نکاتی که عروس‌ها باید در مورد تورشان رعایت کنند

همان‌طور که می‌دانیم، تور عروس، یکی از ملزومات زیبای لباس عروس است و می‌توان تور را به صورت‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد. بعضی‌ها تور را در بخش پشت و پائین سر نصب می‌کنند و برخی دیگر آن را کمی بالاتر قرار می‌دهند. تور می‌تواند ظاهر عروس را حسابی عوض کند. آیا تا به حال در مورد مدل تور مدنظرتان فکر کرده اید؟

 تور عروس 

همان‌طور که می‌دانیم، تور عروس، یکی از ملزومات زیبای لباس عروس است و می‌توان تور را به صورت‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد. بعضی‌ها تور را در بخش پشت و پائین سر نصب می‌کنند و برخی دیگر آن را کمی بالاتر قرار می‌دهند. تور می‌تواند ظاهر عروس را حسابی عوض کند. آیا تا به حال در مورد مدل تور مدنظرتان فکر کرده اید؟

معمولا مرسوم است که عروس‌ها در بخشی از مراسم، چهره‌شان را با تور می‌پوشانند و سپس تور را به پشت سر می‌برند. در این گزارش قصد داریم تا مدل‌های مختلف تور عروس را بررسی کرده و در ادامه نکاتی را برای آن‌که ظاهر زیبای‌تان حفظ شود یادآوری می‌کنیم. با درنظر داشتن این نکات راحت‌تر می توانید تصمیم بگیرید که این تور را در بخش پشت سرتان قرار دهید یا کمی جلوتر از آن استفاده کنید.

گل سر

انتخاب تور

اولین گام انتخاب تور عروس است؛ عروس باید تور مورد علاقه اش را خودش انتخاب کند. چون مدل‌های مختلف تور وجود دارد: تور ساده، تور حاشیه دار، تور سنگدوزی شده و یا توری با طرح‌های چاپ شده. در عین حال اندازه تورها هم متفاوت هستند. بعضی تورها بلندند وبعضی‌ها کوتاه و در عین حال محل قرار دادن تور هم مهم است که در پشت سر قرار بگیرد یا در وسط سر که این بستگی زیادی هم به مدل موی عروس و کفش‌ها و جواهرات و حتی دسته گل او دارد.

استفاده از تور، کار مرسومی نیست و اکثر عروس‌ها برای اولین بار در طول زندگی‌شان از تور استفاده می‌کنند و در نتیجه کاملا طبیعی است که در انتخاب تور دچار تردید شوند. بحث این‌که اول تور را انتخاب کنید یا مدل موی‌تان را، مثل بحث مرغ و تخم مرغ است و این تصمیمی است که باید با مشورت با آرایش‌گر و با درنظر داشتن اولویت اول عروس خانم گرفته شود. اما مهم این است که تور عروس و مدل موهای او با هم هماهنگ باشند.

اندازه تور عروس

ارتفاع تور

معمولا عروس‌هایی که تورشان را در بخش عقب و پشت سرشان نصب می‌کنند، می‌توانند تورهای بلند را مورد استفاده قرار دهند. بدین ترتیب تور عروس هارمونی بیشتری با لباس او خواهد داشت. اما عروس‌هایی که می‌خواهند با تور، چهره‌شان را بپوشانند، می‌توانند توری را انتخاب کنند که اندازه آن متوسط بوده وتا روی کمرشان بیاید.

نکاتی که باید بدانید:

* در هنگام سوار شدن و پیاده شدن از ماشین عروس،باید مراقب محل نصب تور برروی سرتان باشید که به جایی برخورد نکند.

*استفاده از تور عروس اجباری نیست و به میل و خواسته عروس خانم بستگی دارد. ولی استفاده از تور باعث می‌شود تا عروس خانم ابهت و شکوه بیشتری داشته باشد.

نصب تور عروس

تور در کجای سر نصب شود؟

• اگر عروس خانم، شینیون بلند و مرتفعی را انتخاب کرده، تور عروس باید زیر این شینیون قرار گرفته و نصب شود. 

• اما اگر ارتفاع شینیون موهای عروس کوتاه است، توصیه می‌شود که تور در وسط شینیون یا بالای آن نصب شود و هیچ وقت نباید تور، زیر شینیونی با ارتفاع کوتاه قرار بگیرد. 

• اگر عروس‌ها قصد دارند تا موهای‌شان را باز بگذارند، بهتر این است که تور در وسط بخش پشتی سر و در ارتفاع 3 انگشت بالاتر از گوش‌ها قرار بگیرد. 

• اگر موهای عروس نیمه،شینیون شده است، جای مناسب برای نصب تور، دقیقا در ارتفاعی است که موها جمع می‌شوند. 

• اگر عروس خانم می‌خواهد موهایش را به حالت ساده ای ببندد (حالت دم اسبی)، تور باید در بخش بالایی بسته شدن مو نصب شود. اگرموها از بخش خیلی بالایی جمع می‌شوند، تور باید در همان ارتفاع قرار بگیرد و اگر خیلی پائین بسته می‌شود، تور بایددر بخش وسط پشتی سر نصب شود.

• در نهایت اگر موهای عروس در یک طرف روی شانه اش می‌ریزد، بهتر این است که تور دقیقا در بخش مرکزی پشت سر او نصب گردد.

 

مقالات مرتبط

توصیه‌هایی برای انتخاب کفش‌های عروس

guide-to-buy-wedding-shoes


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر