ماهان شبکه ایرانیان

اوبری درِیک دو میلیون دلار صرف خرید کفش‌های ورزشی از طلای خالص می‌کند

قطعاً اگر شما هم مثل دریک باشید، اندک چیزی وجود دارد که نتوانید با پول آن را بخرید. به‌خصوص وقتی‌که پای کفش‌های کتانی در میان باشد. این خواننده رپ ۲۹ ساله به‌تازگی در صفحه اینستاگرام خود از یک جفت کفش ورزشی از نوع OVO Air Jordan ۱۰ که از طلای ۲۴ عیار ساخته‌شده است رونمایی کرد.

واژه کفش طلا در ورزش فوتبال بسیار مرسوم است؛ اما یک کفش از طلای خالص توجه همگان را به خود جلب کرده است. اوبری دریک خواننده مشهور رپ اعلام کرده است که به دنبال خریدن چنین کفشی است. بنیتا را دنبال کنید تا از جزئیات این ماجرا باخبر شوید.

قطعاً اگر شما هم مثل دریک باشید، اندک چیزی وجود دارد که نتوانید با پول آن را بخرید. به‌خصوص وقتی‌که پای کفش‌های کتانی در میان باشد. این خواننده رپ 29 ساله به‌تازگی در صفحه اینستاگرام خود از یک جفت کفش ورزشی از نوع OVO Air Jordan 10 که از طلای 24 عیار ساخته‌شده است رونمایی کرد.

این کفش‌ها که قیمتی بالغ‌بر دو میلیون دلار دارند، توسط هنرمند معروف متیو سنا که در کار با فلزات گران‌بها شهره است ساخته شده‌اند. سایر اشیائی که سنا با طلا و برنج ساخته است شامل گل‌های رز، ماسک‌های اسکی و سایر وسایل غیرمعمولی می‌شوند. برخی از مشتریان مشهور او افرادی نظیر پُست مالون خواننده، ویکتور کروز فوتبالیست و موتوفومی کوجی کارگردان هستند.

سنا نیز خودش در اینستاگرام از کفش‌های طلایی دریک با هشتگ #theseweigh100pounds رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد برای ساخت این کفش های 100 پوندی از معادل 4 شمش طلا استفاده شده است.

کفش‌های طلایی دریک چیزی فراتر از همکاری‌های مداوم او با برند جردن هستند. کفش‌های سفیدرنگ این خواننده در سپتامبر گذشته به‌سرعت به فروش رفت، بااین‌حال قرار است ورژن مشکی این کفش‌ها در فوریه آینده در قفسه فروشگاه‌ها دیده شود.

به نظر می‌رسد دریک با گذاشتن هشتگ #TheseAreNotToWear (این کفش‌ها برای پوشیدن نیستند) قصد دارد از کفش‌های میلیون دلاری خود با جان‌ودل مراقبت کند.

منبع: dmarge.com


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان