هم‌زمان با تولد ۹‌سالگی اسنپ؛ پوشش تاکسی اینترنتی اسنپ گسترده‌تر از همیشه!

تاکسی اینترنتی اسنپ

پُر بیراه نیست اگر بگوییم که بخش مهمی از حیات شهروندان شهرهای مختلف ایران از نظر تردد درون‌شهری به دو بخش پیش از اسنپ و بعد از آن تقسیم می‌شود. خدمات تاکسی اینترنتی این سوپراپ رفاه قابل توجهی وارد زندگی‌مان کرده است. شکل و شیوه سرویس‌های تاکسی اینترنتی ایران به‌گونه‌ای است که خیالمان را بابت برنامه‌ریزی زمانی تردد، امنیت سفر و هزینه‌ها راحت می‌کند. حالا که کم‌کم به تولد 9سالگی اسنپ نزدیک می‌شویم، ردپای مؤثر خدماتش را در شهرهای مختلف ایران می‌بینیم. می‌دانید که این سوپراپ در چه شهرهایی خدمات تاکسی را پوشش می‌دهد؟

این شما و این اسنپ، تاکسی اینترنتی ایران!

تاکسی اینترنتی ایران

ایده راه‌اندازی تاکسی‌های اینترنتی جدید و ناب نبود اما اجرای چنین طرحی در هر شهر بزرگ و کوچکی بسیار چالش‌برانگیز است. تیم اسنپ از عهده آوردن چنین رفاهی به زندگی شهروندان ایرانی به‌خوبی برآمده است. اسنپ با ارائه خدمت در قالب تاکسی اینترنتی ایران را به یکی از کشورهای پیش‌روی منطقه در این زمینه تبدیل کرد. هرچند تاکسی اینترنتی در برخی کشورهای منطقه پیش‌تر راه‌اندازی شده بود اما در آن کشورها استقبال چشمگیری از این خدمت جدید نشد. امروز اسنپ تاکسی با اتصال نقاط شمالی و جنوبی شهرهای مختلف ایران یکی از پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های ایران و شاید منطقه است.

این روزها، دیگر تصور اینکه برای رفت‌وآمدهایمان به گوشی مراجعه نکنیم و اسنپ نگیریم، ساده نیست. خدمات رفاهی تردد این برند در 323 شهر فعال است. نتیجه راه‌اندازی، هدایت و مدیریت چنین طرح و خدماتی با مزایای بسیار زیادی برای ذی‌نفعان مختلف در شهرهای گوناگون همراه بوده است:

  • مسافران؛
  • رانندگان؛

گردانندگان سوپراپ.

سوپراپ با ارائه خدمات تاکسی اینترنتی شیراز، مشهد، بیرجند و ده‌ها شهر دیگر به ایجاد فرصت‌ها و شکل‌دادن به مزایای مختلف کمک کرده است.

مسافران و چشیدن طعم رفاه

با وجود تاکسی اینترنتی اسنپ، مسافران برای ترددهای شهری‌شان خیالی آسوده پیدا کرده‌اند. در هر ساعتی از شبانه‌روز، امکان ثبت درخواست سرویسی برای حمل‌ونقل وجود دارد. شهروندان شهرهای مختلف ایران می‌توانند از خدمات این تاکسی‌های اینترنتی در نقاط گوناگون کشور بهره‌مند شوند.

اطلاعات راننده و خودرو که پیش‌تر در سامانه اسنپ به‌ثبت رسیده‌اند هم در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. این یعنی امنیت سفر تأمین است. علاوه‌برآن، امکان تماس با مرکز پیگیری و اطلاع‌دادن موارد مشکوک درباره امنیت سفر هم وجود دارد.

سوپراپ تلاش کرده تا مسافران را با خدماتی عالی در راه رسیدن به مقصد همراه کند. هزینه سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری هم رقابتی و براساس فاکتورهایی منصفانه تنظیم می‌شوند که اگر این‌طور نبود، مدام به حجم کاربران اسنپ اضافه نمی‌شد. فرقی نمی‌کند که خواهان دریافت خدمات تاکسی اینترنتی اراک هستید یا هر شهر دیگری، سوپراپ به شما سفری مقرون‌به‌صرفه پیشنهاد می‌دهد.

رانندگان و رسیدن به درآمد و رونق شغلی

همکاری با اولین تاکسی اینترنتی ایران در نقش راننده بسیار سودآور و دل‌پذیر است. افراد زیادی این شغل را به‌عنوان حرفه اصلی‌شان انتخاب کرده‌اند و به درآمدهای قابل‌توجه رسیده‌اند. برخی هم ترجیح می‌دهند که به رانندگی در اسنپ به‌چشم شغل دوم نگاه کنند و درآمدی اضافی و مطلوب پیدا کنند. کارکردن برای کارجویان در شهرهای گوناگون باوجود اسنپ بسیار راحت‌تر شده است.

کارکردن در اسنپ نه نیازی به پشت‌سرگذاشتن فرایندهای استخدامی دارد که مانند عبور از هفت‌خوان رستم‌اند و نه احتیاجی به سفارش آشنا و توصیه‌های دیگران. کافی است که سوءسابقه نداشته باشید و مدارکتان را به‌راحتی از راه فضای مجازی و به‌طور آنلاین در اختیار سامانه اسنپ قرار بدهید.

البته باید رانندگی‌تان خوب باشد و به رقم‌زدن سفری ایده آل برای مسافران اعتقاد داشته باشید. رانندگانی با این ویژگی‌ها، امتیازات خوبی از مسافران می‌گیرند و کارشان پررونق‌تر می‌شود. ضمن اینکه فرصت رشد و توسعه درآمد پیدا می‌کنند. تاکسی اینترنتی مشهد باشد یا تهران یا تاکسی اینترنتی بیرجند  یا دیگر شهرهای کم‌جمعیت‌تر، اسنپ فرصتی برای درآمدزایی فراهم کرده‌اند.

گردانندگان سوپراپ و توسعه زندگی در ابعاد تازه

سوپراپ کامل

سوپراپ کامل و مبتنی بر فناوری‌های روزی مانند اسنپ نیاز به تیم‌های حرفه‌ای پرشمار دارد. متخصصانی در زمینه‌های مختلف در این شرکت مشغول به فعالیت هستند تا در همراهی با فناوری، تجربه‌های جدید و دل‌چسبی برای شهروندان ایرانی رقم بزنند.

اسنپ بستری برای بهره‌مندی از تخصص نخبگان و تحصیل‌کردگان داخلی است و در این زمینه هم بسیار خوب عمل کرده است. نیروهای نخبه و کاربلد در توسعه سوپراپ و پیش‌برد فعالیت‌های مختلف در آن مشغول به کار هستند.

خدمات اسنپ در شهرهای گوناگون ایران

اسنپ به‌عنوان اولین تاکسی اینترنتی ایران امروز در 323 شهر فعالیت می‌کند. خدمات این برند در شهرهای گوناگون از جمله موارد زیر قابل‌دسترسی است:

آذربایجان شرقی

آذرشهر، اسکو، اهر، ایلخچی، باسمنج، بستان‌آباد، بناب، تبریز، جلفا، خسروشاه، سراب، سردرود، سهند، شبستر، صوفیان، عجب‌شیر، مرند، مراغه، ملکان، میانه

آذربایجان غربی

ارومیه، بوکان، پیرانشهر، خوی، سلماس، مهاباد، میاندوآب

اردبیل

اردبیل، پارس‌آباد، خلخال، سرعین، گرمی، مشگین‌شهر

اصفهان

آران و بیدگل، اشترجان، اصفهان، باغ بهادران، بهارستان، پیربکران، تیران، جوزدان، خمینی‌شهر، درچه، دولت‌آباد، دهاقان، ده‌سرخ، زاینده‌رود، زرین‌شهر، سجزی، سده لنجان، شاهین‌شهر، شهر ابریشم، شهرضا، طالخونچه، فلاورجان، فولادشهر، قهدریجان، کاشان، کهریزسنگ، کوشک، گز و برخوار، گلپایگان، گلدشت، مبارکه، مجلسی، نایین، نجف‌آباد، ویلاشهر

البرز

فردیس، کرج، کمالشهر، گرمدره، محمدشهر، نظرآباد، هشتگرد

ایلام

ایلام، دره‌شهر، دهلران

بوشهر

برازجان، بندر گناوه، بوشهر، چغادک، عالی‌شهر، کنگان

تهران

اسلامشهر، اندیشه، بومهن، بهارستان، پاکدشت، پردیس، پرند، پیشوا، تهران، جاجرود، دماوند، رباط‌کریم، رودهن، ری، شمیرانات، شهریار، شهر قدس، فیروزکوه، قرچک، گلستان، لواسانات، ملارد، نسیم‌شهر، ورامین

چهارمحال و بختیاری

بروجن، سامان، سورشجان، شهرکرد، شهر کیان، طاقانک، فارسان، فرادنبه، فرخ‌شهر، نقنه، هفشجان

خراسان جنوبی

بیرجند، طبس، قائن

خراسان رضوی

 بردسکن، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، چناران، درگز، سبزوار، سرخس، شاندیز، طرقبه، فریمان، قوچان، کاشمر، گلبهار، گناباد، مشهد، نیشابور

خراسان شمالی

اسفراین، بجنورد، شیروان

خوزستان

 آبادان، اندیمشک، اهواز، ایذه، باغ ملک، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، سوسنگرد، شوش، شوشتر، مسجد سلیمان، بندر امام، بندر ماهشهر

زنجان

ابهر، خرم‌دره، زنجان

سمنان

بسطام، دامغان، سرخه، سمنان، شاهرود، شهمیرزاد، گرمسار، مهدی‌شهر

سیستان‌وبلوچستان

ایرانشهر، چابهار، زابل، زاهدان، زهک، کنارک، گلشن

فارس

 آباده، اقلید، جهرم، داراب، زرقان، زرین‌دشت، شیراز، صدرا، فسا، فیروز آباد، قائمیه، کازرون، کوار، گراش، لارستان، مرودشت، نورآباد، نی‌ریز

قزوین

آبیک، تاکستان، شهرک الوند، شهرک زیباشهر، قزوین

قم

جعفریه، قم، قنوات، کهک

کردستان

بانه، بیجار، دهگلان، سقز، سنندج، کامیاران، مریوان

کرمان

بردسیر، بم، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهر بابک، کرمان

کرمانشاه

اسلام‌آباد غرب، پاوه، سنقر، سرپل ذهاب، صحنه، کرمانشاه، کنگاور

کهگیلویه‌وبویراحمد

دهدشت، گچساران، یاسوج

گلستان

آزادشهر، بندر ترکمن، بندر گز، علی‌آباد کتول، کردکوی، گرگان، گنبد کاووس

گیلان

آستانه اشرفیه، انزلی، تالش، خمام، رشت، رضوانشهر، رودبار، رودبنه، رودسر، سنگر، شفت، شلمان، صومعه‌سرا، فومن، کوچصفهان، کومله، لاهیجان، لنگرود، ٰلولمان

لرستان

الیگودرز، بروجرد، خرم‌آباد، درود، نورآباد

مازندران

آمل، ارطه، امامزاده عبدلله، امیرکلا، ایزدشهر، بابکان، بابل، بابلسر، بهشهر، بهنمیر، پایین هولار، تنکابن، جویبار، چالوس، چمستان، خوش رودپی، دابودشت، رامسر، رسمتکلا، رویان، زرگرشهر، ساری، سرخرود، سورک، شیرگاه، عباس‌آباد، فرح‌آباد، فریدونکنار، قائمشهر، کیاکلا، گتاب، گلوگاه، محمودآباد، مرزیکلا، نکا، نور، نوشهر، هادی‌شهر

مرکزی

اراک، خمین، ساوه، شازند، کارچان، محلات، مهاجران

هرمزگان

بندرعباس، بندر لنگه، بندر کنگ، قشم، کیش، میناب

همدان

بهار، تویسرکان، جورقان، کبودرآهنگ، گل‌تپه، مریانج، ملایر، نهاوند، همدان

یزد

اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد، یزد

در آخر

فرقی نمی‌کند که در کدام شهر هستید؛ تاکسی اینترنتی یزد تاریخی، شیراز زیبا، تبریز شگفت‌انگیز یا هر شهر دیگری در نقاط مختلف ایران، به شما اجازه تردد راحت و بی‌دردسر در ساعت‌های مختلف را می‌دهد. اگر به شهر دیگری هم سفر می‌کنید، لازم نیست که نگران موضوع جابه‌جایی باشید چون اسنپ به‌راحتی در کنار شما است. با وجود این سرویس، سرعت برنامه‌ریزی برای امور مختلف روزانه‌ شهروندان بسیار بیشتر می‌شود. شمارش مزایای تاکسی اینترنتی اسنپ، ما را به فهرستی بلندبالا می‌رساند. تجربه‌‌هایتان از دریافت خدمات این سرویس را با ما درمیان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان