ستاره هالیوودی اتهام جنسی را رد کرد

سخنگوی جیمی فاکس : ادعای اتهام جنسی امروز قابل اجراتر از آن زمان نیستند. ما مطمئن هستیم که آنها دوباره به جایی نخواهند رسید. آقای فاکس قصد دارد شکایتی را علیه این شخص و وکلای او به دلیل مطرح کردن مجدد این پرونده بیهوده دنبال کند»

«جیمی فاکس» ستاره هالیوود، اتهام تعرض جنسی به یک زن در نیویورک در سال 2015 را رد کرد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، بر اساس شکایتی که در دادگاه عالی نیویورک تنظیم شده است، «جیمی فاکس» بازیگر آمریکایی برنده اسکار  با نام واقعی «اریک بیشاپ» در سال 2015 وبا سو استفاده از جایگاه خود به عنوان یک فرد مشهور، فردی را در نیویورک مورد تعرض قرار داده است.
 
سخنگوی «جیمی فاکس» در واکنش به اتهامات مطرح شده گفت: «حادثه و ادعایی که مطرح شده ، هرگز اتفاق نیفتاد. در سال 2020 نیز این فرد تقریباً یک شکایت مشابه را در بروکلین تنظیم کرد و این پرونده مدت کوتاهی پس از آن مختومه شد. این ادعاها امروز قابل اجراتر از آن زمان نیستند. ما مطمئن هستیم که آنها دوباره به جایی نخواهند رسید. آقای فاکس قصد دارد شکایتی را علیه این شخص و وکلای او به دلیل مطرح کردن مجدد این پرونده بیهوده دنبال کند». 
 
«جیمی فاکس» در سال 2004 برای بازی در فیلم «ری» برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد و در همان سال برای نقش‌آفرینی در فیلم «وثیقه» نیز نامزد دریافت جایزه اسکار نقش مکمل مرد شد. او در عرصه موسیقی نیز موفق به کسب جایزه گرمی شده‌ است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان