بازیگران فیلم " خانم دابتفیر" حالا کجا هستند؟

گذشته: سلری فیلد نقش مادر ۳ بچه و طلاق گرفته را در فیلم " خانم دابتفیر " که یکی از بهترین فیلم‌های دهه ۹۰در کنار فیلم‌هایی همانند فارست گامپ و " بدون دخترم هرگز" بود را بازی می‌کرد.

سلری فیلد


گذشته: سلری فیلد نقش مادر 3 بچه و طلاق گرفته را در فیلم " خانم دابتفیر " که یکی از بهترین فیلم‌های دهه 90در کنار فیلم‌هایی همانند فارست گامپ و " بدون دخترم هرگز" بود را بازی می‌کرد.

Sally Field
حالا: در دهه ششم زندگی خود به‌عنوان یک بازیگر در تلویزیون و سینما مشغول است. از سال 2006تا 2011 در نقش "نورا واکر" در سریال "برادران و خواهران" برای شبکه ABC و در سال 2015 در فیلم کمدی "سلام " و در فیلم “اسم من دوریس است” یک نقش جزئی داشت.


Sally Field

رابین ویلیامز

گذشته: ویلیامز پس از دهه 70 و 80، شروع به انجام دادن کارهای کمدی کرد. اولین کارهای کمدی او، فیلم‌های جومانجی، خانم دابتفیر و جک است. در خانم دابتفیر به‌عنوان پدر خانواده که در لباس یک پیرزن بود ایفا نقش می‌کرد.

Robin Williams

حالا: متأسفانه این بازیگر در سال 2014 از دنیا رفت؛ اما بازی‌های افسانه‌ای و جاودانه او همواره در تلویزیون و فیلم‌ها ماندگار خواهد بود.

Robin Williams

لیزا جاکوب

گذشته: بازیگر جوان لیزا یاکوب، در سن 14 سالگی نقش لیدیا رو به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده را ایفا کرد.

Lisa Jakub

حالا: پس از چند بازی در دهه نود ازجمله در فیلم " زیبایی و زشتی" در سن 22 سالگی از بازیگری کناره‌گیری کرد. زندگی‌نامه این بازیگر در فیلم " تو شبیه همان دختری" نشان داده‌شده است.

Lisa Jakub

متیو لاورنس

گذشته: پس از بازی در نقش فرزند وسط خانواده هیلارد، در فیلم عشق برادرانه در کنار برادران خود جووی لاورنس و اندرو لاورنس ستاره شد.

Matthew Lawrence

حالا: بعد از بازی در فیلم‌های "خانم دابتفیر" و "عشق برادرانه" لاورنس در سال 2002 دوباره بازیگری را از سر گرفت، از جمله فیلم‌های او "درون کارلی"، "دختر جهان‌دیده" است.

Matthew Lawrence

مارا ویلسون
گذشته:
بازیگران کودک موفق کمی داشته ایم ولی ازجمله استثناهای این قضیه می‌توان به ویلسون اشاره داشت. پس از ایفای نقش به‌عنوان دختربچه در خانواده هیلارد، در دهه 90در فیلم " معجزه خیابان 34ام"، "ماتیلدا" و "یک آرزوی کوچک" بازی کرد.

Matthew Lawrence

حالا: ویلسون پس از چند فیلم از بازیگری کناره‌گیری کرد و به‌عنوان کارآفرین در نیویورک مشغول به کارشده است. او بیشتر از بازیگری به نویسندگی روی آورده است. کتاب " من کجا هستم؟" به‌زودی از تو منتشر خواهد شد.

Mara Wilson

پیر بروسنان

گذشته : و به عنوان دوست خانم میراندا به اسم استو دونمیر ایفا نقش کرد. هیچ کس باور نمیکرد دو یال بعد او در نقش جمیز باند باشد. اوج هنرنمایی او در سال 1995 بود.

Pierce Brosnan

حالا:بعد از بازی در نقش جمیز باند، بروسنان به سمت نقش های دیگر رفت.  فیلم " ماتادور" و "ریچارد هیج" در سال 2014 از جمله کارهای محبوب او است.

Pierce Brosnan

 

مقالات مرتبط

همه ستاره‌هایی که نقش رئیس جمهور امریکا را بازی کرده‌اند

Actors-as-presidents


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر