شورولت قدرت و گشتاور مدل‌های ۲LT و RS بلیزر EV را اعلام کرد

شرکت شورولت به تازگی قدرت و گشتاور مدل های ۲LT و RS شاسی بلند برقی بلیزر با دو موتور و سیستم چهارچرخ محرک را اعلام کرده است. هر دو مدل AWD دارای ۲۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۳۳ پوند فوت گشتاور هستند. این اولین بار است که شورولت توان خروجی این نسخه ها از SUV برقی خود را اعلام می کند.

شورولت قدرت و گشتاور مدل‌های 2LT و RS بلیزر EV را اعلام کرد

شرکت شورولت به تازگی قدرت و گشتاور مدل های 2LT و RS شاسی بلند برقی بلیزر با دو موتور و سیستم چهارچرخ محرک را اعلام کرده است. هر دو مدل AWD دارای 288 اسب بخار قدرت و 333 پوند فوت گشتاور هستند. این اولین بار است که شورولت توان خروجی این نسخه ها از SUV برقی خود را اعلام می کند.

پیش از این، شورولت تنها قدرت مدل عملکردی بلیزر EV SS را که 557 اسب بخار قدرت و 648 پوند فوت گشتاور تولید می کند و بلیزر EV PPV (وسیله نقلیه پلیس) که دارای 498 اسب بخار قدرت و 531 پوند فوت گشتاور است را اعلام کرده بود. قدرت مدل های 2LT دیفرانسیل جلو و RS دیفرانسیل عقب هنوز اعلام نشده است.

Chevy Blazer SS Police Pursuir Vehicle

Chevy Blazer SS Police Pursuir Vehicle

شورولت در ماه جولای قیمت و برد EPA مدل های 2LT AWD، RS AWD و RS RWD را اعلام کرد. قیمت پایه مدل 2LT AWD برابر با 56715 دلار است و برد EPA آن 279 مایل است.

همچنین یک مدل 2LT FWD در سال آینده عرضه خواهد شد، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است. شورولت اعلام کرده است که انتظار می رود برد این مدل 293 مایل باشد.

قیمت پایه مدل RS AWD برابر با 60215 دلار است و برد EPA آن 279 مایل است. قیمت مدل RS RWD به طور تعجب آوری از مدل RS AWD بیشتر است و از 61790 دلار شروع می شود. اما با توجه به اعلام شورولت، این مدل دارای طولانی ترین برد در بین مدل های بلیزر EV با 320 مایل است.

شورولت ماه گذشته سفارش گیری مدل های 2LT AWD و RS AWD بلیزر EV را آغاز کرد که اولین مدل هایی هستند که به نمایندگی ها ارسال می شوند. مدل SS پرچمدار بلیزر EV در بهار سال 2024 عرضه خواهد شد.

شورولت متأسفانه مدل پایه 1LT را حذف کرده است، مدلی که به گفته شورولت قیمت پایه آن حدود 45000 دلار بود. مدل Blazer EV 2LT FWD که در سال 2024 عرضه خواهد شد جایگزین این مدل در خط تولید خواهد شد، اما شورولت قیمت آن را اعلام نکرده است. واضح است که قیمت این مدل از 1LT بیشتر خواهد بود، زیرا قیمت پایه مدل 2LT AWD برابر با 56715 دلار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان