کشف خرما های تریاکی در تهران

با توقف خودرو، ماموران اقدام به بازرسی از قسمت بار آن کردند که در جریان آن ۱۸۰ کیلوگرم تریاک که در بسته بندی های مختلف بار خرما جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف 180 کیلوگرم مخدر تریاک تریاک از دو قاچاقچی موادمخدر در اتوبان آزادگان خبرداد.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخر تهران بزرگ با رصد و پیگیری‌های شبانه‌روزی و فعال‌سازی گشت‌های آشکار و پنهان در محورها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت به یک کامیون که در حال حرکت با دو سرنشین در حوالی بزرگراه آزادگان بود، مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.
 
وی با اشاره توقیف خودرو و انجام بازرسی از آن اظهارکرد:‌ با توقف خودرو، ماموران اقدام به بازرسی از قسمت بار آن کردند که در جریان آن 180 کیلوگرم تریاک که در بسته بندی های مختلف بار خرما جاساز شده بود کشف شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه راننده و سرنشین این کامیون دستگیر شدند، گفت: دو متهم به همراه کامیون مذکور و موادمخدر کشف شده به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کردند.
 
باباپور با بیان اینکه دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند، گفت: تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در این خصوص همچنان ادامه دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان