طرز تهیه ساندویچ گیپور خوشمزه و متفاوت

تهیه انواعی از ساندویچ های مجلسی خوشمزه را می توانید در این بخش تجربه کنید. در این قسمت با طرز تهیه ساندویچ گیپوری همراه ما هستید‌

طرز تهیه ساندویچ گیپور خوشمزه و متفاوت

اگر یک ساندویچ ویژه می خواهید، در این بخش با طرز تهیه ساندویچ گیپور آشنا شوید. این نوع ساندویچ برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز گزینه مناسبی است.

برای داشتن یک ساندویچ خانگی ویژه می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه ساندویچ اسفناج و ساندویچ بادمجان با طعم های فوق العاده را در آرگا تجربه کنید.

طرز تهیه ساندویچ گیپوری

مواد اولیه:

  • آرد: یک پیمانه
  • تخم مرغ: یک عدد
  • شیر: یک پیمانه
  • فلفل، نمک، ادویه دلخواه: به میزان لازم

طرز تهیه ساندویچ گیپور:

برای داشتن یک نان ساندویچی ویژه و یک ساندویچ خوشمزه در این بخش همراه ما باشید. اگر می‌ خواهید یک ساندویچ متنوع تهیه کنید که در پذیرایی و مهمانی های خود بدرخشید، این ساندویچ و فینگر فود فوق العاده را به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

مواد لازم ساندویچ گیپوری

در مرحله اول باید تخم مرغ‌ ها را درون ظرفی بریزید و به خوبی هم زده تا کف کند. حالا آرد را چند مرتبه الک کرده و به آرامی به مواد تخم مرغ اضافه نمایید. در مرحله سوم از تهیه این نوع ساندویچ باید شیر را به مواد اضافه کنید. مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده تا یک خمیر یک دست داشته باشید.

در این بخش مقداری نمک به مواد اضافه کرده تا مزه‌ دار شود. حالا یک خمیر رقیق دارید. برای اینکه یک خمیر یک دست و صاف داشته باشید. باید مواد را از یک صافی رد کنید. در این صورت خمیر شما بافت یک دستی داشته و در زمان پخت یک دست درست می‌ شود.

در این مرحله از طرز تهیه ساندویچ گیپوری باید خمیر صاف شده را درون یک قیف بریزید، شما می‌ توانید از قیف سس‌ های مایونز نیز استفاده کنید. درون یک تابه مقدار کمی روغن بمالید و روی حرارت بگذارید تا داغ شود. در حدی که کف تابه کمی چرب شده باشد کافی است.

با استفاده از قیف خمیر را به صورت دلخواه و حالت پنجره ای درون تابه بریزید. همانطور که در شکل مشاهده می‌ کنید برای اینکه پخت بهتری داشته باشد، می‌ توانید خمیر ها را در لایه‌ های نازک‌ تری درون تابه سرخ کنید. بعد از اینکه روی خمیرها حباب زد و یک طرف آن سرخ شد، آن را به آرامی با یک کفگیر برگردانید تا سمت دیگر آن نیز سرخ شود.

ساندویچ گیپوری

بعد از پخت نیز نان‌ ها را درون یک قابلمه بگذارید و درب آن را قرار دهید تا خشک نشود. حالا درون نان این نان ساندویچی گیپوری می‌ توانید انواع کتلت کوکو سوسیس کالباس را سرو نمایید.

این نان برای تهیه فینگر فودهای مجلسی گزینه مناسبی است. در صورتی که مواد شما از نان می‌ ریزد می‌ توانید دو نان را روی یکدیگر قرار داده و بعد مواد را درون آن بگذارید. نان را رول کرده و بعد روی آن را با گوجه گیلاسی یا کمی سبزی و ادویه و یا سس تزیین کنید. می‌ توانید از یک خلال دندان برای فیکس کردن این نان‌ ها استفاده کنید.

این نان گیپوری خوشمزه را می توانید برای تهیه انواعی از شیرینی های نیز تهیه کنید. شما می توانید این نان را به صورت چند لایه روی یکدیگر قرار داده و درون ان میوه های فصل را سرو کرده و نوش جان نمایید. برای شیرین شدن از مقداری پودر قند الک شده روی شیرینی استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان