه شده را در کف قالب ریخته و به خوبی پخش کنید. با استفاده از یک قاشق باید خوب مواد را فشرده کرده تا به کف قالب بچسبد.

حالا باید مواد خامه ای دسر را تهیه کنید در این قسمت می توانید، خامه یا پنیر خامه ای را با قمداری شکر ترکیب کرده و خوب بهم بزنید. ماست را نیز در این قسمت اضافه نمایید. با استفاده از لیسک مواد را به خوبی ترکیب کرده و بعد از اینکه شکر کمی باز شد، کافی است.

توجه داشته باشید که نیازی به استفاده از همزن برقی نیست و باید مواد را به آرامی هم بزنید. در قمست بعد نیز در چند مرحله تخم مرغ ها را اضافه کرده و بعد به آرامی هم بزنید. آب لیمو، نشاسته ذرت و مقداری هم عصاره وانیل را در این قسمت اضافه کرده و مجدد ترکیب می کنید.

طرز تهیه کیک پنیر تمشکی

مواد خامه ای را روی بیسکوییت های پهن شده قالب بریزید. بهتر است تا بیسکوییت ها را درون یخچال قرار دهید تا مواد کمی بسته شود. حالا خوب مواد خامه ای را در کف قالب پخش کرده و چند ضربه بزنید تا هوای موجود در آن خارج شود.

در این مرحله از طرز تهیه کیک پنیر تمشک باید یک ظرف برگ تر از قالب برداشته و درون آن را آب قرار هید. قالب را درون آن گذاشته تا آب اطراف قالب را بپوشاند. بهتر است از آب جوش استفاده کنید. مواد را به مدت 35 دقیقه در دمای 175 درجه سانتی گراد قرار دهید. بعد از این مرحله باید چیز کیک را درون فر باقی بگذارید.

بعد از یک ساعت چیز کیک را خارج کرده و به مدت 6 ساعت درون یخچال بگذارید. روی چیز کیک را می توانید با مقداری تمشک یا دیگر میوه های مارمالاد شده تزیین کرده و بپوشانید. می توانید از ترکیب شکلات تلخ نیز برای روی آن استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان