ماهان شبکه ایرانیان

بازی تاج و تخت در کامیک کان؛ بازیگران از فصل هفتم می‌گویند

البته لیست بازیگرانی که در کامیک کان حضور پیدا کرده‌اند، خیلی راضی کننده نیست

حداقل ده ما تا آغاز دوباره بازی تاج و تخت مانده که برای طرفداران این سریال خیلی زیاد است. با اینحال تب بازی تاج و تخت به کامیک کان هم رسیده و همین باعث شده پنل این سریال در کامیک کان امسال مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. اگر می خواهید درباره فصل هفت، هودور، رمزی و وارث تخت آهنین بدانید با بنیتا همراه باشید. 

البته لیست بازیگرانی که در کامیک کان حضور پیدا کرده‌اند، خیلی راضی کننده نیست. در این جشنواره خبری از امیلیا کلارک، میسی ویلیامز، کیت هرینگتون، پیتر دینکلیج و لینا هیدی نبود اما تب بالای این سریال در جشنواره نگذاشت نبودن این ستاره‌ها خیلی به چشم بیاید. فصل ششم سریال بیست و پنج میلیون بیننده داشته و موفق به نامزدی برای بیست و سه جایزه امی شده است. به همین خاطر خبرنگاران فقط دنبال یکی از عوامل سریال بودند تا کمی اطلاعات بدست بیاورند!

Courtesy of HBO

پنل گیم آف ترونز توسط راب مک الهنی بازیگر اداره میشد که خودش یکی از طرفداران این مجموعه است. مهمانان مک الهنی دیوید بینیوف و دی بی وایس – از مدیران اجرایی سریال – و چندتن از بازیگران بودند. سوال اول مک الهنی این بود که چرا طرفداران باید اینقدر برای فصل هفت که فقط هفت اپیزود دارد، منتظر بمانند. بینیوف دلیل اصلی را آب و هوا می‌داند. فیلمبرداری فصل هفت در نیمه دوم سال شروع می‌شود و گروه به لوکیشن‌هایی نیاز دارند که درخت داشته باشد!

یکی از غمگین‌ترین لحظه‌های فصل ششم وقتی بود که هودور جان خودش را فدا کرد و بیننده‌ها هم نام اصلیش را فهمیدند. بینیوف درباره این لحظه تراژیک گفت : «من هودور را بخاطر شخصیت جالبش دوست داشتم اما وقتی این چرخش دراماتیک در داستان رخ داد، تعجب نکردم. هنر جرج آر‌. آر مارتین (نویسنده اصلی داستان) همین است.»

کریستین نارین که نقش هودور را بازی می‌کند، از احساسات طرفداران مجموعه بعد از مرگ هودور خوشحال است. او به مک الهنی گفت که انتظار چنین برخوردهایی را نداشته و خیلی تحت‌تاثیر قرار گرفته است. به نظر می‌رسد بعد از مرگ هودور در سریال، توجه مخاطبان به این شخصیت بیشتر شده‌است.

یکی دیگر از مرگ‌های فصل ششم – که کمتر کسی را ناراحت کرد – مردن ویلیان رمزی بعد از شکست از جان اسنو بود. ایوان رئون بازیگر نقش رمزی فکر می‌کند تمام جنبه های این شخصیت منفور منفی نیستند. رئون در اینباره گفت : «افراد فقیر روند تربیتی خوبی ندارند. رمزی فقط به دنبال عشق پدرش بود و میخواست توسط اطرافیانش پذیرفته بشود.» وقتی رئون این حرف‌ها را میزد سوفی ترنز (بازیگر نقش سالسا) که در پنل حضور داشت، قیافه‌ای به خودش گرفت که کاملاً مشخص بود هیچ احساس همدردی با رمزی ندارد!

مک الهنی یکی از مهمترین سوال‌های فصل ششم بازی تاج و تخت را از بازیگر نقش سالسا پرسید : چرا سالسا چیزی درباره شوالیه‌های ویل به جان نگفت؟ ترنر ابتدا به شوخی گفت که شاید خودش می‌خواهد جای او را بگیرد؛ اما در ادامه گفت : «این شخصیت جان اسنو را به عنوان یک رهبر قبول ندارد. فکر نمی‌کنم سالسا به توانایی جام اسنو در کنترل وینترفل و شمال باور داشته باشد. من هم فکر می‌‌کنم این شخصیت هوش و تجربه کافی برای اینکار ندارد.»

سوال آخر مک الهنی از شرکت کنندگان در پنل مهمترین سوال بود: چه کسی باید وارث تخت آهنین باشد؟ بازیگران پیشنهادهای زیادی داشتند؛ دنریس، جان اسنو و حتی برین از تارث. بازیگر نقش سالسا هم پیتر بیلیش یا همان لیتل فینگر را لایق نشستن روی تخت آهنین دانست که کمی عجیب بنظر می‌رسد. خیلی به بازیگر نقش رمزی نمی‌آید اهل مسالمت باشد اما رئون معتقد است دموکراسی تنها راه پایان دادن به خونریزی های بازی تاج و تخت است!

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان