ماهان شبکه ایرانیان

کاتالوگ قلب استراتژی رسانه‌ای ایکیا

شرکت معتبر ایکیا بدون کاتالوگ‌هایش مفهومی ندارد. کاتالوگ‌ها در ۲۹ زبان و با تیراژ دویست و دوازده میلیون کپی  تولید می‌شود یعنی چیزی بمانند تیراژ کتاب هری پاتر و یا انجیل مقدس.

کاتالوگ قلب استراتژی رسانه‌ای  ایکیا

شرکت معتبر ایکیا بدون کاتالوگ‌هایش مفهومی ندارد. کاتالوگ‌ها در 29 زبان و با تیراژ دویست و دوازده میلیون کپی  تولید می‌شود یعنی چیزی بمانند تیراژ کتاب هری پاتر و یا انجیل مقدس.

این کاتالوگ‌ها در استودیو غول آسایی در آلمهولت سوئد نگهداری می‌شوند در فضایی بالغ بر هشت هزار متر مربع. علاوه بر چهل عکاس حرفه‌ای ، دویست کارمند در بخش تولید کاتالوگ مشغول به کار هستند و جالب است بدانید که کاتالوگ سالانه ایکیا در فصل پاییز روانه بازار می‌شود. "رودیگر جانگبلوث" تعبیرش این است که غریزه انسان‌ها اینطور است که با شروع فصل سرما به خانه‌ها مراجعت می‌کنند و آنالیز وی این است که در این زمان مردم بیشتر به فکر تهیه لوازم خانگی خواهند بود و زمان مناسب برای توزیع کاتالوگ نیز همین زمان است.

هر چند بسیاری از مردم به عکس‌ها و کیفیت واقعی محصول روئیت شده در عکس‌، اعتمادی ندارند و تمایلی به مطالعه کاتالوگ نیز نیست، اما چاپ این کاتالوگ‌ها  قلب استراتژی رسانه‌ای ایکیا می‌باشد.

البته این روزها، ایکیا استراتژی استفاده مجازی از محصولات با اپلیکیشن‌های موبایلی را نیز در دستور کار خود قرار داده است و کاربر می‌تواند بطور مجازی  اسباب و اثاثیه را ببیند و در فضای منزل خود شبیه سازی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان
تبلیغات متنی